Achizitie publica - ?Refacere imprejmuiri Liceul Teoretic ?Brancoveanu Voda? Urlati, judetul Prahova?
Detaliu pentru invitatia numarul 340371
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340371/03.12.2012
Denumire contract: ?Refacere imprejmuiri Liceul Teoretic ?Brancoveanu Voda? Urlati, judetul Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Urlati (Consiliul Local)Cod fiscal: 2844189, Adresa: Strada 23 August nr. 9, oras Urlati, jud. Prahova, Urlati, Telefon: 0244/271429, Fax: 0244/270010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada 23 August nr. 9, oras Urlati, jud. Prahova, Urlati, Romania, cod postal: 106300, telefon: +40 244271429, fax: +40 244270010, persoana de contact: Eugen Dragos Pruna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Urlati, Sala de sedinte a Consiliului local - Etaj 1, Strada 23 August, nr. 9, oras Urlati, jud. Prahova, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Refacere imprejmuiri Liceul Teoretic ?Brancoveanu Voda? Urlati, judetul Prahova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica de lucrari consta in refacerea imprejmuirilor la Liceul Teoretic ?Brancoveanu Voda?, in conformitate cu specificatiile Proiectului Tehnic.
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 249 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.part.solic in cf cu art.431 din OUG34/2006 modif.prin Lg 279/2011 si cf.art.84-88 din HG925/2006, mod.si compl.de HG834/2009, HG1045/2011.Gar.part.solic.=1824, 98 Lei.Valabil.gar.partic=60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Of. IMM tb.sa const.gar.particip.in cuant.de 50% din val.solic., resp.912, 49 Lei, cf Art.16 alin.2) din Lg 346/2004.In ac.caz, IMM tb sa faca dovada priv.nr.salariati si dov.priv.cifra de afac.pe ultimul an (unde e cazul), precum si val.activelor totale, prin complet. Formularului 7-Declar.priv incadr.intrepr.in categ.IMM. In cazul asociatiilor, tb.ca toti asociatii sa faca dovada ca reprez. o IMM. Gar.par.se va putea const. in oricare din formele prev.de art.86 din HG 925/2006, mod.si compl.de HG 834/2009 si Lg 279/2011: - virament bancar sau instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, prez.in original cel mai tarziu la data si ora deschid.ofertelor, in cuantumul si pt.perioada prev.in doc de atrib.Model?Formular 24.- depunerea la casieria aut.contr. a unui OP sau a unei file cec, confirmata de banca pana la data deschid.ofertelor sau a unei sume in numerar.Contul aut.contrac: RO90TREZ5245006XXX001161, deschis la Trezoreria MIZIL, jud.PH.OBSERVATII: Daca gar.part.se const.prin instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, dovada constit.ei in original se va prez.separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofert.;Ofert.ce i se va respinge contestatia form.catre CNSC ca nefondata i se va retine cf art. 278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 o parte din gar.part., resp.1% din val.estim.contr.=912, 49 lei.Daca instanta admite plangerea form.impotriva deciziei Cons.de resping.a contest., aut.contr.va returna suma retinuta, in cel mult 5 zile lucr.de la data pronunt.deciziei inst.de jud.;In cazul asociatiilor, gar.part.poate fi constit.de catre 1 sau mai multi asociati;Gar.part.nu poate fi constit.de catre subcontractanti.
Garantie de buna executie
Gar.buna exec.solic=5% din pret contract.(2, 5% pt IMM cf.Legii 346/2004) fara TVA.Se constit.in 7 zile de la semnarea contr., valabila pana la data semn.PV recep.finala.Se poate constit.printr-un instrum.de garantare (anexa la contract cf art.90, alin.(1) din HG 925/2006, mod si compl.de HG 1045/2011), emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari..Daca este redusa ca valoare, se poate const.si prin depun.sumei in numerar la casieria aut.contr.Daca partile convin(cf HG 1045/2011, Art. I), gar.b.exec. se poate const.si prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale, caz in care contractant.are oblig.deschid.unui cont de disponibil, purt.de dobanda, la dispoz.aut.contr.la unit.Trez.Stat.din cadrul organ.fiscal competent in admin.ac.Suma initiala ce se depune de catre contract.in ac.cont nu tb.sa fieIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Calitatea de participant la procedura -Completare Formular nr.2 din Formulare, disponibile in SEAP, atasate la Invitatia de participare. Declaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator2. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 -Completare formular nr.3 din Formulare, disponibile in SEAP, atasate la Invitatia de participare. Declaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea279/2011-Completare Formular nr.4 din Formulare, disponibile in SEAP, atasate la Invitatia de participarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sunt : Marian Machitescu ? Primar, Lazar Stan ? Viceprimar, Marilena Anghel ? Secretar, Silvia Anghelache ? Sef Birou Buget-contabilitate si Financiar, Camelia Diaconu ? Compart. Juridic, membrii Comparti.intern achizitii publice: Dragos Pruna, Catalina Pirvulescu, Draghici Victor, Elena Rita Cismas, Petruta Marica, Daniela Datcu, Gabriel Bostina, Gabriel Popescu si Lazar Stan ? Viceprimar, Alexandrescu Adrian, Anastase Maria, Andrei Constantin, Balanoiu Gheorghe, Ionescu Mariana, Lupu Gheorghe, Mache Nicolae, Marica Constantin, Moraru Marius, Oprescu Costin, Petcu Monica, Ristache Valeria, Stan Robert, Stanciu Corneliu, Suciu Augustin, ?tefan Bogdan ? Consilieri locali (pt.verif. se poate consulta www.urlati-ph.ro). Declaratia se complet.si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sutinator4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea279/2011 -Completare formular nr.5 din Formulare, disponibile in SEAP, atasate la Invit. de participareOperatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta, in conformitate cu prevederile Art. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea 279/2011, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care nu se emit astfel de documente sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In conformitate cu prevederile Art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea 279/2011, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Declaratia se completeaza si de subcontractant/tertul sustinator/fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte de asociere.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea279/2011- Formular nr.6 ? Declar. se complet. si de fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte de asociere/tertul sustinator/subcontractant (Tertul sustinator nu tb.sa se regaseasca in sit. prev. de art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006).- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) elib.de autor. fiscala competenta din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anter.celei in care se depun ofertele (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), resp.la data de 25 a lunii anterioare depun.ofertelor, cf. Legii 571/2003 priv.Codul fiscal, cu mod. si compl.ulter.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa oblig. exigibile, existente in sold in prima zi a lunii urmat. depunerii cererii, cf. art. 113 din OG 92/2003, priv.Codul de proc.fiscala, cu mod.si compl.ulter.(in original, copie legalizata, cf art. 113 din OG 92/2003). Certif.va fi eliberat pt. toate sediile si punctele de lucru specif. in Certif. Constatator emis de ONRC.Operatorii econ. nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta, in conf. cu Art. 182 din OUG 34/2006, apr.cu mod.si compl.prin Legea 337/2006 si Legea 279/2011, orice document considerat edificator, din ac. punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofert.este stabilit (certificate, caziere judiciare sau alte docum. echivalente emise de autorit.competente din tara resp).In cazul in care nu se emit astfel de docum.sau resp.docum.nu vizeaza toate sit.prev.la art. 181, aut.contr. are oblig.de a accepta o declar.pe proprie rasp.sau, daca in tara resp.nu exista prev.legale ref.la declar. pe proprie rasp., o declar.autentica data in fata unui notar, a unei autor.administrative sau judiciare sau a unei asoc.profesionale care are competente in ac.sens.Docum.se vor atasa in original sau copie cu traducere autorizata.Certificatele nu se solicita eventualilor subcontractanti sau tertului sustinator ; In cadrul unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa le prezinte.6.Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor, potrivit prevederilor Legii nr. 346/2004, vor prezenta Declaratie privind incadrarea ofertantului in categorÃa IMM-urilor, daca este cazul. Daca firma este incadrata in categoria IMM-urilor va beneficia de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004.Pt. a beneficia de facilitatile ment.in Art. 16 alin.(2) din Legea 346/2004 (reducerea gar.de particip, a gar.de buna exec. si a cifrei de afaceri cu 50%), operatorii econ.sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM, resp.indeplinirii cumulative a urmat.conditii: nr.mediu anual de salariati sa fie mai mic de 250; cifra de afaceri anuala neta sa fie de pana la echivalentul in lei a 50 mil.euro sau sa detina active totale care sa nu depas.echiv. in lei a 43 mil.euro, cf. ultimei situatii financiare aprobate. In acest scop, oper.econ. IMM vor depune Formularul 7.Pt.demonstr.indeplinirii criteriilor de calificare, in cf.cu Art. 11 alin. (4) din HG 925/2006, modifi.si compl.prin HG 834/2009, ofertantii au dreptul de a prezenta initial, doar o declar.pe propria rasp., semnata de reprez.legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de califi.solicitate in Doc.atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofert. va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a ac.cerinte ? inclusiv daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati etc. ?Formular 18.De asemenea, cf.art. 11^1 din HG 925/2006, mod.si compl.prin HG 834/2009, ofertantul poate prezenta si un angajament ferm de sustinere din partea unui tert (Modele ? Formular 27, Formular 28, Formular 29), care sa prevada care sunt resursele ce pot fi puse efectiv la dispozitia sa? fonduri financiare, utilaje, echipam., personal. Angajamentul va face parte integranta din contract, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare. 1. Prezentare document edificator pentru dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in conformitate cu prevederile art.183 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea 279/2011.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN specificat in acest document, conform Anexei nr. 1 la Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP. Se va prezenta Certificat constatatoremis de ONRC, in a carui raza terit.isi are sediul ofertantul (pt. ofertantii din Romania) emis cu cel mult 30 de zile inainte de depun.ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila marcata de catre ofert. cu mentiunea , ,conform cu originalul??, conform Art. 5, alin. (1) din Ordinul509/2011 al Presed. ANRMAP)Operatoriiecon.nerezidenti (straini): vor prezenta traduceri autorizate dupa docum.care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de ved.profesional, in conf.cu prev.leg.din tara de origine/tara in care oper.econ. este stabilit.Se vor atasa documentele relevante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducereautorizata in limba romana, emise de autorit. competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: denumirea oper.economic si toate datele de identificare; codul unic de inreg.; sediul social, sedii secund., puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); structura actionariatului; numele represent.legali; domeniul de active.principal; domeniile de activ.secundare; situatia societatii (ex: stare de functionare, dizolvare, reorg.judiciara, lichidare, faliment sau susp. temporara a activ.).Certificatul constatator se prezinta de ofertant si/sau asociatii sai(pentru parte din contract pe care o realizeaza) in cadrul unei oferte comune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri (globala) anuala medie, intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), cerinta solicitata in conf.cu preved.art.185, alin.(1), lit.c) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu preved.art.9, lit.b, din HG 925/2006, modif.si complet.de HG 834/2009.Cifra de afaceri gobala anuala medie a ofertantului pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) sa fie de minim 180000 lei.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMMtrebuie sa detina un cuantum de 50% din valoarea solicitata a cifrei de afaceri, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofert.tb. sa faca dovada experientei similare din ultimii 5 ani, cf.art.188, alin.3)lit.a) din OUG 34/2006, aprob.cu mod.si compl.prin Lg. 337/2006 si Lg.279/2011 si art.9 lit.a) din HG 925/2006, cu mod.si compl.ulter. Pt.demonstr. exper.similare ofertantii vor prez.certifcari de buna exec.pt.cele mai importante lucr.exec.si duse la bun sfarsit, respectiv recomandari din partea beneficiarilor sau PV de receptie ale lucr.exec.si duse la bun sfarsit, cf Art.14 din Ordin.Presed.ANRMAP 509/2011, din care sa reiasabenefic., valoarea, perioada si locul exec.lucrar.similare, precum si daca au fost efectuate in conf.cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.(se vor prezenta copii lizibile cu ment.?conform cu originalul?).Prin ac.certific.tb sa se confirme execut.de lucrari similarein val.de minim 90 000 lei fara TVA, ComplForm 9 + certificari buna exec.pt.cele mai import.lucrari exec.si duse la bun sfarsit., Continuare cerinta nr.1: Termenul de exper.similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei. Conf.art.14 din Ordin.Pres. ANRMAP 509/2011 se va accepta si considera cerinta indeplinita daca operat. econ.prezinta ca exper.similara oricare din variantele prev. la alin. 1 din art.14 din Ord. 509/2011. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de per.de 5 ani, aut.contr.va lua in consid. lucrarile exec.si duse la bun sfarsit in per.solic.si va avea in ved. doar lucr.exec.in ac.per., 2.Declaratie priv.utilajele, instalatiile, echipam.tehnice de care dispune operat.econ.pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cerinta solicit.in conform.cu preved. art.188, alin.(3), lit.f) din OUG 34/2006, aprobata cu modif.si complet.prin Lg.337/2006 si Lg.279/2011.Cerinta minima, cf.spec.PT: operat. econ., impreuna cu ofertant.asociat si/sau subcontractantii sau tertul sustinator, dupa caz, tb. sa dispuna cel putin de urmat.echip.si utilaje: vibrator interior=1 bucata.Se va face dovada detinerii utilaj./echipam.solicitate: a) Pt.utilaje/echip.proprii se va atasa copie lizibila cu ment.?conform cu originalul? dupa docum.care atesta o forma de proprietate a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate utilajele/echipam.minime solicitate.b)Pt.utilajele/echipam.inchiriate se vor atasa precontractele/contractele de inchiriere si/sau leasing in copie lizibila cu ment.?conf. cu orig.", 3.Informatii privind capacitatea profesionala, cerinte solicitate in conformitate cu prevederile art.188, alin. (3), lit. c) si d) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea 279/2011Cerinte minime solicitate, cf. PT: - pentru executia lucrarii, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal necesar pentru asigurarea indeplinirii contractului: - Sef lucrari ? 1 inginer constructor (maistru constructor);
- muncitori necalificati ? 3;
- betonisti ? 4;
- dulgheri constructii ? 4;
- fierar betonist ? 1.- pentru aceste persoane se vor prezenta autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatii aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor- alte doc.: Form 11+ CV-uri personal conducere, precum si cel al Sefului de lucrari resp. pt.indeplin.contrac.de achiz.publica, F 12- decl dispon., F14, F15 (se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?), 4.Informatii privind asocierea ? daca este cazul, 5.Informatii privind subcontractantii ? daca este cazul 1.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii, in conformitate cu prevederile Art. 191, 192, 193 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea 279/2011Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalentSe va atasa copie lizibila dupa certif.sau dupa certif.doveditor echivalent pt domeniul de exec.de lucrari specifice tipurilor de activit.ce fac obiectul proced.de atrib.a contract.de achiz.publica, aflat in termen de valab.la data stab.pt.depun.ofertelor, 2.Certificarea respectarii standardelor de protectie a mediului, in conformitate cu prevederile Art. 194, 195, 196 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 si Legea 279/2011. Ofert. tb. sa detina certif. ISO 14001/2005 sau certif. echivalent. Se va atasa copie lizibila dupa certif. sau dupa certif. doveditor echivalent, aflat in termen de valab.la data stabilita pentru depun. ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 16:15