Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFACERE POD EXISTENT CALAMITAT, COMUNA VIZANTEA-LIVEZI, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 324881
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vizantea-Livezi (Primaria Vizantea-Livezi)
Numar invitatie: 324881/24.04.2012
Denumire contract: REFACERE POD EXISTENT CALAMITAT, COMUNA VIZANTEA-LIVEZI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vizantea-Livezi (Primaria Vizantea-Livezi)Cod fiscal: 4499621, Adresa: com.Vizantea-Livezi, Vizantea-Livezi, Telefon: 0237264225, Fax: 0237264225
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE POD EXISTENT CALAMITAT, COMUNA VIZANTEA-LIVEZI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere pod existent calamitat in comuna Vizantea-Livezi, jud. Vrancea
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 765 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 6400 lei;
-IMM 50% (completare si prezentare Formular nr.11 -Declaratie incadrare IMM);
- valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-mentionata in invitatia de participare;
- se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari si este irevocabila. Contul este RO41TREZ6945006XXX000039, deschis la Trezoreria Panciu, jud. Vrancea, cod fiscal 4499621.Scrisoare de garantie bancara model in Sectiunea Formulare - Formular 16. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul ce se retine conform art.278^1 din O.U.G.34/2006 estede 3.247, 65 lei. Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor-mentionat in invitatia de participare; oferta pe SEAP va avea o copie scanata a garantiei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
-modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele modalitati: a)instrument de garantare emis de de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.In acest caz(b)contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea -neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului nr.2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completarea Formularului nr.3Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP(Formularul nr.1).4.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr.4)Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciobotaru Fanica - Primar;Rusu Olga - Contabil;Declaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator.5.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.6.Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal si din care sa reiasa ca ofertantul are caobiect de activitate principal sau secundar domeniul de lucrari solicitat prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate; Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conformcu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice)straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri- cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie de minim 649.000 lei faraTVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARACerinta nr.1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniAceasta lista va fi insotita de contracte ale caror obiecte au executia de lucrari similare prin care sa confirme executarea lucrarilor invaloare de cel putin 324.765 lei fara TVA., UTILAJECerinta nr.2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari, precum si modul de detinere a acestora., PERSONALCerinta nr.3: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa: -un sef santier -se va prezenta copia Diplomei de absolvire-responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL(MDRT), in domeniul drumuri, angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului;Se va prezenta, legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia;
- responsabil cu calitatea-angajat al ofertantului/contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derulariicontractului; 1.Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., 2.Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat.
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
40
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru un numar mai mic sau egal cu 3 luni calendaristice alocate executiei lucrarilor se va acorda punctajul maxim de 40 puncte;b) pentru alt numar de luni calendaristice mai mare de 3 luni calendaristice, punctajul se acorda astfel: P (n) = (3 luni/Nr luni n) x 40, unde: P (n) - reprezinta punctajul pentru oferta cu durata de executiemai mare de 3 luni calendaristice;Nr luni n ? numarul de luni calendaristice alocat executiei lucrarilor pentru oferta n (exprimat in luni calendaristice).Atentie: Perioada de executie a lucrarilor se va exprima in lunicalendaristice. Termenul limita de executie lucrari este de 6 luni calendaristice; nu se accepta oferte cu termen de executie a lucrarilor mai mari de aceasta perioda sau exprimat altfel decat in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 18:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer