Achizitie publica - Refacere drum forestier Lotrisor, DS Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 336065
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336065/25.09.2012
Denumire contract: Refacere drum forestier Lotrisor, DS Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere drum forestier Lotrisor, DS Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare drum forestier Lotrisor, DS Valcea, 10, 3 km
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 327, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 25.217 lei, valabila 90 zile .se va constitui in conf.cu art.86, alin(1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei in unul din conturile RNP ROMSILVA(R1590120, J40/450/1991): RO20BRDE410SV54016774100 -BRD-P-TA ROMANA: RO68RZBR0000060000681176-RAIFFEISEN BANK P-TA ROMANA, urmand ca dovada constituirii sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat numit"garantie de participare" impreuna cu documentele de calificare si propunerea tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG 34/2006 :5.107, 22 leiRetinerea garantie de participare se face in cuantumul prevazut de art.278din OUG 34/2006 si in conformitate cu prevederile legii.Modul de restituire a garantiei de participare : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88, alin.4) din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARICIPARE
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna execu?ie: Garan?ia de buna execu?ie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1)-(3)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 1.990.830 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa prezinte un cotract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 929.054 lei, Contr.va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar ex.proces verb.de receptie, document constatator, ,2. Informatiile referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului2.i) se va completa form."Declaratie privind utilaj., instal., echipamentele tehnice pentru indepl.contractului.2.ii)Contracte de inchiriere- in cazul in care nu se prezinta , din declaratie trebuie sa rezulte explicit toate costurile aferente inchirieii utilajelor, sa faca dovada ca are labor.ator propriu de grd.III sau contract cu unul, 3.inf.refertitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al angajament a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea calitatii3.i)se va completa formularul 'declaratie.3.ii) se va prezenta CV-ul/declaratie persoanelor care sunt atestate CQ, 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului4.i) se va completa formularul"declaratie privind personalul implicat in derularea contractului.4.ii)C-v-urile persoanelor resp. pentru indeplinirea contractului.4.iii)Participarea personalului resp. in cel putin un contract similar4.iv)angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajat/angajate astfelde persoane)4.vi)se va prezenta atestatul MLTPL-valabil la data limita a depunerii ofertei-(in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al respons. tehnic cu executia , insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare., 5.declarati referitoare la efectivul mediu anual al pers.angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani5.se va prexzenta completat form. decl. referitoare la efectivul mediu anual al pers. angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 6.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contr.pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, 6.i)se va completa form/"Decl.priv.partea/partile din contract care sunt indepl. de subcontr. si specializ.acestora"6.ii)se va compl. decl.de neincadrare in art.69(1), decl.privind calit.particip.la proce 1.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii)2.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent(certificarea sistemului management de mediu)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 16:08