Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFACERE DRUM FORESTIER CALAMITAT RADACINESTI ? JUD. VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 357405
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 357405/07.02.2014
Denumire contract: REFACERE DRUM FORESTIER CALAMITAT RADACINESTI ? JUD. VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE DRUM FORESTIER CALAMITAT RADACINESTI ? JUD. VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: [1].Conform caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.[2].Valoarea estimata totala a contractului este de 806.34 mii lei fara tva din care: 764.03 mii lei C+M si 42.31 mii lei diverse si neprevazute, respectiv 5.54% din C+M
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
[1].Cuantumul: 15280 lei (2% din val. fara div. si nepr.). Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.[2].Data de referinta pentru cursul de schimb, comunicat de BNR, pentru conversia valorii garantiei constituite in alta moneda este: 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.[3].Modul de constituire: In conformitate cu Art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925 /2006 cu mod. si compl. ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul virament bancar, garantia de participare se va vira in unul din conturile RNP Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica, in fisier separat denumit ?Garantie de participare? (impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica), si depusa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.[4].In situatia in care o eventuala contestatie este respinsa de catre CNSC, se va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu Art. 278.1 alin.(1) din OUG 34 /2006 cu mod. si compl. ulterioare. Retinerea garantiei se va face in conf. cu Art. 87 din H.G.925 /2006 cu mod. si compl. ulterioare.[5].Modul de restituire: in conditiile prevazute de Art. 88, alin 1), 2), 3), din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de Art. 88, alin. 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in Cererea de Restituire a Garantiei de Participare.
Garantie de buna executie
[1].Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara tva a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. [2].Garantia de buna executie va fi constituita cf. Art. 90, alin. (1) sau (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-o modalitate de comun acord al partilor, astfel: a.Fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original.b.Fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului fara tva.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1In vederea respectarii prevederilor Art. 69.2, alin.(2) din O.U.G. nr 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti sau terti sustinatori vor include in oferta datele lor de identificare. Se vor depune documentele: - Informatii generale (conform formular anexat). Acest Formular se solicita chiar si in situatia in care se va proceda conform Art. 11, alin.(4) din HG 925 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de Art. 46 din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Documente obligatorii: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Documente obligatorii: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform Art. 181 lit. a, c1 si d.Documente obligatorii: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor, - Certificat de taxe si impozite locale care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, la nivelul lunii anterioare celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 69.11 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Persoanele de decizie definite conform O.U.G. nr.34/2006: a)In cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu - Director general, Florian Popa - Director general adjunct, Liviu Pavel - Director, Gabriela Gatu - Director, Gheorghe Mohanu - Director, Gheorghe Dima - Director, Nela Cojocaru - Sef serviciu, Catanescu Ionica - consilier juridic, Victor Barbu Nicolae - consilier juridic, Daniel Robu - sef serviciu, Adrian Musuroi - inginer, Bogdan Dumitrescu - inginer, Ielita Alamaie - sef serviciu, Mihai Mirela - Economist, Balan Claudia - Economist, Frumosu George Cristian - Economist, Margarit Marcela - Sef serviciu, Jerloeanu Viorica - Economist, Ilie Dobre - Inginer, Jean Visan - Inginer, Giurca Adrian - Inginerb)In cadrul Directiei Silvice Valcea sunt: Gheorghe Mihailescu - director, Adam Jinaru - director tehnic, Constantin Gogonetu - director economic, Elena Emanuela Ababe - consilier juridic, Alina Popoiu - consilier juridic, Ana Dumitrascu - economist, Daniel Radulescu - sef birou, Gheorghe Grigorita - inginer, Raluca Frunzescu - inginer, Sergiu Chera - inginer.Documente obligatorii: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006. Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente obligatorii: - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 1528060 lei.Documente obligatorii: - Declaratie privind cifra de afaceri. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2011, 2012 si 2013 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta leu /alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu /alta valuta comunicat de BCE., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de minim 169785 lei pentru perioada de 2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Documente obligatorii: - Scrisoare bancara ori alte mijloace financiare relevante pentru a realiza cash flow in suma de minim 169785 lei pentru perioada de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare cumulata dar in cadrul unui singur contract de minim 764030 lei. Pentru echivalenta leu /alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu /alta valuta comunicat de BCE.Documente obligatorii: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, de unde sa rezulte executarea in cadrulunui singur contract de lucrari similare in valoare cumulata de minim 764030 lei. Nu se accepta cumularea valorii mai multor contracte pentru a atingerea pragului valoric pentru ca se doreste ca operatorul economic sa fi derulat cel putin un contract de amploare similara.- Fisa de informatii privind experienta similara.- Certificari de buna executie emise beneficiarii lucrarilor. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului in conformitate cu prevederile legale si normele profesionale in vigoare.Neasigurarea urmatorului mimim de utilaje, instalatii, echipamente tehnice (a se vedea si formular C8) conduce la descalificarea automata a operatorului economic: 1.excavator /buldoexcavator2.autogreder3.buldozer pe senile4.soneta mecanica cu berbec5.betoniera cu cadere libera6.vibrator universal7.compactor autoprop.cu rulour. (valturi)8.compactor static autoprop., cu rulouri(valturi)9.motopompa10.autocisterna cu disp.de strop11.tractor pe pneuri cu remorca12.macara13.incarc.frontalDocumente obligatorii: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 3Pentru asigurarea sistemului calitatii (Legea 10 /1995), ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin sau dispun de laboratoar de incercari a materialelor, autorizate in conformitate cu Ordinul nr. 1497 din 13 mai 2011.Documente obligatorii: - prezentare certificat de autorizare pentru laborator propriu de grad minim III, sau, in cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta contract /precontract /angajament cu un laborator autorizat de grad II, precum si certificatul de autorizare al acestuia., Cerinta nr. 4
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane de specialitate necesare indeplinirii contractului in conformitate cu prevederile legale si normele profesionale in vigoare.Documente obligatorii:
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- Cv-urile cadrelor de conducere.
- Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul atestat CQ.
- Diploma de inginer /subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri pentru persoana desemnata sef santier, insotita de o copie a contractului de munca /angajament de participare.
- Certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele (cf.Ordinului nr. 777 din 26 mai 2003), pentru responsabilul tehnic cu executia, valabil la data limita de depunere a ofertelor insotit de o copie a contractului de munca /angajament de participare.
- Decizia de numire si copie contract de munca /angajament de participare pentru persoanaatestata CQ., Cerinta nr. 5
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Documente obligatorii:
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 9001). In cazul unei asocieri, cerinta se va indeplini de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o executa.Documente obligatorii: - Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta adeverinta pentru ofertantii in curs de obtinere cerificat decat daca se face dovada ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 14001). In cazul unei asocieri, cerinta se va indeplini de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o executa.Documente obligatorii: - Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Nu se accepta adeverinta pentru ofertantii in curs de obtinere cerificat decat daca se face dovada ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Reprezinta perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectele aparute din vina sa. NOTA: Pentru perioade de garantie alucrarilor sub 24 deluniofertele vorficonsiderate neconforme, iarpentru perioade de garantie alucrarilor mai mari de 60 de luniacesteanuvorfi acordate punctesuplimentar.
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: Reprezinta durata de timp, exprimata in ore, de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor/defectiunilor rezultate din vina executantului, aparute in perioada de executie si/sau garantie a lucrarilor pina la data inceperii lucrarilor de remediere, respectiv timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa intervina in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor ce se pot produce in continuare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer