Achizitie publica - REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 147 KM 1+500- 4+310 AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CHINTENI, JUDETUL CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 349145
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349145/26.06.2013
Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 147 KM 1+500- 4+310 AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CHINTENI, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJCod fiscal: 4923998, Adresa: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Telefon: 0264271771, Fax: 0264271772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205, telefon: +40 264271771, fax: +40 264271772, persoana de contact: POPA MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 147 KM 1+500- 4+310 AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CHINTENI, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucraria)lucrari de constructie pentru executia lucrarilor de "REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 147 KM 1+500- 4+310AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CHINTENI, JUDETUL CLUJ"b)Remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de garantie.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea caietului de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata a contractului este 2.988.356 lei.Valoarea contractului de executie este de 2.716.688 lei.Valoarea de cheltuieli diverse si neprevazute este de 271.668 lei reprezentand 10% din valoarea de executie
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 988, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 54.333 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu annual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a Reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art.278^1 din OUG 34/2006.Data la care se va face echivalenta lei/alta valuata este data publicariiinvitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) si art.90 alin (3) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Perioada de garantie este minim de 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Suciu Magdalena Lucia, primarDragan Ramona Daniela, membruMuresan Alexandru Sebastian, membruLorincz Andras Janos, membruPopa Mircea -secretarLup Cristian Eusebio contabilSUCIU NELU, consilier localMIRON TEODOR, viceprimarGADALEAN VOICHITA, consilier localCIORA AUREL, consilier localPETRUT CORNEL, consilier localCIMPEAN VASILE, consilier localFERENT IOAN, consilier localFERENT SERGIU ALEXANDRU, consilier localBARZ BOGDAN ADRIAN, consilier localMURESAN SORIN ION, consilier localBAKOS STEFAN¸ consilier localComisia de evaluarePopa Mircea - presedinte cu drept de votDragan Ramona Daniela, membruMuresan Alexandru Sebastian, membruLorincz Andras Janos, membru8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.9. Cazier judiciar pentru societate.10. Cazier fiscal societate.11. Certificatele eliberate de Administratia Finantelor Publice si Autoritatile Publice Locale pentru persoane juridice romane, in cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert siIndustrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespundeobiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fieegala sau mai mare decat 5.433.376 lei ; Se vor prez.inform.pt ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, infunctie de informormatiile si documentele disponibile ale operatoriloreconomici.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular, iar cerinta minima se va considera indeplnita in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in altamoneda decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR pt.anii indicati An2010=4, 2010;An2011=4, 3197; AN 2012=4, 4560 Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare Formular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012, in copie lizibila ?conform cu originalul?. Formularul nr. 2B -Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Se solicita prezentarea unei scrisori de bonitate (cashflow), adresataautoritatii contractante si nominalizata pentru contractul in cauza, prin caresa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sauorice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow deexecutie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor;Confirmarea fapului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resursereale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice altemijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow in valoare de 1.131.953 lei fara TVA, in perioada impusa (minim 5 luni calendaristice) de executie alucrarilor. Documentul prezentat va demonstra faptul ca in cazul oferteicastigatoare, suma respectiva poate fi mobilizata pentru executia lucrarilor, Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente - copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant, avandmentiunea ?Conform cu originalul?. Pentru a-si demonstra situatia economica si financiara, operatorii econiomici pot prezenta si alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate. Valorilecifrei de afaceri vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. anul 2010 - 4, 2099 lei, pt. anul 2011- 4, 2379 lei, pt. anul 2012 - 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani - in domeniulprocedurii, Cerinta 2 .Informatii privind experienta similara (executie lucrari) Cerintaoblig: Se solicita prezentarea unui contract de executie de lucrari similarecare sa confirme executia in ultimii 5 ani, in valoare de min 2.716.688.lei. Incazul in care docum. prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplim.Completare Formular nr. 4A Experienta similara. - lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie conf art. 188, alin 3 lit a din OUG 34/2006, Cerinta 3.Informatii referit la personalul de executie : (cerint min oblig)1.Manag. de Proiect /Reprez Contractor ? Se vor prezenta urmatoarele documente: CV-uri, diploma de studii, contract de munca sau de colaborare, angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate.2.Sef de santier -inginer constructii de drumuri. Se vor prezenta urmatoarele documente: CV-uri, diploma de studii, contract de munca sau de colaborare, angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate3.Responsabil cu CQ --Se vor prezenta urmatoarele documente: CV-uri, diploma de studii, contract de munca sau de colaborare, angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate4.Respons teh cu exec(RTE), atest in dom drumuri- Se vor prezenta urmatoarele documente: copie dupa certificatele deatestare, contract de munca sau de colaborare, angajament sau acord departicipare, declaratie de disponibilitate5 Responsabil cu protectia muncii- Se vor prezenta urmatoarele documente: CV-uri, diploma de studii, contract de munca sau de colaborare, angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate6 Topograf autorizat. Se vor prezenta urmatoarele documente: CV-uri, diploma de studii, contract de munca sau de colaborare, angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate., Cerinta 3A, Informatrii referitoare la pers responsabile pt indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri se va prez si formularul pe intreaga asociere(cer oblig). Declarat de disponb Pt cei nominalizati se vor prezenta Cv;Certif de autori, Decizie int, legitimatie etc, valabil, in copie conf. cu orig;Contract de mun /servici/colab/angaj. de particip, in copie conf cu orig ;Diploma /atestat/cursuri de calif din care sa reiasa ca sunt autorizati pt rolulpt care au fost propusi, in copie conf cu orig.Nu se accept propunerea unorpers.de specialit.care sa ocupe doua sau mai multe pozitii.din cele mentionat, Cerinta 4 . Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentruindeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensionezeresursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de aacoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse dinoferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele siechipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma(proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere ladispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritateacontractanta in Formularul 5, Continuare cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin suborice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punerela dispozitie) a urmatoarelor: Pentru executie: autobetoniera, motocompresor, autocamion; automacara. Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contract se va specifica exact utilajeleinchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii. Pentru utilajelecu provenienta din UE , se vor prezenta documente traduse in limba romanade catre persoane autorizate., ,Continuare cerinta 4 Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta listautilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea
conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie
propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in
oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si
formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5
-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la
dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9
-?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere
subcontractanti?, Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in
vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.
Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti
asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca
subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata
castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Completare Formular 12A - Acord de asociere, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) Completare Formular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30 (dupa caz);Completare Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in prev.art. 691 din OUG 34/200 Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate aledocumentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale UniuniiEuropene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate aledocumentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste caraportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 14:50