Achizitie publica - Refacere carosabil cu imbracaminti bituminoase cilindrate executate la cald
Detaliu pentru invitatia numarul 321493
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321493/07.03.2012
Denumire contract: Refacere carosabil cu imbracaminti bituminoase cilindrate executate la cald
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE ORADEA S.A.Cod fiscal: R 14790708, Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea, Telefon: 0359409508, Fax: 0259463661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605, Telefon: +40 359409505, Fax: +40 259463661, persoana de contact: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere carosabil cu imbracaminti bituminoase cilindrate executate la cald
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in refacerea carosabilului cu imbracaminti bituminoase cilindrate executate la cald, ca urmare a executiei lucrarilor de reparatii la conductele primare si secundare de termoficare
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 5.200 lei2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, cu aplicarea prevederilor art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si a prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata sau fila CEC, confirmate de banca emitenta, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr.RO83RNCB0032046486120001, deschis la B.C.R.Oradea.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 2.600 lei in baza prevederii de la art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/2006 actualizata, in situatia in care CNSC respinge contestatia.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% din pretul total al contractului fara TVA.2.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin.(2)-(3) si art.91 din H.G. nr. 925/2006, care se va constitui ca anexa la contract.b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului si de a depune in acest cont o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Ofertantul va preciza in formularul de oferta modul de constituire, iar in cazul variantei de la litera a) va preciza si instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara - Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010 (formularele 10, 20 si 30)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, 2. Informatii privind experienta similara: Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa prezinte maxim 3 contracte de lucrari executate si duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 200.000 lei, fara TVA, a caror obiect a fost lucrari de asfaltare cu mixturi asfaltice, 3.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, 4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor inclusiv responsabilul tehnic cu executia atestat in domeniul executiei lucrarilor ce urmeaza a fi executate, 5. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contrac-tului de lucrari . Din declaratie trebuie sa reiasa ca detine (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchirieresau alte forme de punere la dispozitie) utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele, containere pentru transport mixturi asfaltice care sa garanteze pastrarea temperaturii pe timpul transportului, alte mijloace fixe si dotari pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 6.Informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o/le subcontracteze Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - este disponibila in SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare, informatii suplimentare la telefon nr. 0359/409505, interior 130.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 11:55