Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere pod peste Valea Dobrei, localitatea Tusa, comuna Sig, judetul Salaj


Detaliu pentru invitatia numarul 332811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SIG
Numar invitatie: 332811/31.07.2012
Denumire contract: Refacere pod peste Valea Dobrei, localitatea Tusa, comuna Sig, judetul Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIGCod fiscal: 4495123, Adresa: Loc. Sig, nr. 1, com. Sig, jud. Salaj, Romania, Sag, Telefon: 0260/673100, Fax: 0260/673063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere pod peste Valea Dobrei, localitatea Tusa, comuna Sig, judetul Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii la obiectivul de investitii: Refacere pod peste Valea Dobrei, localitatea Tusa, comuna Sig, judetul Salaj, in cadrul proiectului ?Punerea in valoare a monumentelor de arhitectura si a Rezervatiei Peisagistice ?Tusa ? Barcau?, din localitatile Sirbi si Tusa, prin modernizarea infrastructurii de transport din comuna Sig?In cadrul acestei proceduri sunt cuprinse lucrari de construire pod rutier din beton cu o descidere de 12 m. Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru sistemul rutier al drumului si constructiua podului, precum si toate aspectele de natura tehnica care trebuie avute in vedere la executia de lucrari, sunt cuprinse in Proiectul tehnic si Listele cuprinzand cantitatile de lucrari, anexa la caietul de sarcini si care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 568, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11.000 lei sau 5.500 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei si este de 120 de zile. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 3, Sectiunea Formulare 2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO10TREZ5635006XXX000086, deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei, cod fiscal 4495123 Documentele pentru dovada constituirii garantiei de participare, asa cum sunt mai sus solicitate, se vor prezenta in format electronic in SEAP semnate electronic de catre reprezentantul ofertantului. Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati necondiionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurarioriprin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executiese va stabilii de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare;3. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident);4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare;5.Acord de asociere (daca este cazul)- Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare; (Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu Bonte Florian - primar al comunei Sig, Tirlea Daniel - viceprimar al comunei Sig, Moga Floare - secretar al comunei Sig, Pestean Nicolae Sebastian - Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Comunei Sig, Criste Alina Cristina - contabil in cadrul Primariei Comunei Sig, Rad Florian ? consilier local, Flonta Florin-Valentin consilier local, Breje Alin-Adrian - consilier local, Tuns Cosmin-Ioan - consilier local, Tap Liviu - consilier local, Rad Nicolae-Ionel - consilier local, Breje Dorel - consilier local, Tamba Dan-Marius - consilier local, Sabo Costica - consilier local, Tuns Victor - consilier local, Chis Ioan - consilier local, Chis Nicoleta-Florica - consilier local);7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare.Note: 1.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, va prezenta documentele solicitate mai sus cu privire la Situatia personala a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi prezentata in mod obligatoriu si de catre fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat, precum si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este prezentata in asosciare.3.Iin situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006 modificata prin Legii nr. 279/2011, atasat Angajamentului ferm de sustinere. 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, respectiv : cod CAEN 4213 ? Constructia de poduri si tuneluri;
- persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.Note: 1.In etapa evaluarii ofertelor, pentru certificatele prezentate in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimul an de cel putin 1.000.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operator economic daca prezinta oferta singur) Ofertantul va prezenta : Declaratie privind cifra de afaceri - Informatii generale., Se va prezenta, in original documment prin care sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 3 (trei) luni in suma de 284.245 lei. Ofertantul va prezenta : in original documment prin care sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci pentru perioada de 3 (trei) luni in suma de 284.245 lei. Doc prin care se confirma disponibilizarea sumei solicitate, eliberat de catre o banca, pentru a fi luat in considerare, trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu, suma si perioada pentru care poate fi disponibilizata. In situatia in care se prezinta extras de cont, se anexeza declaratia ofertantului cu perioada pentru care va fi disponibilizata suma., Angajament ferm de sustinere privind capacitatea economica si/sau financiara ? cifra de afaceri sau/si fonduri finaciare in forma autentica la notarul public (daca este cazul)In acest caz se va prezenta: 1. Se va prezenta Angaljamentul ferm de sutinere2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 modificata prin Legea nr. 279/2011 si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - 1 (unu) contract de lucrari finalizat in ultimii 5 ani, conform prevederilor art. 14 (1) din ordinul 509/2011 a Presedintelui ANRMAP, pentru lucrari de construire de pod rutier nou din beton armat, podclasificat in concordanta cu prevederile STAS 5626/1992-?Poduri Terminologie? sau echivalent acestui STAS, din punct de vedere a deschideri acestuia. Ofertantul va prezenta: 1. O Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. 2. Copii dupa paginile din contract care cuprind informatiile relevante din contract; 3. Copie dupa procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesul verbal de receptie finala. 4. Minim o recomandare din partea beneficiarului. 5. Documnete relevante (memorii tehnice, planse, etc) din care sa reiasa cel putin ca podul este pod rutier din betonprecum si deschiderea podului., Personal: - (RTE) constructii de drumuri si poduri;
- (CQ);
- Responsabilul SSM;
- Sef desantier cu pregatireconstructii de drumuri si poduri;
- Inginer/subinginer topograf sau inginer constructor "teh topograf pentru constructii" si are certificat (OCPI).- Inginer/subinginer geolog sau geotehnicin sau echivalent. Se va prezenta: 1. Declaratie privind personalul de specialitate care va fi utilizat pentru executia lucrarilor, conform art. 188, alin.3 litera b din OUG 34/2006; 2. Copii conform cu originalul: - Diploma de studii si Certificat de atestare + LEGITIMATIE pt. RTE in domeniul constructii de drumuri si poduri; - Document de numire CQ. - Certificat pentru atestare profesionala in SSM; - Diploma de ing sau subing in domeniul constructi de drumuri si poduri pentru seful de santier. - Diploma de inginer sau subinginer in domeniul topo/cadastru/ inginer constructor "tehnician topograf pentru constructii";
- Diploma de ing /subing pentru geolog/geotehnician sau echivalent;, 1.Asigurarea de catre ofertant a cel putin urmatoarelor echipamente, utilajele, mijloace de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte : - Centrala de betoane ;
- Buldoexcavator ; -Excavator ; - Macara; - Autospeciale pentru transportul betonului (Autobetoniere); - Laboratorul de inercari gradul II.Ofertantul va prezenta: 1. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului - executie de lucrari, conform art. 188 alin.3 litera f din OUG 34/2006. 2. Autorizatie de mediu valabila pentru Centrala de betoane indiferent daca acestea sunt in propietatea ofertantului sau sunt asigurate prin contracte/conventii/angajamente ferme de la alte societati sau persoane; 3. Autorizatia valabila pentru laboratorul de inercari cu anexa, indiferent daca acestea sunt in propietatea ofertantului sau sunt asigurate prin contracte/conventii/angajamente ferme de la alte societati, 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2.Acord de subcontractare (daca este cazul) 1. Certificat ISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul constructii de poduri sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de poduri;2. Certificat ISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul constructiilor de poduri. Sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de poduri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer