Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere pod pe DN 11 km 93+704


Detaliu pentru invitatia numarul 335016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 335016/07.09.2012
Denumire contract: Refacere pod pe DN 11 km 93+704
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 0232214432
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DRDP IASI - Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere pod pe DN 11 km 93+704
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de refacere pod pe DN 11 km 93+704 includ: a)Lucrari de consolidare a podului existentb)Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 de luni de la data semnarii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilorDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (Cerintele beneficiarului) din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 292, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
25.000 lei, constituita prin virament bancar in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea Formularului 21 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va prezenta sub forma de instrument de garantare, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari agreata si avand continutul si valoarea precizate Antreprenorului in Documentatia de Atribuire si/sau prin retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea sumelor datorate Antreprenorului pentru facturi partiale, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi-ing. Danut Pila; Director Adjunct Investitii?ing. Mirela Popescu; Director Adjunct Intretinere ? ing. Stefan Ilie; Director Economic - ec. Vasile Popa; Sef Birou L.F.E. ? ing. Mihai Ciobotaru; Sef Serviciul Achizitii ?ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatului constatator emis de ORC.?Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.?Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin de 4.500.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei sau euro la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2009 = 4.2373lei/euro;2010 = 4.2099lei/euro; 2011 = 4.2379lei/euroOfertantul va prezenta ?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala din ultimii 3 ani?, ?Certificat privind cifra de afaceri in infrastructura de transport rutier? emis de catre Beneficiarul lucrarilor., Cerinta nr. 2 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1.146.070 lei. Se va prezenta doc doveditor emis de o societate bancara/societate finantatoare, care sa ateste ca ofertantul dispune sau are acces la lichiditati, in original. Ofertantul are obligatia sa demonstreze la data semnarii contractului ca are acces real la finantare (linie de creditare, sold bancar, etc.) la nivelul minim prevazut la Cerinta nr. 2, pentru o perioada de 4 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pt realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Cerinta nr. 3 Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Bilanturile contabile inregistrate la organele competente vor fi prezentate astfel: pentru persoanele fizice/juridice romane, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata; pentru persoanele fizice/juridice straine, copie lizibila certificata ?conform cu originalul? insotita de traducerea autorizata in limba romana., Informatii sustinere capacitate economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitate tehnica Cerinta nr 1 ?Declatie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din care sa rezulte ca ofertantul a exececutat in ultimii 5 ani lucrari de aceeasi natura si complexitate (insemnand reabilitare pod/modernizare pod/reparatie capitala pod/consolidare pod/ construire pod nou pe DN, drum expres au autostrada) si valoare de min 2.200.000 lei fara TVA dintr-un singur contract., Continuare cerinta 1- Formularul nr. 8 ?Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?- Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare: a) copie lizibila ?conform cu originalul? contractul de achizitie publica sau parti relevante ale contractului (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit de proces/e verbal/e de receptie la terminarea lucrarilor prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie partiala a lucrarilor prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie finala prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate., Continuare cerinta 1: b) certificari de buna exec. Form nr. 9 ?Certificat privind experienta Antreprenorului? semnat si stampilat de catre repr legal al Beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia. Pentru contractele exec in afara Romaniei se va prez Formularul nr. 9 in limba engleza sau, dupa caz, in limba tarii in care au fost executate proiectele/contractele, insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestuia. Nota: Form nr. 9 se poate prezenta si in alta forma doar cu conditia ca respectivul document sa contina toate semnaturile, elementele si informatiile solicitate in continutul Formularului nr. 9. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Pentru conversia in RON, daca doc sunt intocm in alta moneda, se va lua in conside cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Ultimii 5 ani se calculeaza prin raportare la termenul limita de dep., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa dem ca are drept de folosinta sau detine cel putin urmatoarea dotare tehnica pentru derularea contractului: automacara ? 1 buc.; compactor static autopropulsat cu rulouri ? 1 buc.; excavator? 2 buc.; pompa pneumatica 42-100 atm. ? 1 buc.; buldozer? 1 buc.; incarcator frontal ? 1 buc.; autogreder ? 1 buc.; autobasculante transport ? 5 buc.; laborator de gradul II autorizat cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutierNota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare; B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D ? Materiale pentru drumuri; D ? Drumuri., Continuare cerinta 2: Se vor prezenta: a) Formularul nr. 10 ?Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat?. b) Formularul nr. 11 ?Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului?. c) Documente justificative edificatoare/ angajamente prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor/ echipamentelor/ instalatiilor. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionala, Informatii capacitatea profesionala: 1.Pentru fiecare expert cheie desemnat se vor prezenta: *CV in original si semnat pe fiecare pagina de catre expertul propus (obligatoriu va cuprinde doar experienta relevanta pentru indeplinirea criteriilor solicitate, celelalte informatii nefiind luate in considerare). In cazul in care, in cadrul unei perioade de referinta mentionate in CV, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an. Perioadele care se suprapun se vor lua in considerare doar o singura data.*Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, autorizatiilor, certificatelor si atestatelor (acolo unde este cazul-ex. RTE) care-i confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta in FDA valabile la data depunerii ofertelor.*Copii dupa actele de identitate (buletin/pasaport/carte de identitate)., Continuare: *documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale si anume, copii ?conform cu originalul? dupa carnetul de munca/contract individual de munca/documente echivalente sau contracte de colaborare din care sa reiasa perioadele mentionate in CV*Declaratie de disponibilitateNOTA: 1. Se poate nominaliza un expert cheie pe 2 pozitii (cu exceptia pozitiilor pentru expertii cheie nominalizati ca Manager proiect, Manager de proiect adjunct si RTE) cu conditia sa detina atestatele care-i confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta in FDA, pentru fiecare expert cheie in parte. 2.Formularul nr. 13 ?Curriculum Vitae? se poate prezenta si in alta forma, cu conditia ca respectivul document sa contina toate semnaturile, elementele si informatiile solicitate in continutul Formularului nr. 13., Cerinta 1 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Managerproiect, inginer CFDPavand: -experienta profesionala generala: experienta in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de min. 5 ani.-experienta specifica: demonstrarea experientei profesionale ca Managerproiect pentru un proiect de executie de lucrari reabilitare pod/modernizare pod/reparatii capitala pod/consolidare pod/construire pod nou pe DN, drumuri expres sau autostrazi, de valoarea si nivelul de complexitate alproiectului care face obiectul achizitiei., Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Managerproiect adjunct, inginer CFDP/CHavand: -experienta profesionala generala: experienta in domeniul lucrarilor de poduri de min. 5 ani.-experienta specifica: demonstarea experientei profesionale ca Managerproiectadjunct pentru un proiect de executie de lucrari reabilitare pod/modernizare pod/reparatii capitala pod/consolidare pod/construire pod nou pe DN, drumuri expres sau autostrazi, de valoarea si nivelul de complexitate alproiectului care face obiectul achizitiei., Cerinta 3 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Manager al Sistemului de Management al Calitatii in vederea implementarii Sistemului de Management al Calitatii (conducere si asigurarea calitatii in constructii) al Ofertantului, aplicat la conditiile concrete ale Contractului., Cerinta 4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil tehnic cu executia, inginer CFDP, atestat in lucrari de drumuri si poduri, pt care se va prezenta atestatul in domeniu., Cerinta 5 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Persoana responsabila cu Controlul Calitatii, inginer CFDP cu minim 3 ani experienta., Cerinta 6 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil de mediu pentru supravegherea indeplinirii activitatilor de mediu si a performantelor privind cerintele de mediu pe santier., Cerinta 7 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Inspector protectia muncii, cod COR 241204 (abilitat conform Legii 319/2006 si H.G. 1425/2006) pentru supravegherea indeplinirii pe santier a activitatilor prevazute in Planul de securitate si sanatate propriu, ca aplicare a Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Muncii al Ofertantului la conditiile concrete ale Contractului., Cerinta 8Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personalul calificat in domeniul lucrarii conform necesarului rezultat din extrasul de manopera din oferta, prin prezentarealistei cu principalul personalul calificat in domeniul lucrarii, conform necesarului rezultat din extrasul de manopera din oferta. Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
tehnic
30
Descriere: conf anexa la FDA
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer