Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere harti strategice de zgomot in municipiul Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 335596
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 335596/18.09.2012
Denumire contract: Refacere harti strategice de zgomot in municipiul Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. A.I.Cuza nr. 7, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251416235, fax: +40 251411561, persoana de contact: Centru de Informare pentru Cetateni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova. str. A.I.Cuza nr. 7, sala Gheorghe Chitu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere harti strategice de zgomot in municipiul Craiova
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de consultanta in combaterea zgomotului in municipiul Craiova, conform caietului de sarcini anexat.
II.1.6) CPV: 71313100-6 - Servicii de consultanta in combaterea zgomotului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.400 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare): a)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). b)O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de 1.209, 68 lei. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului(exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia - Director executiv adjunct economic, Monica Nastasa - Director executiv Directia Servicii Publice, Cristina Cretu - Sef serviciu Investitii si Achizitii, Luiza Popescu, Bica Ileana, Ungureanu Elena, Chesoiu Vasile, Mihaela Rata, Sorin Pena, Mihalcea Gabriela, Cristinel Dan Mustata, Ciobanu Mihaela.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care au aprobat/aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Cherciu Dan Adrian, Dinca Marinica, Nedelescu Gheorghe, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Vasile Marian, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel Cosmin, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Dindirica Lucian, Stefanescu Silviu Dragota.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. -Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.-Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil: Se va prezenta bilantulcontabil la 31.12.2011, in copielizibila, vizat si inregistrat de organele competente, insotit dupa caz detraducere autorizata in limba romana.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 2. Informatii generale cu declararea cifrei.Se va completa Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011).Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)trebuie sa fie egal sau mai mare decat 240.000 lei(excl. TVA), respectiv 53.730, 94 Euro(1euro=4, 4667 lei la data de 27.08.2012).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentrucriteriul legat de cifra de afaceri.Daca un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare., 3.Tert sustinator(daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr.15?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul prestarii serviciilor si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificariiinformatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de asolicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori decatre clientul privat beneficiar. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.15 din Sectiunea Formulare., 2. Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii 3 ani de serviciisimilare cu obiectul contractului, respectiv servicii de consultanta in combaterea zgomotului, incluse in cadrul unui contract/maxim 3 contracte, prezentate ca dovada a experintei similare, servicii duse la bun sfarsit, in valoare estimata de cel putin 120.000 lei(excl. TVA), reprez. 26.865, 47 Euro(1Euro= 4, 4667 lei la data de27.08.2012)., 2.Experienta similara(continuare): Contractul/contractele de servicii declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.15.Prestarile de servicii similare vor fi confirmate de ofertant prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, respectiv: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- copii de pe parti relevante ale contractului, cu mentiunea conform cu originalul;
- recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalul?., 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii.Se va completa Anexa nr. 13?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiune FormularePt.prestarea serv., care facob.contract.de achiz.publ., ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare tehnica: -aplicatie software pentru cartografierea zgomotului.Se vor prez.doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilaj., instal., echip. tehn.declarate ca fiind necesare pentru indepl. contract.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate deofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului. In cazul in care un grup deoperatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prez.Anexa nr. 13, 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Completare anexa nr.14- Declaratie referitoare la efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere. In cazul in care un grupde operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare., 5.Informatii referit.la personalul/ organismul tehnic de specialit. de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- completare anexa 17- Informatii referitoare la personalul de conducere., 6.Inf.referitoare la studiile, preg.prof. si calif. pers.de cond., precum si ale pers.resp. pt. indepl.contract.de serv.Pt. asigurarea calit. serv. si pt.demonst.capacit. prof.de a presta serviciile, autoritatea solicita asigurarea de catre ofertant a urmatorului personal de specialitate: - 3 specialisti in combaterea zgomotului, angajati ai ofertantului sau al caror angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare, care au fost implicati intr-un proiect similar.Pt. pers. nominalizat cu indepl. contract. se vor prezenta oblig. urmat. doc.: - CV, in original, semnat si datat (Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare);
- doc. din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului (dupa caz);
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pt. indepl. contract., in original. semnat si datat;
-diplome de studii de profil, acte calificari, atestari, autorizatii, etc., 7.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti , cusubcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privindneincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Daca un grup de operatorieconomici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 8.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul. In conformitate cuprevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Informatii privind asigurarea calitatii.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru servicii de consultanta in combaterea zgomotuluiIn cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 2, Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru servicii de consultanta in combaterea zgomotului.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer