Achizitie publica - REFACERE SI MODERNIZARE DC 160 KM 0+000 LA KM 2+333 IN COMUNA ARICESTII ZELETIN
Detaliu pentru invitatia numarul 357039
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357039/22.01.2014
Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DC 160 KM 0+000 LA KM 2+333 IN COMUNA ARICESTII ZELETIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Aricestii ZeletinCod fiscal: 2845796, Adresa: Comuna Aricestii Zeletin, sat Aricestii Zeletin, nr.137, Aricestii Zeletin, Telefon: 0244418073, Fax: 0244418073
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Aricestii Zeletin, sat Aricestii Zeletin, nr.137, Aricestii Zeletin, Romania, cod postal: 107030, telefon: +40 0244418073, fax: +40 0244418073, persoana de contact: FLORIN DANIEL ROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Aricestii Zeletin, comuna Aricestii Zeletin, str. Principala, nr. 137, judetul Prahova.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DC 160 KM 0+000 LA KM 2+333 IN COMUNA ARICESTII ZELETIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , INCLUDELUCRARI DE CONSTRUCTIE: 3.620.180, 00(capitolul diverse si neprevazute"-330.070, 00 lei fara TVA-9, 96%)Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 620, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 65.802, 20 lei.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile).Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO37TREZ5285006XXX002061;3)numerar depus la casieria primariei.In cazul eliberarii garantiei de participare de o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din Formularul nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta valuta, la un curs leu/alta valuta afisat de BNR in data de 10.02.2014 - Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.b)din OUG nr.34/2006, respectiv 7.070, 10 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.Mod de constituire: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contractul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante, conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara T.V.A.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contractului sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o societate de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie.AC va elibera/restitui garantia de buna executie conformprevederilor art.91-92din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada faptului ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr.1 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.Aceasta declaratieva fi prezentata de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acestformular.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se va prezenta si de catre tertul sustinator ( daca este cazul).Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent- Formularul nr.3 .In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocierii.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa precizeze calitatea in care acestia participa la proceduraModalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 4 sau echivalent.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca respectivul operator economic nu are datorii scadente catre bugetul general, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilorModalitatea de indeplinire: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente catre bugetul general? bugetul de stat, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, pot depune o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, potrivit art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor) ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organele competente, vor fi respinse ca inacceptabile.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente edificatoareeliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, pot depune o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente relevante din care sa reiasa faptul ca acestia si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, pot depune o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, conform art. 11, alin.(4) din HG nr. 925/2006.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organele competente, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici (ofertanti//ofertantiasociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-.Formularul nr. 5. (disponibil in sectiunea formulare). Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune/tertul sustinator/ subcontractant, daca este cazul.Ofertantul /Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului local, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Florin Daniel Rosu-PrimarCornea Adella-SecretarElena Marin - contabilEnache Larisa-inspector Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa isi gaseasca corespondent in obiectul de activitate al respectivilor operatori economici.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de O.R.C. sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Informatiile din certificat sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 3.000.000 lei pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in alta valuta pentru persoanele juridice straine.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta leu/alta valuta este urmatoarea: - pentru 2011 - 4, 3282 lei/euro, - pentru 2012 ? 4, 4560lei/euro.- pentru 2013 - 4, 4847lei/euroCursul de schimb mediu anual lei/alta valuta este cel comunicat de Banca Nationala a Romaniei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la lucrarile executate in ultimii 5 ani.Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita decertificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care poate fi insotita pentru confirmarea executiei de lucrari similare de cel putin un document sau mai multe documente(certificari de buna executie/proces(e) verbal(e) de receptie la terminarea lucrarilor /etc.- lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare de cel putin 3000000lei fara TVA., Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.De asemenera, operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispune de un responsabil tehnic cu executia.a)Sef lucrare? absolvent al Facultatii de C-tiib) Coordonator lucrari, ing/subinginer, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier;c) RTE atestat, domeniul II ? drumuri.Se va prezenta o declaratie conform Formularului nr. 10 atasatIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat standardul de protective a mediului ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2014 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2014 13:04