Achizitie publica - ?Refacere drum comunal si pod, afectate de inundatii in anul 2010, comuna Reghiu, judetul Vrancea?
Detaliu pentru invitatia numarul 341504
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341504/03.01.2013
Denumire contract: ?Refacere drum comunal si pod, afectate de inundatii in anul 2010, comuna Reghiu, judetul Vrancea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REGHIU (CONSILIULLOCALREGHIU)Cod fiscal: 4350602, Adresa: COMUNA REGHIU, JUDETULVRANCEA, Reghiu, Telefon: +40 0237631010, Fax: +40 0237631010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA REGHIU, JUDETULVRANCEA, Reghiu, Romania, cod postal: 627285, telefon: +40 0237631010, fax: +40 0237631010, persoana de contact: CRISTEA HAGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA REGHIU, JUDETULVRANCEA, Reghiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Refacere drum comunal si pod, afectate de inundatii in anul 2010, comuna Reghiu, judetul Vrancea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: ?Refacere drum comunal si pod, afectate de inundatii in anul 2010, comuna Reghiu, judetul Vrancea?1. Proiectare include: proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, pentru refacere drum.2. Executia lucrarilor, pentru refacere drum
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 945, 582.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 19.000 lei .Echivalenta pentru garantia depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei depunerii a ofertelor cu doua zile inainte.Perioada de valabilitate pentru garantia de participare va fiu cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Form. nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar: RADUTA MACOVEISecretar: CATALIN GEORGEL VALISAREANUContabil: NICUSOR MIRONConsilieri locali: Calinoiu Toader, Dumitrascu Ionel, Hagiu Stefan, Hagiu Cristea, Maftei Gheorghe, Marcu Dorina ? Mirela, Mocanu Daniel, Pepine Lucica, Tupa Nicuta, Vlaicu Toader, Zara Stoica.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAPSe va completa Form. nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: nivel minim solicitat pentru cifra de afaceri: 3.800.000 lei ; se solicita cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani., Informatii privind accesul la resurse financiare: se solicita atasarea de declaratii bancare corespunzatoare care sa dovedeasca ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente de cel putin800.000 lei sau echivalent in euro, pentru a asigura cash flow de executie o perioada de 5 luni.Documentul prezentat trebuie sa contina, fara a se limita, cel putin urmatoarele: denumirea institutiei care elibereaza documentul, denumireaoperatorului economic care prezinta documentul, valoarea , perioada de valabilitate., ., .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaExperienta similara: se va prez. o lista a principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani, respectiv 3 anipentru proiectare, insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificate vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Sa fi executat cel putin un contract pentru executie si sa se fi prestat cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/ modernizare drumuripentru minim 38.000 lei, fara TVA.Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim1.900.000 lei, fara TVA., Se poate completa si un singur contract care sa includa ambele cerinte de mai sus.Se va completa Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/declaratie privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani.Se vor prezentaparti relevante dupa contractul de executie care certifica experienta similara, insotit de Procesul Verbal de receptie la terminarea lucrarilor/si sau procese verbale de receptie partiala a lucrarilor/ si sau procese verbale de receptie finala care sa faca dovada executarii lucrarilor prezentate siorice documente relevant din partea beneficiarului pt dovedirea indeplinirii cerintei., Documentele trebuie sa precizeze celputin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in contractul prezentat, fara TVA.In cazul in care valoarea contractului initial a fost majorata prin acte aditionale, se vor vrezenta actele aditionale respective din care sa reiasa clar majorarea aplicata. Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in contractele prezentate ca dovada., Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta contractul respectiv insotit de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost inchieate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarile specificeDeclaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru : Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru : , 1. Statie producere mixturi asfaltice;2. Repartizator, finisor mixtura asfaltica;3. cilindru compactor asfalt4. cilindru compactor terasamente5. Incarcator frontal;6. Autobasculante;7. Autobetoniere;8. Autogudronator;9. Autogreder;, Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului.Statia de producere mixturi asfaltice poate fi o statie mobila pentru care este excesiv a se prezenta autorizatia de mediu valabila la data deschiderii ofertelor, intrucat aceasta se va obtine pentru amplasamentul pe care va fi ea pusa., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii laborator autorizat gr. II sau sa faca dova prezentand un contract de prestari servicii/ un precontract sau orice alt document prin care operatorul economic desemnat castigatorse angajeaza sa incheie un contract cu un astfel de laborator si o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia de functionare., Cerinta nr. 3Informatii privind resursele umaneOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pt. Executie: 1. Manager de proiect - cu studii superioare in si experienta in domeniu de minim 5 ani.Sa fi fost implicat in cel putin un contract similar., 2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer. Experienta profesionala in cel putin un contract similar. 3. Responsabil Tehnic cu Executia ? licentiat al unei Facultati de Constructii ? diploma inginer/subinginer, persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L, 4. Responsabil cu asigurarea Calitatii licentiat al unei Facultati de Constructii - diploma de inginer/subinginer.5.Responsabil SSM.Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.6. Manager al sistemelor de management de mediu7. Proiectant ?inginer licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP, Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original.b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului.Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi., In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca/ colaborare/ prestari servicii are obligatia sa dea initial o declaratie pe propria raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie contracte cu persoanele desemnate pana la semnarea contractului de achizitie publica.- diplome privind specializarea personalului- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare)., - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea personalului pentru functia propusa in executia contractului., In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus.Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului, la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii/asociatiiSe va prezenta Form. nr. 11 ? Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Subcontractantul va prezenta Form. 4? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original., In conditiile in care ofertantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 11, mentionandu-se in anexa aferenta acestuia?Nu este cazul?.Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., Pentru situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala, ofertantul poate fi sustinut de un tert in conditiile respectarii prevederilor legale, respectiv art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare (Formular nr.12)In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu Form. nr. 13, insotit de imputernicirea desemnarii liderului de asociere., Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008, Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul (50 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (proiectare si executie)? se acorda astfel: .pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 50de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 50
2. Durata de proiectare si executie: - P2
30
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 30 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 30. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 12 luni vor fi declarate neconforme. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar.
2. Durata de garantie a lucrarilor: - P3
20
Descriere: Descriere: Pentru oferta cu perioada de garantie a lucrarilor exec. cea mai mare (Gmax), dar nu mai mult de 96 luni, se acord punctajul maxim subfactorului de evaluare, resp. 20 puncte precum si ptr. Perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 96 luni (G ofertat), dar nu mai mica de 24 luni se acorda punctajul astfel: P durata de garantie= (G ofertat/ Gmax) x 20 puncte si peste care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat suplimentar.Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare punctajului total, calculat conform formulei: Ptotal= P1+P2+ P3, unde P1, P2, P3sunt punctajele acordate pentru cele trei criterii mai sus mentionate. Oferta cu valoarea cea mai mare a Ptotal va fi declarata castigatoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.12.2012 16:24