Achizitie publica - Refacere dispozitive de colectare si evacuare a apelor pluviale, strada Vicoriei comuna Golesti,jud.Vrancea
Detaliu pentru invitatia numarul 344079
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344079/20.03.2013
Denumire contract: Refacere dispozitive de colectare si evacuare a apelor pluviale, strada Vicoriei comuna Golesti, jud.Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLESTICod fiscal: 4297967, Adresa: GOLESTI, STR.COTESTI, NR.2 JUDETUL VRANCEA, Focsani, Telefon: 0237/212989, Fax: 0237/212989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GOLESTI, STR.COTESTI, NR.2 JUDETUL VRANCEA, Romania, cod postal: 627150, telefon: +40 237212989, fax: +40 237212989, persoana de contact: ALEXANDRU ZAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GOLESTI, STR.COTESTI, NR.2 JUDETUL VRANCEA, Romania, cod postal: 627150, telefon: +40 237212989, fax: +40 237212989- Primaria Golesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Primaria Golesti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere dispozitive de colectare si evacuare a apelor pluviale, strada Vicoriei comuna Golesti, jud.Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie publica privind Refacerea dispozitivelor de colectare si evacuare a apelor pluviale, strada Victoriei comuna Golesti, jud.Vrancea, implica realizarea de santuri dalate de colectare si evacuare a apelor pluviale , realizarea de podete dalate pentru accesul la proprietati si la intersectia cu celelalte strazi .- Suma defalcata din valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica , reprezentand valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute :19.423lei fara TVA (reprezentand 4.371 euro, 1 euro = 4, 4435 lei la data de 17.05.2012).
II.1.6) CPV: 45112100-6 - Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 361, 276 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Garnatia de participare: 6.800 lei(3400 lei pentru I.M.M.-uri) Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.418, 53 lei, (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Conform H.G. nr. 925/2006 art. 86, garantia pentru participare se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile) - se va folosi Formularul model nr. 11. sau -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile); sau -ordin de plata.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO93TREZ69124840220XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Focsani, cod fiscal 4297967. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.-Cursul de referinta leu/euro este cursul BNR din data de 17.05.2012
Garantie de buna executie
Da Constituirea se face in cond. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % (2, 5% pt. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original. Daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata. - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la unit. Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in baza art. 92 alin. (4) din H.G nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12A).Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii).2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12B). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune si tertul sustinator (in cazul sustinerii) doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se vacompleta Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: -Zar Alexandru?Primar , Bostanaru Vasile?Viceprimar , -Ciocarlan Liliana ? Secretar , Lupu Liliana?Contabil Sef.2. Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 12C). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).5.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 12 C? ). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Persoanele juridice romane vor depune: 1. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1.Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G. ? urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1.Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale) , liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta orice documente relevante pentru dovedirea informatiilor. Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de B.N.R..In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazul IMM-urilor (Legea nr. 346/2004) valoarea pentru media globala a cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50% din cuantumul precizat. In cazul ofertei comune asocierea este considerata I.M.M. daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor si numai daca asocierea in ansamblu se incadreaza in categoria IMMurilorIn cazul asocierilor se completeaza de lider in numele si pe seama asocierii. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine capacitatea economica si financiara). Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata.Media globala a C.A. care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie de min. 680, 000 lei. In cazul asoc., cerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazul IMM-urilor (Legea nr. 346/2004) valoarea pentru media globala a C.A. care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50% din cuantumul precizat. In cazul of. comune asoc. este I.M.M. daca toti asoc. sunt in mod individual, in categoria IMM-urilor si daca asoc. in ansamblu este IMM.Vor depune doc.: of. (in cazul of. individuale), liderul de asoc. si asoc. (in cazul of. comune), sustinatorul (daca acesta sustine capacitatea economica si financiara). Doc. pot fi prezentate in: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. A.C. nu impune folosirea uneia dintre cele trei forme of. avand libertatea de a opta intre ele. Nu se va acorda punctaj special of. in functie de forma aleasa. Doc. redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata, Media globala a C.A. care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie de min. 680, 000 lei. In cazul asoc., cerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazul IMM-urilor (Legea nr. 346/2004) valoarea pentru media globala a C.A. care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50% din cuantumul precizat. In cazul of. comune asoc. este I.M.M. daca toti asoc. sunt in mod individual, in categoria IMM-urilor si daca asoc. in ansamblu este IMM.Vor depune doc.: of. (in cazul of. individuale), liderul de asoc. si asoc. (in cazul of. comune), sustinatorul (daca acesta sustine capacitatea economica si financiara). Doc. pot fi prezentate in: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. A.C. nu impune folosirea uneia dintre cele trei forme of. avand libertatea de a opta intre ele. Nu se va acorda punctaj special of. in functie de forma aleasa. Doc. redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea in ultimii 5 ani a unei/unor lucrari similare a caror valoare insumata este de 341, 853 lei fara TVA.Oferatantul va depune o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Pentru lucrarile mentionate vor fi depuse unul sau mai multe documente/contracte /PV-receptie si certificate de buna executie din partea beneficiarilor (autoritati publice/clienti privati) din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii. Acesta va putea sa prezinte si copii dupa partile relevante din contracte invocate ca experienta similara. In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul., Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: oferatantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine experienta similara). Documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original , copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de B.N.R. In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumulare. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine experienta similara). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. ?Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine dotarea tehnica), subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa, Informati referitoare la personalul /organism tehnic de specialitate de care dispune/al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Persoanalul implicat in derularea contractului.: Coordonator proiect inginer constronstructor , R.T.E., atestat in domeniul drumuri si poduri, Responsabil CQ atestat in dom. drumuri si poduri, Sef de santier.Personalul muncitori calificati in domeniu(asfaltatori, fierari betonisti, finisori terasamente, pavatori, pietrari, sapatori).Ofertantul va depune o declaratie insotita de lista personalului de care dispune/al carui angaj. de participare a fost obtinut in vederea indeplinirii contractului.1.Lista cu personalul implicat in derularea contractului .Pentru personal se va prezenta: -copie diploma de studii;CV-uri in original ?contract de munca in copie certificate /contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare ;copia atestat si a legitimatiei pentru R.T.E.;copia autorizatiei responsabilui CQ;
-R.T.E. si CQ vor completa si declaratie de disponibilitate .2.Lista cu personalul muncitori calificati -se va prezenta o declaratie pe propria raspundere insotita de un tabel cu numele si prenumele personalul calificat si calificarea (meseria) acestuia, Ofertantul va depune declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna. Autoritatea contractanta va solicita ca asociatia sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta depusa de operatorii economici care alcatuiesc o asociere trebuie : sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asociatiei precum si categoria de activitati executate de acestia; sa fie semnata in mod care obliga legal toti partenerii; unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) ? responsabilul de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmat printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului ., inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea liderului. Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei valabil la data limita de depunere a ofertei. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. Certificatul va fi emis in domeniul lucrarilor care fac obiectul contractului., Oferatantul va prezenta un certificat care confirma ca firma prestatoare a implementat si aplica sistemul calitatii pentru domeniul de activitate conform standard ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei. Ofer vor prezenta certif. ISO 9001 sau documente echivalente. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: oferatatul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentul solicitat persoanei juridice/fizice romane. Certificatul va fi emis in domeniul lucrarilor care fac obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie
35
Descriere: Durata de garantie de buna executie
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 13:53