Achizitie publica - Refacere imbracaminte rutiera ? Zona Gara IV, Municipiul Vaslui
Detaliu pentru invitatia numarul 356264
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356264/03.12.2013
Denumire contract: Refacere imbracaminte rutiera ? Zona Gara IV, Municipiul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Primaria Municipiului Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, strada Spiru Haret nr.2Birou Achizitii PubliceETAJ II, camera 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere imbracaminte rutiera ? Zona Gara IV, Municipiul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere imbracaminterutiera , refacere retea iluminat public in zona Gara IV, Municipiul Vaslui;Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute raportata la valoarea estimata a contractului de lucrari este de: 128937, 4 lei , respectiv 10%, conform Devizului general si in conformitate cu art. 28 alin.7 si art. 29, alineat 2 indice 1 din OUG34/2006 modificata si completata.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 418, 311.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 25.700, 0 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile, perioada egala cu perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa-si mentina oferta valabila.Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: In conformitate cu prevederile art. 86, incluzand toate optiunile, din HG 925/2006 modificata si completata.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la TrezoreriaVaslui, Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 modificata si completata.In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera b)? , - Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.Pentru situatiile in care operatorii economici doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale.Conform HG 1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.- Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006 -- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , alineat 4, HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 2-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale -Formulare tip emise de institutii de specialitate-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 - Formular 3Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentionamfaptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alineat 4 din HG 925/2006.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular18Nota: Nota: In vederea completarii declaratiei prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata, precizam ca persoanele cufunctii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru aceasta lucrare, sunt urmatoarele: Vasile 1.Paval - Primar al Municipiului Vaslui2. Daniel Neacsu - Viceprimar al Municipiului Vaslui;3. Eugen Bot - Director executiv delegat, Primaria Municipiului Vaslui4. Traian Cristea - Sef Serviciu Investitii Achizitii Publice, 5. Sorina Radulescu-Consilier Juridic in cadrul Serviciului Administratie publica Locala6. Petronela Vasilescu- Sef Birou Achizitii Publice7. Dorin Apavaloaie - Consilier in cadrul biroului de Achizitii Publice8. Diana Moldoveanu- Inspector de specialitate in cadrul biroului de Achizitii Publice9. Eliza Barleanu- Consilier in cadrul serviciului Investitii Achizitii Publice10. Croitoru Valeriu- consilier in cadrul serviciului Investitii Achizitii Publice Certificat Constatator emis de ONRC.Nota1: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Autorizatii solicitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRE, respectiv: ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice, in conformitate cu prevederile Regulamentuluide autorizare a electricienilor aprobat prin Ordin ANRE 11/13.03.2013.Se solicita: Prezentare copii autorizatii ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertant: Se va prezenta formularul Fisa informatii generale ofertant cu precizarea in cadrul formularului a cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani.Se solicita: Prezentare formular Fisa informatii generale ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani: Se va prezenta: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din caresa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum siprecizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2: - Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct deindeplinirea contractului de lucrari: Ofertantul va trebuisa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii in conformitate cu prevederile Hotararii 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, CAP. 4, Art.21.Se solicita: 1. Prezentarea: Declaratie privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari?.2. Atestat si/sau legitimatie (aflatain termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) pentru responsabilul tehnic cu executia.-Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa formularul: ?Declaratie de disponibilitate?, Cerinta 3 - Declaratie referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Operatorul va prezenta orice document prin care sa demonstreze ca dispune de urmatoarele utilaje , in conformitate cu Listele cuprinzand cantitatile de lucrari ? F3 date de proiectant: - Statie de preparare mixuri asfaltice sau contract de colaborare cu o astfel de statie, sau prezentarea unui angajament.- Laborator autorizat de incercari pentru determinari materiale sau contract de colaborare cu un astfel de laborator, in conformitate cu Hotararea nr. 808/2005privind aprobarea Regulamentului din 14/07/2005 privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 735 din 12/08/2005.- Buldoescavator- Autobasculanta pentru transportul materialelor, Cerinta 5 - Informatii privind asocierea - daca este cazul.
Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin
depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de
semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma
raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este
imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele
tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este
responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.
In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie
publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul
legalizat., Cerinta 6:
Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conformitate cu
prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza
capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de
catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca
va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate
Persoanele care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie
sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de
atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta 7 - Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care
urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari
care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa
la contract. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie dupa acest certificatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 14:36