Achizitie publica - Refacere pod pietonal peste Crisul Negru intre localitatile Totoreni si Draganesti
Detaliu pentru invitatia numarul 330457
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330457/26.06.2012
Denumire contract: Refacere pod pietonal peste Crisul Negru intre localitatile Totoreni si Draganesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TARCAIACod fiscal: 4784164, Adresa: LOCALITATEA TARCAIA NR.88, Tarcaia, Telefon: 0259/321957, Fax: 0259/321957
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA TARCAIA NR.88, Tarcaia, Romania, cod postal: 417575, telefon: +40 259/321957, fax: +40 259/321957, persoana de contact: AUREL DAN ILLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TARCAIA. Adresa: LOCALITATEA TARCAIA NR.88
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere pod pietonal peste Crisul Negru intre localitatile Totoreni si Draganesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia Refacere pod pietonal peste Crisul Negru intre localitatile Totoreni si Draganesti includ : Consolidare taluz, scari, casiuri, rampe de acces, Consolidare aripi pod si fundatii, Pila, Suprastructura - Grinzi prefabricate si Suprabetonare, Zid gabioane tip I 1x1x5.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 849, 721 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 16.900 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO10TREZ0785006XXX000377 deschis la Trezoreria Beius, CIF AC: 4784164. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.629 lei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular A1 ) 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular B ) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular A3)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular A4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Ille Aurel Dan-Primar, Halasz Francisc-Viceprimar, Mot Marius-Secretar, Tal Camelia-Responsabil achizitii, Ile Ana-Contabil, Bota Zoltan Ferencz-Referent, ANTALPETER - Consilier local; BOLOCAIOAN? Consilier local; ERDEIIOAN? Consilier local; GABORFRANCISC? Consilier local; GABORMIHAI? Consilier local; HALASZFRANCISC? Consilier local; ILENICOLAE? Consilier local; MANMIRCEA? Consilier local; MLENDEA GHEORGHEPANTEA? Consilier local; PANTEAMIRON? Consilier local; TOMUTADOREL? Consilier local Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane.Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalain ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.699.000 leiDocumente relevante: ? bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a executat unul sau maxim 2 contracte similare, avand ca obiect lucrari de constructii sau reabilitari de poduri, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 849.000 lei.PrezenatareCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor;c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: ? Compactor static autoprop, cu rulouri(valturi), r8-14;de 14tf? Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic? Incarcator frontal pe pneuri? Incarcator frontal pe senile? statie de betoane de minim 50mc/oraPrezentare documente care probeaza /confirmadreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat ca fiind minim necesar in executia contractului: Responsabil tehnic cu executia cel putin 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus;Nota : In cazulin care unele dintre persoanele cheie nominalizate pentru indeplinirea contractului de lucrari nu sunt angajati ai ofertantului, acesta va putea prezenta cu acestia o declaratie de disponibilitate., CONTINUAREPersonal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat ca fiind minim necesar in executia contractului: Inspector protectia muncii si responsabil PSI cel putin 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: copia conform cu originalul a diplomei de studii si a actelor care dovedesc atestarea acestuia in domeniile protectia muncii si PSI; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus.Nota : In cazulin care unele dintre persoanele cheie nominalizate pentru indeplinirea contractului de lucrari nu sunt angajati ai ofertantului, acesta va putea prezenta cu acestia o declaratie de disponibilitate. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 14:00