Achizitie publica - Refacere expozitie permanenta "Muzeul Omului Ploiesti" - Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 336358
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336358/28.09.2012
Denumire contract: Refacere expozitie permanenta "Muzeul Omului Ploiesti" - Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.10.2012 13:22)
Motive anulare:
Altele
Observatii: Valoarea estimata a contractului de servicii este de 258064, 51 lei fara TVA si nu 320000 lei fara TVA .Din eroare in documentatia de atribuire s-a tercut valoarea estimata de 320000 leifara TVA.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL JUDETEAN DESTIINTELENATURIIPRAHOVACod fiscal: 2844413, Adresa: Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Telefon: 0244597896;0244524221, Fax: 0244511970;0244524221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244597896, fax: +40 244511970, persoana de contact: GHEORGHE ARDELEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova , str.Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Romania, telefon: +40 244597896, fax: +40 244511970, persoana de contact: GHEORGHE ARDELEANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere expozitie permanenta "Muzeul Omului Ploiesti" - Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si amenajare a expozitiei permanente ?Muzeul Omului Ploiesti ?, respectivspatiul de vizitare (sala nr.1) cu tematica ?Antropogeneza si spatiul de vizitare (sala nr.2 ) cu tematica ?Anatomie. Acesta consta in proiectare , furnizare de echipamente , servicii de implementare solutii multimedia interactive siservicii de instalare vitrine si standuri expozitionale , pentruamenajarea celor doua spatii expozitionale permanente , parti integrante a Expozitiei permanente ?Muzeul Omului?.Se vor proiecta si executa serviciile pentru obiectivul de investitii : Refacere expozitie permanenta ?Muzeul Omului Ploiesti", in doua etape astfel: Etapa I presupune prestarea serviciilor de proiectare -studiu de fezabilitate , proiect tehnic, si detalii de executie; In etapa a II-a se vor realiza serviciile de amenajareconform proiectului tehnic si a detaliilor de executie aprobate si receptionate de catre beneficiar.Serviciile de amenajarevor incepe dupa, emiterea ordinului de incepere a executarii serviciilor si predarea amplasamentului, conform graficului intocmit de prestatorimpreuna cu beneficiarul investitiei.
II.1.6) CPV: 92521100-0 - Servicii de expozitii in muzee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3.200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: in conformitate cu modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va constitui prin: a) virament bancar in contul nr. RO41TREZ5215010XXX000186, deschis la Trezoreria operativa a Municipiului Ploiesti , in favoarea Muzeului Judetean de Stiintele Naturii Prahova , cod de identificare fiscala 2844413 ; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare (copie lizibila dupa OP vizat in cazul viramentului bancar sau original instrument de garantare) trebuie prezentata pana cel tarziu la ora si data stabilite pentru deschiderea ofertelor ; c) se permite si posibilitatea depunerii la casieria institutiei a unei sume in numerar. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.200 lei, conform art 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. IMM beneficiaza de reducere de 50% pentru garantia de participare conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul A6).
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004). Se va constitui : -fie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se va completa si se va prezenta in original, de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului, - fie daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data incheierii P.V. de receptie finala a investitiei care face obiectul contractului mai sus mentionat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.- Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul localCerinta minima: prezentarea Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Iancu Emilia Elena ?Director General Manager, Petrescu Victor ?Director , Andreescu Gabriela ?Director Economic , Haralambie Costin ?Consilier Juridic , Ardeleanu Gheorghe ?Sef birou marketing si achizitii publice , M.Ghita Mateuca?Sef sectii judet, Mihai Corina?Sef sectie "Muzeul Omului Ploiesi " , Ogrezeanu Rodica ?Sef sectie conservare , Serban Ecaterina ? Muzeograf , Marinescu Raluca -Muzeograf , Frusinoiu Bogdan -Economist , Urzeala Valentin - Sef birou administrativ.- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune -Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.-Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoane juridice romane: - Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Cerinta minima: Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii achizitiei publice din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; e) domeniul de activitate principal; f) domeniile de activitate secundare; g) situatia societatii ( daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii ). Nota: - In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului depe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentele au fost depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane fizice romane-Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica. Cerinta minima: Prezentare document cum ar fi - Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare/altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straine-Cerinta minima: Prezentarea documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelor prezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.- Declaratie privind lista principalelor contracte de servicii similare cu obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit , executate in ultimii3 ani ?Se completeaza Formular B10., 2- Experienta similaraCerinta minima obligatorie ? a indeplinit in ultimii3 anicontractede servicii similare (instalat vitrine si standuri expozitionale, implementarea de sisteme multimedia interactive ).-Se va prezenta indeplinirea a cel putinun contractde natura celor mentionate mai sus.-Se va anexa copii ale paginilorrelevante care contin: denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata contractului , proces?verbal receptie la terminarea lucrarilor, recomandare beneficiar. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte pagini din contract din care sa rezulte partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, pagina finala cu semnaturi.Se completeaza FormularulB2 pentru fiecare contract nominalizat ., 3.- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor conform Anexa 1 la Ordinul 509/2011.Se completeaza Formular B 9 + Anexa la Formularul B9., 4.- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si ale cadrelor de conducere angajat de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Se completeaza Formular B7., 5.- Lista cu personalul de conducere si a personalului de specialitate solicitat pentru indeplinirea contractului -carecontine informatiiprivind numarul si pregatirea cadrelor de conducere, a personalului de specialitate si persoana responsabila direct de indeplinirea contractului . Se completeaza Formularul B8., 6.Personal de specialitate solicitat pentru indeplinireacontractului: a)-Responsabil tehnic cu executia /implementarea sistemelor multimedia interactive.-absolvent de studii superioare tehnice de specialitate in domeniul automaticii si calculatoare ? se solicita copie dupa diploma de absolvire ;
- experienta in executia si instalarea sistemelor multimedia interactive.b) Programator IT.- absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, - experienta in domeniul IT;
- experienta in dezvoltare de software-uri multimedia interactivec) Arhitect ? inscris in in Ordinul Arhitectilor din Romania.- experienta in proiectare arhitecturala.d)Designer-Absolvent studii superioare;
-Experienta in domeniu ;, 7.- Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiSe completeaza si se prezinta dupa caz, Formularul B3-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formularul B4 - Acord de subcontractare, Formularul B5 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul B6 - Acord de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara -Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" ( Pp) se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (Pmin) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (60 puncte); pentru alt pret (Pn) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Pp = (Pminim/Pn) x 60 (punctajul maxim acordat) Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara , fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de realizare a proiectarii
20
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in zile . Pentru oferta cu termenul cel mai mic de predare al proiectului se acorda punctaj maxim, 20 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional , astfel: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei.Nota: Durata maxima de realizare a proiectarii acceptata de catre autoritatea contractanta este de 30 de zile, iar durata minima considerata realista este de 10 de zile. Pentru o durata de realizare a proiectarii mai mare de 30 de zile, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma iar pentru o durata de realizare a proiectarii mai mica de 10 zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
Durata de executie a serviciilor de amenajare
20
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in zile.Pentru oferta cu termenul cel mai mic de executie al serviciilor de amenajare se acorda punctaj maxim, 20 puncte . Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional , astfel: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (20puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei.Nota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 60 de zile, iar durata minima considerata realista este de 45 de zile. Pentru o durata de executie mai mare de 60 de zile, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma, iar pentru o durata de executie mai mica de 45 de zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP -www.e-licitatie.ro.Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 17:38