Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere imbracaminte rutiera si amenajare Sens giratoriu intersectia strazilor Calugareni, Castanilor si Soseaua Bacaului, in Municipiul Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 324751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VASLUI
Numar invitatie: 324751/23.04.2012
Denumire contract: Refacere imbracaminterutiera si amenajare Sens giratoriuintersectia strazilor Calugareni, Castanilor si Soseaua Bacaului, in Municipiul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Vasilescu Petronela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, Birou Achizitii Publice, cam 210, etaj 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere imbracaminterutiera si amenajare Sens giratoriuintersectia strazilor Calugareni, Castanilor si Soseaua Bacaului, in Municipiul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere imbracaminte rutiera si amenajarea unui sens giratoriu si inbunatatirea iluminatului rutier si pietonal
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 025 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 8.200 leiDurata garantiei de participare: 120 DE ZILE DE LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de part icipare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: - Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ( scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta, . Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.-Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera a)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.-Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006-Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , pct 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - Formular 2-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale - Formulare tip emise de institutii de specialitate-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006- Formular 3Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 23Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel3) Viceprimar ? prof. Valeriu Caragata4) Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice ? ing. Cristea Traian5) Director economic ? ec. Moruzi Titi-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1 Certificat Constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasatpe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: Ofertantii (operatori economici sau persoane fizice autorizate) trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 (cinci) ani au cel putin un contract de lucrari duse la bun sfarsit si sunt similare. Contractva fi insotit de procesverbalde receptie la terminarea lucrarilor (pentru lucrarile prezentate ca similare )., Cerinta nr. 2Declaratie referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje: - Statie de preparare mixuri asfaltice sau contract de colaborare cu o astfel de statie- Laborator autorizat de incercari pentru determinari materiale sau contract de colaborare cu un astfel de laborator- buldoescavator- autobasculanta pentru transportul materialelor, Cerinta nr. 3Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari, ofertantul va trebuisa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat, un sef de santiersi un responsabil cu controlul calitatii. Pentrupersonalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa o declaratie de disponibilitate .- Autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiileaferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT, etc (aflate in termen devalabilitate la data deschiderii ofertelor) pentru responsabilultehnic cu executia sipentru seful de santier, si daca e cazul pentru responsabilul cu calitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu existareglementari in vigoare), Cerinta nr. 4-Autorizatii solicitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRE, respectiv: - ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numeletuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat., Cerinta nr.6- Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta nr.7 Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoareacontractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesarasubcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu este cazul?. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante care atesta certificarea sistemului propriu demanagement al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectulacestei proceduri(ISO 9001 sau echivalent)In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea de contract pe care aceasta o realizeaza., Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucraricertificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care faceobiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer