Achizitie publica - Refacere corp drum DN 13B Km 6+800-6+950
Detaliu pentru invitatia numarul 336273
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336273/28.09.2012
Denumire contract: Refacere corp drum DN 13B Km 6+800-6+950
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et. VI, cam 10, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 2684547695, Contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et. VI, cam 13, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 2684547695, Contact: Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere corp drum DN 13B Km 6+800-6+950
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Refacere corp drum DN 13B Km 6+800-6+950?Lungimea tronsonului in cadrul acestui proiect este de 150 m, de la km 6+800 la km 6+950, intre localitatile Praid si Gheorghieni.In plan traseul drumului este alcatuit dintr-o succesiune de doua curbe dintre care prima la stanga, avand razele de 60m, respectiv 300m. In profil longitudinal, traseul drumului are declivitate ascendenta de la Praid spre Gheorghieni, panta longitudinala este cuprinsa intre 0, 11.....5, 5%. Profilul transversal este mixt: debleu pe partea stanga si rambleu pe partea dreapta. In cale curenta latimea actuala a drumului national pe sectorul studiat corespunde normativelor in vigoare pentru drumuri de clasa tehnica IV: - latime platforma ? 8, 0m- latime carosabil ? 6, 0m- latime acostamente ? 2 X 1, 0m- benzi de incadrare ? 2 X 0, 25m.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 367, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 35.000, 00 lei emise de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 90 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin instrument de garantare de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conform art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de: 6.147, 34 lei.
Garantie de buna executie
Of decl castigator va pune la disp AC o gar de buna exec a contr in cuantum de 10% din val de contr acceptata fara TVA.Gar de buna exec se va prezenta AC in termen de 7 zile de la semnarea contr si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contr.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conform F34, fie in cazul in care partile convin prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 7 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani.a). Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul 3?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Ofertantul va prezenta Formular nr. 6 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire?Formular de identificare financiara?b).Certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executatin ultimii 5 ani (septembrie 2007-pana la data depunerii ofertelor) cel putin 1 (unu)contractde executie lucrari similare celor din documentatia tehnica atasata, pe drumuri publice, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost cel putin egala cu 2.000.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 1 - continuareOf va prez: - F10 semnat si stampilat de catre reprez legal al Benef.Acest F se poate prez si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca resp F sa contina toate elem/info cerute de catre AC in continutul F10 si sa fie semnat si stampilat de catre Benef.- copii dupa partile relev ale contr(lor) resp(e) (partile semnatare, durata contr, valoarea, garantii si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pag cu mentiunea ?conf cu originalul?;
- copia PV de receptie la terminarea lucr sau a PV de receptie partiala/finala a lucr, semnata si stampilata de catre of, pe propria rasp, pe fiecare pag cu ment ?conform cu originalul?- copie dupa Recomandare sau Document constatator emis de beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 97ind1 din cadrul H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv HG nr. 834/2009), Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.a) In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 si anexa Formularului nr. 9 ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3Ofert treb sa dov ca are in dotare (sau are drept de fol) urm utilaje, instalatii, echipamente tehnice min necesare pt derularea contr, conf cerintelor din caietul de sarcini si anume: set semnalizare rutiera?1 set;instalatie mobila pentru executie minipiloti?1 buc;instalatie mobila pentru aplicare torcret?1 buc;instalatie pentru executie foraje suborizontale-1 buc;presa pentru tensionare ancoraje-1 buc;incarcator frontal?1 buc;excavator?1 buc;automacara-1 buc;buldozer-1 buc;autogreder-1 buc;compactor autopropulsat pt terasamente-1 buc;compactor autopropulsat pt imbracaminti asfaltice-2 buc;autobasculante?3 buc;freza?1 buc;repartizator-finisor?1 buc;autogudrunator?1 buc;moto-compresor aer mobil?1 buc;grup generator?1 buc;ciocan pneumatic?1 buc;mai mecanic cu motor termic?1 buc;autobetoniera?1 buc;pompa beton?1 buc;pompa injectoare ancoraje?1 buc; motopompa pt evacuare apa?1 buc;laborator autoriz minim grad II cu profile coresp pt lucrarile specifice din domeniul ITR-1buc, Cerinta nr. 3 ? CONTINUAREOfertantii vor prezenta F12(Se va corela cu cerintele caietului de sarcini).ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie a utilajelor/ echipamentelor/ instalatiilor.Pentru toate utilajele din dotarea proprie sau inchiriate se vor prezenta rapoartele de inspectie, valabile la data depunerii ofertelor.Ofertantii vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere a autobasculantelor, (pentru cazul in care nu sunt in proprietatea prestatorului) si /sau dupa angajamentele privind punerea la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice solicitate, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Of va prezenta F13., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(august 2009-pana la data depunerii ofertelor)Ofertantul va prezenta-Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr.14 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5Personal minim solicitat: Un Coordonator de ProiectCerinte: Studii: diploma de inginer, - licentiat al unei Facultati de Constructii - Drumuri si PoduriExperienta profesionala generala : -minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul drumurilor (autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene) in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare de lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.Experienta profesionala specifica: - cu experienta profesionala in calitate de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/ Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/ Adjunct Manager Proiect in contracte executie lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau de largire si/sau consolidari aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazi, dovedita prin participarea la cel putin 1 proiect (contract )similar., Cerinta nr. 5 - CONTINUAREa)Ofertantul va prezenta F15 si Anexa la F15(lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.b)Certificate/documente edificatoare careprobeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.F16 pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.3.F17 pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini .Personal minim solicitat: Un Responsabil tehnic cu executia (RTE) categoria Drumuri- cu atestat in domeniul drumurilor publice., Cerinta nr. 6 - CONTINUAREa)Ofertantul va prezenta F15 si Anexa la F15(lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.b)Certificate/documente edificatoare careprobeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.F16 pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.3.F17 pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 7Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini.Personal minim solicitat: Un Responsabil cu Controlul Calitatii (CQ)Cerinte: Studii: licentiat al unei Facultati de Constructii;
- cu decizie de numire., Cerinta nr. 7 - CONTINUAREa)Ofertantul va prezenta F15 si Anexa la F15(lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.b)Certificate/documente edificatoare careprobeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.F16 pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.3.F17 pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 8Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini .Personal minim solicitat: Un Responsabil SSM, Cerinta nr. 8 - CONTINUAREa)Ofertantul va prezenta F15 si Anexa la F15(lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.b)Certificate/documente edificatoare careprobeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.F16 pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.3.F17 pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 9Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Cerinta nr. 9 - CONTINUAREOfertantii vor prezenta F18 si Anexa la F18 completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta F1 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire.Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind capacitatea tehnicasi profesionalase iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., Cerinta nr. 10INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 19 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 20 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este ofertant unicacesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 19 si Formularul nr. 20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conf cu art 44 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalente.Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2Certificat ISO 14001 sau echivalente.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus licitatiei, respectiv pentru executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificatprivind respectarea standardelor de mediu, asa cum estesolicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 08:23