Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere si modernizare drum comunal C 175: din DJ 220 - Chiperu, afectat de inundatii in anul 2010, comuna Pardosi, judetul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 342070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Pardosi
Numar invitatie: 342070/25.01.2013
Denumire contract: Refacere si modernizare drum comunal C 175: din DJ 220 - Chiperu, afectat de inundatii in anul 2010, comuna Pardosi, judetul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PardosiCod fiscal: 3662452, Adresa: comuna Pardosi, judetul Buzau, Pardosi, Telefon: 0238/574234, Fax: 0238/574234
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Pardosi- Registratura, judetul Buzau, Romania, cod postal: 127415,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Pardosi, judetul Buzau, Romania, cod postal: 127415,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere si modernizare drum comunal C 175: din DJ 220 - Chiperu, afectat de inundatii in anul 2010, comuna Pardosi, judetul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv de investitie ?Refacere si modernizare drum comunal C 175: din DJ 220 ? Chiperu, afectat de inundatii in anul 2010, comuna Pardosi, judetul Buzau?Proiectul prevede refacerea si modernizarea DC 175 din DJ220 - Chiperu, km 0+000 -3+600 (o lungime de 3, 6 km din lungimea totala a drumului de 5, 8 km) si a podului din beton armat de peste Calnau, de la Km 0+480 de pe acelasi drum, distrus de inundatii.Solutia tehnica adoptata pentru refacere si modernizare este urmatoarea: Structura rutiera propusa pentru drumul principal: 4 cm beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri BA16 m, 5 cm beton asfaltic de legatura BAD25, 12 cm strat de piatra sparta, 15 cm strat de balast si 10 cm strat de forma din balast existent.Structura sistemului rutier pe drumurile laterale: 6 cm beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri BA16 m, 12 cm strat de piatra sparta, 15 cm strat de balastStructura sistemului rutier pe zona rampelor de pod: 4 cm beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri BA16 m, 5 cm beton asfaltic de legatura BAD25, 12 cm strat de piatra sparta, 15 cm strat de balast si 30 cm strat de pamant stabilizat cu enzime.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 638, 264 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Sesolicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: 90.745, 00 lei. Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in cont RO50TREZ16724840271XXXXX, deschis la Trezoreria Rimnicu Sarat, Cod fiscal 3662452 (cu conditia confirmarii acestora de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor);SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 8.013, 72 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit. c) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se prezinta in original si trebuie sa fie irevocabila.Pentru IMM cuantumul garantiei de participare este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conformLegii nr. 346/2004. Nota: Ofertantului caruia C.N.S.C.ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 8.013, 72 lei. Modelul scrisorii de garantie bancara este prevazut de Formularul 12. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei. Se va utiliza cursul de referinta al BNR din data de 15 a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din val. contractului si se constituie pe o perioada care nu va depasi cumai mult de 14 zile data incheieriip-v de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic, intr-un cont deschis pentru aut. contractanta si inchis pentru operatorul economic, pe intreaga perioada de valab. a contr., incepand cu data semnarii contractului. Garantia se va constitui in conf. cu dispozitiile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia aut.contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de 0, 5% din valoarea contractului. Modelul scrisorii de garantie bancara este prevazut de Formularul 12.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 5Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economicicare depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 6Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Completare Formular nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Completare Formular nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie sunt: Stefan Nicusor ? Primar, Jalba Raduta ? viceprimar, Bratosin Viorica ? Secretar, Fotin Camelia? Compartiment Contabilitate, Taxe si Impozite Locale, Nicolaid Radu ? Compartiment Urbanism.Persoanele care aproba bugetul localitatii, necear finantarii contractelor de achizitie publica sunt consilierii locali: Muscalu Alexandra, Gugonea Draghici, Porumb Aurel, Tronaru Petre, Albu Coman, Petrescu Gheorghe, Albu Alexandrina, Iaru Ion.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)6) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala.7) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Completare Formular nr. 3 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionalePentru persoanele fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Cerificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) nu mai mica de4.537.254 lei, echivalentul a 1.035.359 euro.Nota 1: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu afisat de BNRpentru anul respectiv, (, 2010 ? 1 Euro = 4.2848 lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 5687 Lei, 2012 ? 1 Euro = 4, 4560 Lei). Pentrualte monede se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/ inforeuroFormularul 7 Fisa de informatii generale (declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati)In sustinerea informatiilor inscrise in formular, ofertantii vor prezenta fie copia bilanturilor depuse pentru anii in cauza, fie orice alta dovada elocventa.Documentele doveditoare pentru indeplinirea acestei cerinte de calificare vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila., In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele mentionate.Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonsteaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economico-financiare invocate., Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinerea capacitatii economico-financiare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate. In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele economico-financiare se cumuleaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Cei 5 ani se vor calcula pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertantii vor face dovada executarii de lucrari de reabilitare si modernizare a drumurilor in valoare cumulata de 4.537.254 lei din max 2 contracte similare, executate in ultimii 5 ani, Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu afisat de BNRpentru anii respectivi. Pentrualte monede se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/ inforeuro, Pentru lucrarile prezentate drept experienta similara se vor prezenta: copie dupa procesul verbal de receptie partiala/copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/copie dupa procesul verbal de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, sau Recomandare de la beneficiar ? original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea lucrarii, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul poate prezenta orice alte documente relevante pentru dovedirea indeplinirii cerintei., Experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experienta similara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca asigura sustinere ofertantului pentru indeplinirea nivelului minim al experientei similare (Formularul 16)., Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinerea experientei similare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate. In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele se cumuleaza, Utilaje:
Cerinte minime privitoare la dotarea specifica: Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor dotari minime: Repartizator asfalt ? 1, Cilindru compactor ? 1, Buldoexcavator ? 1, Excavator ? 1, Autobasculanta ? 1, Autobetoniera ? 1, Autogreder ? 1, Cisterna ? 1, Masina de stabilizat solul cu enzime ? 1 buc; statie de betoane complet automatizata si statie de asfalt - cu autorizatie de mediu in termen de valabilitate, in situatia in care ofertantul utilizeaza o statie fixa pentru indeplinirea contractului, Sa faca dovada accesului la produse de balastiera proprie sau pe baza de contract furnizare.
Sa faca dovada accesului la laborator de gradul II autorizat ISC pentru determinarile necesare la executie(propriu sau contract de prestare/colaborare). Autorizarea va fi emisa in baza prevederilor HG 808/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii. Autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, denumite in continuare laboratoare de incercari in constructii, reprezinta componenta sistemului calitatii in constructii instituit de Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, prin care sunt recunoscute oficial competenta tehnica a laboratoarelor de a efectua analize si incercari specifice domeniului constructii si competenta legala de a emite documente valabile pentru atestarea calitatii lucrarilor de constructii. Ofertantul desemnat castigator va prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Personal
Cerinte minime personal de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor: -Sef de santier cu studii de inginerie constructii si experienta de minim 3 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei, atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico?profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi; Responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (CQ)-Inginer CFDP, cu vechime minima 3 ani. Decizia de numire ca si responsabil pentru asigirarea calitatii este obligatorie., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta Formularul nr. 13 si anexa aferenta acestuia din Sectiunea ?Formulare? - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul 4 prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante., Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 16 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori.Nota 3: Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 14 ?Informatii privind asocierea? din Sectiunea ?Formulare? - semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 14.1 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea?Formulare? semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 14 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificare ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta documente, valabile la data depunerii ofertelor, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor executate (managementul calitatii), pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, Certificare ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta documente, valabile la data depunerii ofertei, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al standardelor de protectie a mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer