Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere si modernizare DC 160 : Zam ? Glodghilesti ? Godinesti, km 1+600 ? km 5+600, afectat de inundatiile din iunie ? iulie 2010, comuna Burjuc, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 341685
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNABURJUC
Numar invitatie: 341685/10.01.2013
Denumire contract: Refacere si modernizare DC 160 : Zam ? Glodghilesti ? Godinesti, km 1+600 ? km 5+600, afectat de inundatiile din iunie ? iulie 2010, comuna Burjuc, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABURJUCCod fiscal: 4374261, Adresa: BURJUC NR. 59, Burjuc, Telefon: +40 0254280674, Fax: +40 0254280674
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BURJUC NR. 59, Burjuc, Romania, cod postal: 337165, telefon: +40 0254268220, fax: +40 0254268220, persoana de contact: BARTHA LOREDANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURJUC NR. 59, Burjuc, Romania, cod postal: 337165, telefon: +40 0254268220, fax: +40 0254268220, persoana de contact: BARTHA LOREDANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere si modernizare DC 160 : Zam ? Glodghilesti ? Godinesti, km 1+600 ? km 5+600, afectat de inundatiile din iunie ? iulie 2010, comuna Burjuc, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului : Refacere si modernizare DC 160 : Zam ? Glodghilesti ? Godinesti, km 1+600 ? km 5+600, afectat de inundatiile din iunie ? iulie 2010, comuna Burjuc, judetul Hunedoara. Executie lucrari de infrastructura si suprastructura drum, rigole, podete, consolidari si lucrari auxiliare.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 401, 756 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 48 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO14TREZ3765006XXX000259 deschis la Trezoreria Ilia sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la data publicarii invitatiei de participare.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278A1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este 6.181, 76 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.Se va prezenta: -Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor.-Cazierul judiciar al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Iacob Tiberiu-primarul comunei Burjuc, Bartha Gabriel-viceprimarul comunei Burjuc, Burza Stefania-secretarul comunei Burjuc, Igret Cioanca Nicu Flavius-compartiment financiar-contabilitate, Bartha Loredana-responsabil achizitii publice;Membrii comisiei de evaluare: Bartha Loredana-presedinte comisie, Dijmarescu Maria-membru, Besleaga Dorina-membru, Rotar Viorel-membru, Popa Florin-membru, Stan Aurica-secretar;Persoanele ce fac parte din Comisia comunei Burjuc pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, administrarea domeniului public si privat al comunei Burjuc formata din consilieri Bartha Gabriel, Medrea Mircea Coriolan, Dragos Gheorghe Ciprian6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011. Ofertantul va prezenta bilanturile contabile la 1.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organelecompetente.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 4 800 000 lei (exclusivTVA). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumentefinanciare in valoare de 800 585 lei pentru o perioada de 3 luni.Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sumedisponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii pentru o valoare de 800 585 lei pentru o perioada de 3 luni avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte doc. mentionat mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul in care un grup de operatori economici depune ofertacomuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularulnr. 7, Cerinta nr. 2.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egalacu 2.400.000 lei, exclusiv TVA.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3.Utilaje dotare minima: statie de preparare a mixturilor asfaltice :1 buc.; repartizator finisor: 1buc.; autogreder: 1buc.; buldozer: 1buc.;buldoexcavator: 1 buc.; compactor static autopropulsat: 2 buc.; compactorpe pneuri: 1 buc.; incarcator frontal: 1buc.; autobasculanta: 4buc.;autobetoniera :1 buc.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/ echipamentelor in cauza, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc, sau angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr.4.Declaratia privind efectivele medii de personal.Personal necesar-nivel minim: 1 sef de santier, ing. sau subing.constr. de drumuri si poduri cu experienta prof.de min.de 3 ani in inginerie;1 resp. tehnic cu executia RTE-in domeniul constr. drumuri si poduri;1resp.cu controlul calit. (CTC, ing sau subing constr.de drumuri si poduri;1 topo.;4pers cu calif.asfaltator; 4pers.cu calif. masinist utilaje; Pentru pers. nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele doc.: CV, in original, semnat si datat;
-angajament de participare al pers.resp. pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajate astfel de pers, in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conf cu originalul;
-doc.din care sa reiasa relatia cu ofertantul- Orice doc din care sa reiasa raporturile legale existente intre pers nominalizata si operatorul econ.(contract de munca, contract prestari serv), Cerinta nr. 5.Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat pentru profilurilede lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu un laborator autorizat pentru profilurile respective.(G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare; B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, betonprecomprimat; A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri;M.D ? Materiale pentru drumuri; D ? Drumuri). Laboratorul utilizat in vederea atestarii calitatii lucrarilor trebuie sa aiba gradul II.Se vor prezenta urmatoarele documente : - documentul de detinere sau contractul de colaborare, in copie conform cuoriginalul., Cerinta nr. 6. Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele deidentificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noisubcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante, Cerinta nr.7: Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura prezentand o oferta comuna.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatiapersonala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, celelaltecerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica se vor consideraindeplinite prin cumul.Ofertantii vor prezenta un acord de asociere care trebuie sa contina celputin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica siprocentuala a contractului pentru fiecare membru asociat, imputernicirealiderului asociatiei in raport cu autoritatea contractanta.Asocierea se va legaliza numai daca oferta comuna este declarata castigatoare Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistemde Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO 9001 :2008 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante inraport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri -, in copiecertificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea luide implicare in realizarea contractului., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea simentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cucerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentruobiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari deconstructii drumuri -, in copie certificata ?conform cu originalul? cusemnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor..In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea luide implicare in realizarea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer