Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere imbracaminti asfaltice in Buzau, Ramnicu Sarat si Nehoiu


Detaliu pentru invitatia numarul 323813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Numar invitatie: 323813/10.04.2012
Denumire contract: Refacere imbracaminti asfaltice in Buzau, Ramnicu Sarat si Nehoiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA S.A. BUZAUCod fiscal: RO 22987337, Adresa: str Unirii, bl8FGH, Buzau, Telefon: +40 238/720356, Fax: +40 238/726187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Unirii, bl8FGH, Buzau, Romania, cod postal: 120360, telefon: +40 238/720356, fax: +40 238/726187, persoana de contact: Andreea Nicolescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, str Unirii, bl 8 FGH, Buzau, cod postal 120360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere imbracaminti asfaltice in Buzau, Ramnicu Sarat si Nehoiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere imbracaminti asfaltice dezafectate ca urmare a interventiilor la retelele de apa si canalizare
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 3360 lei - lot1, 1096 lei - lot2, 840 lei - lot3. Valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Modul de constituire cf art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii;virament bancar in cont nr. RO29BTRL0100 1202J10932XX SucursalaBuzau;alte modalitati de plata.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la registratura autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertei sau va fi prezentata de ofertantii participanti in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Autoritatea va restitui garantia de participare cf art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare va fi retinuta in conformitate cu art. 87 din HG nr. 925/2006 si art.278^1(doar pentru lotul 1)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul care se va retine din garantia de participare in conditiile art.278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 1680lei-lot1.Neprezentarea garantiei de participare la deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestora.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului va fi conform art. 90 din HG 925/2006: ?instrument de garantare emis in conditiile legii;?depunere la casierie a unor sume in numerar;?retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (daca partile convin)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Operatorul economic ofertant are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 3.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de interese.Operatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vieru Cristinel, Vasii Dragomir, Nicolescu Andreea, Mircea Raluca, Vladescu Valerica, Calin Ion, Constantin Costica, Margarit Constantin. Cerinta nr. 1 Personane juridice/fizice romaneObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006 privind procedura insolventei, din care sa rezulte: nume complet, sediul, domeniul de activitate, persoanele autorizate/administratori.Cerinta nr. 2 Personane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatiaeconomico-financiara. Operatorul economic va prezenta "Fisa de informatiigenerale"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara. Operatorul economic va prezenta Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade deexecutie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati, Cerinta nr 2 Operatorul economic va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 07:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer