Achizitie publica - Refacere parte carosabila pe DN 10 km 36+300 la Viperesti
Detaliu pentru invitatia numarul 331167
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331167/05.07.2012
Denumire contract: Refacere parte carosabila pe DN 10 km 36+300 la Viperesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, registratura , etaj 1, DRDP Bucuresti-Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, parter, DRDP Bucuresti-Departament Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere parte carosabila pe DN 10 km 36+300 la Viperesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lungimea de drum afectata pe DN 10 la km 36+300 este de 90 ml, suprafata este de 750 mp si includeparte carosabil, terasamente, santuri si zona de siguranta a drumului.
II.1.6) CPV: 45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 215, 022 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de 33.500 lei.Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; 3.Autoritatea va retine/restitui in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 5.995, 02 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform F 2 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Perioada de garantie a lucrarilor executate/de notificare a defectelor :24 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Formularul nr.3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Formularul nr.3.Cerinta 2-Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010 ;Cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.5;Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.6, insotit de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget local si ANAF scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerinta 5-Cazier judiciar sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara de origine a ofertantului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, valabil la data limita prevazuta pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Cazierul judiciar, in original. Cerinta 1- Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita prevazuta pentru deschiderea ofertelor. Certificatul constatator trebuie sa contina obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul viitorului contract cu corespondent in codul CAEN. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de 4.000.000 lei. Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala. Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008, 2009, 2010, 2011)., Informatii suplimentare la Cerinta11.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Daca indeplinirea cerintei este realizata prin tert, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea in 2 exemplare originale, a unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Tertul nu trebuiesa se afle in situatiile prevazute de art 69¹, art 180 si art 181 lit a), c^1) si d) din OUG 34/2006, Cerinta 2-Bilanturile contabile din 2010, 2011 inregistrate la organele competente;In situatia in care operatorul economic nusi-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin prezentarea bilanturilor contabile din 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta informatii privind asocierea si acordul de asociere ;, Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul va prezenta datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuiesa se afle in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG 34/2006, -Cerinta 1 ? Lista principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, din care cel putin 1 contract de lucrari similarecu cele supuse procedurii de atribuire in valoare minima de 1.107.500 lei fara TVA. Ofertantul trebuie sa prezinte copii/extrase dupa contractele prezentate, sau documente justificative edificatoare, insusite de beneficiar, prin care sa demonstreze executarea lucrarilor., Cerinta 2- Certificat privind experienta semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia., Cerinta 3 - dovada ca are personal specializat in indeplinirea contractului, 1.Sef santier experienta profesionala in constr de ITR-participarea la cel putin un proiect similar;, 2.Responsabil tehnic cu executia? atestat drumuri si poduri;, 3.Responsabil cu asigurarea calitatii;, 4. Responsabil SSM ?atestat de MMFES (cf Lg 319/2006 si HG 1425/2006);, Cerinta 4 - dovada ca detine echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului, precum si documente justificative care sa ateste starea tehnica de functionare a acestora (Legea nr. 64/2008, O.G. nr. 20/2010;H.G. nr. 622/2004; HG. nr. 1756/2006, H.G. nr. 1029/2008, Ordinul MLPTL 211/2003; Ordinul MMFPS nr. 29/2010, Ordinul MDRT nr. 2656/2011; Ordin MECMA nr. 186/2011, in concordanta si cu Directivele CE nr. 2000/14 si nr. 2006/42). pentru echipamentele tehnice din dotare proprie sau inchiriatesunt, dupa caz.. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, licenta transport in copie conform cu originalul; Pentru operatorii economici nerezidenti cerintele de mai sus, respectiv documentele justificative, se inteleg in mod echivalent, conform documentelor existente in statul de resedinta ., Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere conf art 190 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea de catre o alta persoana, atunci of are obligatia de a prezenta in 2 ex originale angajamentul ferm al tertului, in forma autentica. Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza, in conditiile si in termenele acestuia. Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69¹, art.180, art. 181 lit a) c^1)d) Cerinta1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta2 -Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este disponibila pe www.e-licitatie.ro si pe www.drdpb.ro/achizitii publice/2012/ proceduri in derulare/lucrari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 13:56