Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere invelis asfaltic in urma interventiilor la reteaua de termoficare si refacere marcaje


Detaliu pentru invitatia numarul 331247
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 331247/06.07.2012
Denumire contract: Refacere invelis asfaltic in urma interventiilor la reteaua de termoficare si refacere marcaje
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere invelis asfaltic in urma interventiilor la reteaua de termoficare si refacere marcaje
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor de refacere a imbracamintii asfaltice (carosabil si necarosabil) se face in urma interventiilor la reteaua de termoficare. In acest sens, lucrarile se vor executa pe portiuni relativ mici (4-20 mp) si in perioade neprogramate pe parcursul celor 12 luni, in urma interventiilor accidentale la reteaua de termoficare.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3490 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG925/2006-prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (trebuie sa se prevada si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma de 3490 lei, prevazuta conf.art 2781 alin1/OUG 34/2006, ofertantului care a depus contestatie la CNSC si ia fost respinsa). Dovada constituirii se prezinta cel tarziu odata cu deschiderea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie
10 % din pret contract fara TVA constituit conform art.90 alin 3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 ( Formularul B);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 ( Formular art. 180 ); Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta ( Formular 6); Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Formularul A ); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular art. 691).Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director - Doru Oslobeanu, Directorle Economic - Violeta Geoge, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Director Adj. Reparatii - Vicentiu Bratu. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sef Serviciu Comercial Administrativ ? Dorin Popa, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir, Responsabil Contract din cadrul Biroului Achizitii ? Musi Sofia, Sef Serv LUR - Caratas Dumitru, Sef Birou Termoficare Mitrea Marcel Certificat constatator ( original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea "in conformitate cu originalul") emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea "in conformitate cu originalul"); Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare ( copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea "in conformitate cu originalul") care sa dovedeasca o forma deinregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia ofertantului de depozitare deseuri inerte sau precontract/intelegere cu o firma autorizata sa depoziteze molozul rezultatin urma interventiilor, la depozite de deseuri inerte., Lista de lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie privind utilajele/instalatiile echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere Standarde de asigurarea a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii S.E. Constanta, tel. +40 241585300 int. 368, 268, 359 sau fax. +40 241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer