Achizitie publica - REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 147 KM 1+500- 4+310 AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CHINTENI, JUDETUL CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 345216
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345216/13.04.2013
Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 147 KM 1+500- 4+310 AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CHINTENI, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJCod fiscal: 4923998, Adresa: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Telefon: 0264271771, Fax: 0264271772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205, telefon: +40 264271771, fax: +40 264271772, persoana de contact: POPA MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205, telefon: +40 264271771, fax: +40 264271772
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 147 KM 1+500- 4+310 AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CHINTENI, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucraria)lucrari de constructie pentru executia lucrarilor de "REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 147 KM 1+500- 4+310 AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CHINTENI, JUDETUL CLUJ"b)Remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de garantie.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea caietului de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata a contractului este 2.988.356 lei.Valoarea contractului de executie este de 2.716.688 lei.Valoarea de cheltuieli diverse si neprevazute este de 271.668 lei reprezentand 10% din valoarea de executie.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 988, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 54.333 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu annual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Data la care se va face echivalenta lei/alta valuata este data publicarii anuntului pentru cererea de oferte.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Garantia minima acordata lucrarilor este de 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentrusemnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Incazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de platacatre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catrebugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); Nota: Certificateletrebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberatde autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotitede traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura deatribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicasunt: Suciu Magdalena Lucia, presedinte cu drept de vot, primarDragan Ramona Daniela, membruMuresan Alexandru Sebastian, membruLorincz Andras Janos, membruPopa Mircea membruSUCIU NELU, consilier localMIRON TEODOR, viceprimarGADALEAN VOICHITA, consilier localCIORA AUREL, consilier localPETRUT CORNEL, consilier localCIMPEAN VASILE, consilier localFERENT IOAN, consilier localFERENT SERGIU ALEXANDRU, consilier localBARZ BOGDAN ADRIAN, consilier localMURESAN SORIN ION, consilier localBAKOS STEFAN¸ consilier local8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste formulare.9. Cazier judiciar pentru societate.10. Cazier fiscal societate.11. Certificate inregistrare persoane juridice romane In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 5.433.376 lei ; Se vor prez.inform.pt ultimii 3
ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in functie de informormatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera
indeplnita in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda
decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR pt.anii indicati
An2010=4, 2010;An2011=4, 3197; AN 2012=4, 4560 Compl.Form 3. In cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si
financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi
sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea
din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare
Formular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2010,
2011, 2012, in copie lizibila ?conform cu originalul?. Formularul nr. 2B -
Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.
691 din OUG 34/2006, Se solicita prezentarea unei scrisori de bonitate (cashflow), adresata autoritatii contractante si nominalizata pentru contractul in cauza, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate laresurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor;Confirmarea fapului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de minim 50 % din valoarea de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de 1.358.344 lei fara TVA, in perioada impusa (minim 6 luni calendaristice) de executie a lucrarilor. Documentul prezentat va demonstra faptul ca in cazul ofertei castigatoare, suma respectiva poate fi mobilizata pentru executia lucrarilor., Se vor prezenta bilanturile contabilepe ultimii trei anifinanciari incheiati (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organelecompetente - copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant, avandmentiunea ?Conform cu originalul?. Pentru a-si demonstra situatiaeconomica si financiara, operatorii econiomici pot prezenta si altedocumente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice sifinanciare daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate. Valorilecifrei de afaceri vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/eurocomunicat de BNR respectiv: pt. anul 2010 - 4, 2099 lei, pt. anul 2011-4, 2379 lei, pt. anul 2012 - 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare cerinta 4 Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista
utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea
conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie
propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in
oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si
formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5
-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente
(in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice
forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la
dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in
Formularul 5, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9
-?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere
subcontractanti?, Cerinta 4 . Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele,
instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru
indeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze
resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a
acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din
oferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele si
echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje
ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie
alocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma
(proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la
dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea
contractanta in Formularul 5, Continuare cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta:
Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub
orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere
la dispozitie) a urmatoarelor: Pentru executie: pompa beton, autobetoniera,
motocompresor, autocamion; automacara. Documentele vor fi valabile la
data limita a depunerii ofertei. In contract se va specifica exact utilajele
inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii. Pentru utilajele
cu provenienta din UE , se vor prezenta documente traduse in limba romana
de catre persoane autorizate., ,Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in
vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.
Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti
asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca
subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata
castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori
economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor
economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara
obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
Completare Formular 12A - Acord de asociere, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si
profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi
sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea
din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) Completare
Formular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30
(dupa caz);Completare Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind
neincadr.in prev.art. 691 din OUG 34/200, Cerinta 3.Informatii referit la personalul de executie : (cerint min oblig)1.Manag. de Proiect /Reprez Contractor ? 2.Sef de santier3.Responsabil cu CQ numit prin decizie4.Respons teh cu exec(RTE), atest in dom drumuri si poduri5 Responsabil cu protectia muncii.6 Topograf autorizat., Cerinta 3A, Informatrii referitoare la pers responsabile pt indeplinireacontractului. In cazul unei asocieri se va prez si formularul pe intreagaasociere(cer oblig). Declarat de disponb Pt cei nominalizati se vor prezentaCv;Certif de autoriz/Decizie int, legitimatie etc, valabil, in copie conf. cu orig;Contract de munc/servici/colab/angaj. de particip, in copie conf cu orig ;Diploma /atestat/cursuri de calif din care sa reiasa ca sunt autorizati pt rolulpt care au fost propusi, in copie conf cu orig.Nu se accept propunerea unorpers.de specialit.care sa ocupe doua sau mai multe pozitii.din celementionat, Cerinta nr. 1 ALista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formularnr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani - in domeniul procedurii, Cerinta 2 .Informatii privind experienta similara (executie lucrari) Cerintaoblig: Se solicita prezentarea unui contract de executie de lucrari similarecare sa confirme executia in ultimii 5 ani, in valoare de min 2.716.688.lei. In cazul in care docum. prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplim.Completare Formular nr. 4A Experienta similara. - lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie conf art. 188, alin 3lit a din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management alcalitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale UniuniiEuropene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate aledocumentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste caraportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primicertificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001, in copie lizibila ?conform cu originalul, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management demediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale UniuniiEuropene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate aledocumentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste caraportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primicertificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 12:21