Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, in Comuna Corbi, judetul Arges, respectiv DC270 Corbi- Bradulet pe o lungime de 1 km si pod peste raul Doamnei pe DC 270C


Detaliu pentru invitatia numarul 346661
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CORBI (PRIMARIA COMUNEI CORBI)
Numar invitatie: 346661/14.05.2013
Denumire contract: Refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, in Comuna Corbi, judetul Arges, respectiv DC270 Corbi- Bradulet pe o lungime de 1 km si pod peste raul Doamnei pe DC 270C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORBI (PRIMARIA COMUNEI CORBI)Cod fiscal: 4318296, Adresa: COMUNA CORBI, SAT CORBI, NR.189, JUDETUL ARGES, Corbi, Telefon: 0248580005, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CORBI, SAT CORBI, STR. VOICU CORVIN NR.235, JUDETUL ARGES, Corbi, Romania, cod postal: 117285, telefon: +40 0248580005, fax: +40 0248580005, persoana de contact: Baciu Virgil
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Corbi, cu sediul in comuna Corbi, sat CorbiSTR. VOICU CORVIN NR.235, JUDETUL ARGES, Corbi, Romania, cod postal: 117285, telefon: +40 0248580005, fax: +40 0248580005.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, in Comuna Corbi, judetul Arges, respectiv DC270 Corbi- Bradulet pe o lungime de 1 km si pod peste raul Doamnei pe DC 270C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari executie conform caietului de sarcini. Facem precizarea ca din valoarea estimata, respectiv 1.842.183 lei, suma de 119.343 lei este aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute (conform OUG 77/2012 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 842, 183 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 34.456, 8 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 150 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cursul luat in calculul echivalentei g.p. constituite in alte monede decat leul, va fi cel comunicat de BNR pentru data publicarii anuntului de participare.In situatia in care rezultatul contestatiei este respins de CNSC ca nefondat, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 5.502, 83 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratieprivindincadrareaintreprinderii in categoria IMM ? formularul nr. 17, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - instrument de garantare bancara in favoarea autoritatii contractante (se prezinta in original);
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (se prezinta in original)- virament bancar in contul autoritatii contractante RO79TREZ0485006XXX002450? Trezoreria Mun. Curtea de Arges, judetul Arges.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de depunere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunereaofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val. contractului, fara TVA. Modul de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se regasescin categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92 alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular nr.1(inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- cazier judiciar al societatii si al administratorului, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular nr.2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular nr. 3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular nr. 4; Nota: In czul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.- Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inccusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular nr.5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: Baciu Virgil- Primarul localitatii.Persoanele cu functie de decizie la nivelul Autoritatii Contractante: Baciu Virgil- primarul localitatii; Aldea Dan ? viceprimar;Grosanu Elena ? contabil sef; urmatorii consilieri locali: BANU VISINEL, BADESCU MIDOREL-ION, BURILA DIONISIA, COMANESCU GHEORGHE, DEDINOIU GHEORGHE, MARIA ION, MOGARU CONSTANTIN, MOGOIU IOSIF, MOROIU GHEORGHE, SAVESCU ION, ZAHARIA TIBERIU-ION, UNGURENUS MIHAI.Comisia de evaluare: Presedinte ? Moisescu Mihail ? secretar comunaMembrii ? Ciobanu Elena-Lori ?cons. judridic Primaria Corbi; Av. Voinea Ciprian ? expert cooptat.Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului)Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului) - Ofertantii vor completa certificatulconstatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data depunerii ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale cu activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Aceasta trebuie sa fie egala sau mai mare de 3.445.680 lei. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in estimarea indeplinirii cerintei de calificare.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2010 ? 1 euro = 4, 2373 lei- 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei- 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru executia celor mai importante lucrari. Certificarile vor indica valori, perioade de executie, benficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client private, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii vor demonstra prin certificate/documente emise sau completate de beneficiari au executat in baza a maximum inmaximum 2 contracte faptul ca in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei, cu obiect similar celui al prezentului contract (lucrari de drumuri), lucrari cu o valoare cumulata de cel putin 1.722.840lei, fara TVANota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata.Daca din documentele anexateFormularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 181 lit. c1 din OUG 34/2006., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul trebuie sa detinacel putin urmatoarele echipamente: -statie de preparare mixture asfaltice;
- buldoexcavator;
- autobasculante;
- autogredere;
-rulouri compactoare- repartizor, finisor mixtura asfaltica- laborator de gradul II.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de proprietate, contracte de inchiriere, contract de concesiune, leasing, colaborare, etc.Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor, etc. se face si prin angajament de punere la dispozitie., Cerinta 3.1: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii trei ani.Cerinta 3.2: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: sef de santier (inginer constructor in domeniul drumuri si poduri), responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri (conform ordinului MDLPL 651/2007), responsabil tehnic cu controlul calitatii, responsabil in materie de sanatate si securitate in munca. Se nomonalizeaza persoane diferite pentru fiecare pozitie.-diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestatea profesionala) + C.V. -uri;
-autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente ( aflate in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor), sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea ( pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), se accepta si angajamentul de participare (conf.art. 188, alin (3) lit. b din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare este obligat sa prezinte formularul nr. 9 si nr. 20, dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte., Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor., Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere, Informatii privind tertul sustinatorIn caz de sustinere financiara, tertul va completa angajament privind sustinerea financiara a ofertantuluiIn caz de sustinere tehinca si profesionala tertul va completa angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului, Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului . Certificatul ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelorCertificat ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor esteobligatorie pentru toti asociatii.)Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii
20
Descriere: Garantia lucrarii este intre: Min 36luni -max 60 luni. Pentru o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu se va acorda punctaj suplimentar celui maxim, iar pentru o perioada de garantie mai mica de 36 luni, oferta va fi declarata neconforma
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: Termenul de executie se va exprima in luni (minim 5 luni ? max. 7 luni). Pentru o perioada de executie mai mare de 7 luni, oferta va fi declarata neconforma, iar pentru o perioada de executie mai mica de 5 luni, nu se va acorda punctaj suplimentar celui maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer