Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere imbracaminti asfaltice pe platforma liniei de tramvai din str.Palat si b-dul Carol I, necesare implementarii proiectului "Dezvoltare retea in zona culturala,istorica si turistica a Municipiului Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 334657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 334657/30.08.2012
Denumire contract: Refacere imbracaminti asfaltice pe platforma liniei de tramvai din str.Palat si b-dul Carol I, necesare implementarii proiectului "Dezvoltare retea in zona culturala, istorica si turistica a Municipiului Iasi"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Elena Apreutesei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere imbracaminti asfaltice pe platforma liniei de tramvai din str.Palat si b-dul Carol I, necesare implementarii proiectului "Dezvoltare retea in zona culturala, istorica si turistica a Municipiului Iasi"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere imbracaminti asfaltice pe platforma liniei de tramvai din str.Palat si b-dul Carol I, necesare implementarii proiectului "Dezvoltare retea in zona culturala, istorica si turistica a Municipiului Iasi" conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 441, 450.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 40.000 lei(20.000 lei in cazul IMM). Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin.(1) si(5) din H.G. nr. 925/2006 actualizata: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere lacasieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia C.N.S.C. este de respingere, autoritateacontractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o sumacalculata conform art. 278^1 litera b) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ( 6221.45 lei).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara T.V.A. (5% in cazul I.M.M.). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executiese constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devineanexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentrufacturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catrecontractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis estepurtator de dobanda in favoarea contractantului.III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleIII.1.5)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertantasociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, ptr tert sustinator-declaratie art 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei incare se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de undesa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatiieliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorbugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti/asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detinfunctii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar - Gheorghe Nichita; Viceprimar - Mihai Chirica; Viceprimar - Marius Sorin Danga;Secretar - Denisa Liliana Ionascu;Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene - Cosmin ComanDirector Executiv Directia Tehnica si Investitii - Petru Dumitru Tomorug;Director Executiv DEFPL - Maria Simionescu; Director DAPPP-Letitia Palaga;Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/subcontractanti/tert sustinator;Lista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga SanduChirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore GabrielHarabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generaleSe solicita prezentarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiaride minim 4.882.901, 7 lei reprezentand o valoare dublata a contractului deachizitii pentru proiectul de investitii.Documente justificative (copiebilant contabil ptr ultimul an financiar 2011, vizat si inregistrat de organele competente sau extrase de bilant).Prezentare fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului in original(valorile vor fi in lei).In cazul in care oferta este depusa de oasociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., Cerinta nr. 2: Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM.In cazulin care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimulareainfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile sicompletarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerinteiprivind cifra minima de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie., INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA AOFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUGnr. 34/2006)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se vaprezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoaneirespective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2-Experienta similara-in ultimii 5 ani au finalizat celputin un contract sau maxim 3 contracte similare(lucrari de infrastructura-modernizare si refacere sisteme rutiere si lucrari de refacere imbracaminti asfaltice pe platforma liniei de tramvai a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 2.441.450, 85 lei fara TVA.Se vor prezenta copii dupa prima si ultima pagina din contract , inclusiv actele aditionale la acestea, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa reiasa valoarea lucrarilor, termenul de executie, principalele tipuri de lucrari executate, observatiile comisiei de receptie, cel putin o recomandare., Cerinta 3 Informatii personalPrezentare Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere precum si ale personalului responsabil ptr indeplinirea contractului.Seful punctului de lucru trebuie sa fie autorizat ANRE ptr acest tip de lucrari.Se vor prezenta copii certificate conform cu originalul dupa autorizatia solicitata.Ofertantii vor prezenta un tabel centralizator(formular propriu)cu componenta echipelor de proiect si declaratii pe propria raspundere ale colaboratorilor cooptati de executanti pentru atestarea implicarii in proiect., Cerinta 4 Declaratia cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari indiferent de forma de detinere(proprietate, chirie, contract leasing, contract de colaborare), Cerinta 5: Informatii despre subcontractantiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci auutoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publicarespectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantiii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fiein concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitiepublica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de ainlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatiicontractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare init, Cerinta 6: Acord de asociere in vedereaparticiparii la procedura de atribuire a contractului.Informatii despre asociatiIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicitalegalizarea asocierii.Formularele privind subcontractarea si/sau asocierea se vor introduce indocumentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociatisi/sau subcontractanti pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?., INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA AOFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG34/2006)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat sipersoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice siprofesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuiesa se afle in situatia care determina exclud din procedura de atribuire, conform prev art.180 si ale art.181 lit.a), c^1)si d, Cerinta nr. 1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continandnumele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa definantare, perioada de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare aofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a lucrarilor executate in cadrul contractului respectiv, in original. Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare acalitatii conform ISO 9001 sau echivalentcopie lizibila certificata conform cu originalul., Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie amediului conform ISO 14001 sau echivalent - copie lizibila certificata conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer