Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere izolatii termice conducte tehnologice, armaturi si utilaje din instalatiile de schimb izotopic GS +Utilitati


Detaliu pentru invitatia numarul 355797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 355797/15.11.2013
Denumire contract: Refacere izolatii termice conducte tehnologice, armaturi si utilaje din instalatiile de schimb izotopic GS +Utilitati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: RO10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Nicolae Iorga, nr.1, Drobeta Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 0750250545, fax: +40 0252323685, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea DR.TR.SEVERIN, Strada Nicolae Iorga, nr.1, jud. MH, Romania, sala de licitatie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere izolatii termice conducte tehnologice, armaturi si utilaje din instalatiile de schimb izotopic GS +Utilitati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere izolatii termice conducte tehnologice, armaturi si utilaje din instalatiile de schimb izotopic GS +Utilitati
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 846, 167 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita constituirea garantiei de participare in cuantum de 16.923, 34 lei (pentru IMM 8.461, 67 lei ). Pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, ofertantul va prezenta declararatie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM, in original.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul autoritatii contactante (Cont IBAN RO86UGBI000055600602 7RON deschis la GARANTI BANK SA AG. Drobeta Turnu Severin) sau prin instrument de garantare (Formular 20) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres: 1. valoarea;2. perioada de valabilitate, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei;3. caracterul irevocabil;4. daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat;5. dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) dreptul autoritatii contractante de a retine o suma de 4.626, 16 leiin situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare. Pentru garantia de participare echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit deBNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie astfel: 1). prin doua instrumente de garantare (Formular 22), emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat de executant, in original, in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea si inregistrarea contractului la sediul achizitorului, care se vor constitui ca anexa la contract, un instrument pentru partea de 70% din valoarea contractului si un instrument pentru partea de 30% din valoarea contractului;Garantia trebuie sa fie irevocabila;Valabilitatea instrumentului de garantare pentru partea de 70% din valoarea contractului trebuie sa fie egala cu perioada convenita a contractului, respectiv 12 luni, iar valabilitatea instrumentului de garantare pentru partea de 30% din valoarea contractului trebuie sa fie egala cu perioada de garantie a lucrarilor.2). daca partile convin ? retineri succesive din facturile partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului (conf.art.90, alin.3 din HG 925/2006 actualizata.3). depunerea la casierie a unor sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? in originalConditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Note: a. Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractantib. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Se va completa si prezenta - Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?-in originalNote: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.Conditie de calificare : Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Note: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.2. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul, sunt: Danut ANDRUSCA - Director General - RAAN; Aurora ISTRATESCU - Director Economic - RAAN; Florin - Gabriel STEFANA - Director Productie Reparatii - Furnizare? RAAN; ; Georgeta CIOVICA - Cons.Juridic Serviciul Contencios Juridic ? RAAN; Cornelia BLINDU - Sef Serviciu Economico-Financiar - RAAN;Georgeta Daniela COMAN- Sef Serviciu Reparatii-Investitii ? RAAN, Diana POPESCU - inginer- Serviciul Reparatii-Investitii - RAAN; Dorina ?Mihaela MINZALA - cons. jr. -Serviciul Contencios-Juridic- RAAN; Amalia MIHART -cons. jr. -Serviciul Contencios-Juridic- RAAN; Rodica CHERESDI-Inginer pr. Serviciul Achizitii Publice - Aprovizionare RAAN; Marius ZAHARESCU- Economist -Serviciul Achizitii Publice - Aprovizionare RAAN, Marius-Cristian PREDA-Director Sucursala ROMAG PROD, Cristina PANDURU-Contabil Sef - Sucursala ROMAG PROD, Mihai PATRASCU -Inginer Sef Productie- Sucursala ROMAG PROD, Virgil Vasile RADUTA - Sef Serviciu PP Sucursala ROMAG PROD, Virgil Birloiu -Sef Sectie nr. 1 - Sucursala ROMAG PROD, Cristian GHITU -?ef Instala?ie GS1 - Sucursala ROMAG PROD, Ioan-Dorin FUSU- ?ef Serviciu Proiectare-Dezvoltare-Investi?ii Sucursala ROMAG PROD, Marinela KLEIN Inginer Serviciu Proiectare-Dezvoltare-Investitii Sucursala ROMAG PROD, Angelica POPESCU -Sef Serviciu Achizitii Publice-Aprovizionare RAAN, Ionel EPURAN econimist Serviciu CAE Sucursala ROMAG PROD, Emilia CLAIN economist Serviciu FinanciarSucursala ROMAG PROD, Liliana PACALA inginer Serviciu MEA Sucursala ROMAG PROD, Valerica BOBOCEL Cons.Juridic Serviciul Contencios Juridic ? RAAN, Violina CIUPA - Inginer Serviciu Proiectare-Dezvoltare-Investitii Sucursala ROMAG PROD, Mircea BOBEI Inginer Serviciu Proiectare-Dezvoltare-Investi?ii Sucursala ROMAG PROD, Mircea OPREA Sef Serviciu GSU Sucursala ROMAG PROD, Lucian RAVEANU cons. jr. -Serviciul Contencios-Juridic- RAAN, Ioan Dan SERBU ?Inginer Sef Reparatii Sucursala ROMAG PROD, Gabriela FUSU GIURA Sef Instalatie DW Sucursala ROMAG PROD, Eugen CIOATA Sef Instalatie Termoretele Sucursala ROMAG PROD, Stan SMARANDACHE Sef Sectie nr. 6 Sucursala ROMAG PROD, Ervin WATZLAWEK Sef Sectie nr. 2 Sucursala ROMAG PROD, Mariana PASEA Sef Serviciu MEA Sucursala ROMAG PROD, .3. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Se va prezentaDeclaratie pe propria raspundere ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, prin care se certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010) completata in conformitate cu Formular 4, in original. Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.A. Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.B. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Note: a) In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentul a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Valoarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca este de minim 900.000 lei.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010 - 1 euro= 4, 2099 lei; 2011 - 1 euro= 4, 2379 lei. 2012 - 1 euro= 4, 4560 lei., Cerinta nr. 2Alte informatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Cerinta nr. 2Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant a cel putin un contract de lucrari similare, Se vor prezenta documente relevante.Note: 1. Sintagma ?duse la bun sfarsit? va fi interpretata in conformitate cu prevederile ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.2. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract ce contin informatii relevante si care dovedesc indeplinirea cerintei minime obligatorii, precum si pagina continand semnaturile/ stampila partilor., Cerinta nr. 3?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?, Cerinta nr. 4
Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
Personalul minim obligatoriu
-responsabil tehnic cu executia, atestat , conform OG 95/30.08.1999 si Ordinului Ministerului Industriei si Comertului nr. 293/08.11.1999.Ofertantul va prezenta atestatulvalabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Se va prezenta declaratie de disponibilitate., Cerinta nr. 5
Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Cerinta nr. 6
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1. partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze;
2. indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora;3. datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si acordul acestora.., Cerinta nr.7Alte informatii Cerinta nr. 1Informatii privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2Informatii privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu, in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer