Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 178, AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 342598
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TAMASENI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 342598/12.02.2013
Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 178, AFECTAT DE INUNDATIIIN ANUL 2010, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TAMASENI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 2613834, Adresa: TAMASENI, NEAMT, Tamaseni, Telefon: +40 233749494, Fax: +40 233749333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Tamaseni, str. Unirii, nr. 149, sat Tamaseni, com. Tamaseni, jud. Neamt, Romania, cod postal: 617465, telefon: +40 233749494, fax: +40 233749333, persoana de contact: ChihalauIoan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tamaseni, str. Unirii, nr. 149, sat Tamaseni, com. Tamaseni, jud. Neamt, Romania, cod postal: 617465, telefon: +40 233749494, fax: +40 233749333
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 178, AFECTAT DE INUNDATIIIN ANUL 2010, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 178, AFECTAT DE INUNDATIIIN ANUL 2010, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT ?Valoarea estimata a contractului este de 2.350.150, 61 lei fara TVA- din care 192.355, 61 lei diverse si neprevazute, reprezentand un procent de 9, 10% din investitia de baza.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 350, 150.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 43.000lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile.Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contulRO29TREZ4925006XXX000169 deschis la Trezoreria Roman, cod fiscal 2613834.- Autoritatea contractanta va retine ofertantului care a depus o contestatie si aceasta a fost respinsa pe fondsau ofertantul renunta la contestatie, suma de6130, 15 Lei din garantia de participare, conformart. 278^1 din OUG 34/2006.- Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, beneficiaza de prevederileLegii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de o asociere si un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.Neprezentarea garantiei de participare in forma ceruta conduce la respingerea ofertei.Garantia de participare poate fi constituita si in euro.In aceasta situatie data la care se face echivalenta leu/euro este data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, curs BNR.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: Scisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate din facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in termen de 15 zile de la data semnarii contractului.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006? formular C1.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederileart. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -formular C2.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul?? In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.4.Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/autoritatile publice locale in circumscriptia careia/carora are sediul social si /sau puncte de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 -formular C3.Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar-Andrici Ironim, Viceprimar- Lucaci Stefan, Contabil-Bursuc Valerica, Secretar-Somesanu Doina, Presedinte comisie de evaluare- Chihalau Ioan, Membru comisie de evaluare- Dorcu Valeria, Membru comisie de evaluare-Antili Maria, Consilieri Locali: Catre Iulian, Roca Ion, Benchea Romica, Chiliea Camelia, Roca Lenuta, Ghiuzan Anton, Danca Iosif-Danut, Mihoc Ciprian, Iosub Emanuel, Dumea Liviu, Neculai Anton, Busuioc Maria, Ghiuzan Iosif, Dorcu Lucian-Ovidiu.6.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura - formular C4Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul.Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ; Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.7.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta -conform Ordinului nr.314/2010-formular C5.Pentru pct. III.2.1.a), ofertantii straini vor prezenta documente echivalente, eliberate de autoritatile competente, similare celor romane, din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , ,coform cu originalul??, sau autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte : a) obiectul achizitiei publice, cod CAEN ?4211-?Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor ?, sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau cu privire la faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte acest document.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original , copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Valoarea mediei a cifrei de afaceri din activitatea de constructii-montaj din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 4.315.000 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Informatii generale ? formular C6;2.Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 anivizate/inregistratede/la DGFP, in copie. Pentru anul 2012 se pot prezenta orice alte documenteedificatoare care sa reflecte situatia economica si financiara a ofertantului.Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM-uri), beneficiaza de prevederileLegii nr 346/2004. IMM-urile vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original ;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro, pentru conversia in lei se va utiliza obligatoriu, cursul de schimb lei/euro mediu anual comunicat de Banca Nationalaa Romaniei pentru anul respectiv ( informatii la http: /www.bnro.ro/Cursul-de-scimb-3544.aspx), Cerinta nr. 2Demonstrarea ca ofertantul are sau va avea acces la momentul semnarii contractului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloare financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 539.000 lei independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare.Ofertantul va prezenta declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul cava pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate-Formular C7.Documentele se vor prezenta in original si vor fi valabile 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similaraDetinereaexperientei specifice privind realizarea de lucrari de infrastructura de transport ? drumuri, investitii noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 2.157.000 lei exclusiv TVA. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta specifica, prin prezentareaa maxim doua contracte, ale caror valori insumate(exclusiv taxa pe valoare adaugata) sa fie egala sau mai mare decat pragul impus.Ofertantul vaprezenta o Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la datalimita prevazuta pentru depunerea ofertelor), in domeniul contractului , Formular C8 si anexa1 la Formular C8, insotita de certificari de buna executie pentru contractul/contractele prin care se demonstreaza experienta similara.Certificarile de buna executie, continand informatii privind: beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, si se vor prezenta sub una din urmatoarele forme: document constatator-anexa 3la Formular C8, recomandare-anexa 4 la Formular C8, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces verbal de receptie finala.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro, pentru conversia in lei se va utiliza obligatoriu, cursul de schimb lei/euro mediu anual comunicat de Banca Nationalaa Romaniei pentru anul respective( informatii la http: /www.bnro.ro/Cursul-de-scimb-3544.aspx)., 2.Utilaje/Dotari. Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice
Ofertantul va face dovada ca dispune de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat , cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii septembrie 2012. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoare vor fi corelate cu tehnologia de executie adoptata , exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata .Ofertantul va prezenta o declaratiereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune pentru indeplinirea contractului- Formular C 9 si anexa la acest formular.Pentru toate utilajele se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor, etc se face si prin angajament ferm de punere la dispozitie, incheiat in forma autentica, , in conformitate cu art. 190, alin.2, din OUG34/2006.Se va prezenta - Formular C10 insotit de anexa1 la Formular C10., 3. Personal.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul
personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
1 manager de proiect, cu studii superioare cu experienta in coordonarea a minim 1 proiect;1 sef santier, cu studii superioare in domeniul constructiilor cu experienta profesionala in coordonarea a minim 1 proiect similar, 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT, domeniul II, 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul drumuri, 1 responsabil in materie de sanatate si securitate in munca.
Ofertantul va face dovada detinerii de suficient personal de executie(direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat.Ofertantul va completa formularele C11 cu anexe, C12, C13, C14, C15 si va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente:
- contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus, pentru participarea la derularea contractului;
- diplome privind specializarea personalului;
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/ documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare),
Se accepta si angajamentul de participare. Angajamentul ferm de participare trebuie incheiat in forma autentica, , in conformitate cu art. 190, alin.2, din OUG34/2006.Se va prezenta - Formular C10 insotit de anexa 2 la Formular C10 ., 4.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile desubcontractare.Ofertantii vor prezenta: -Formularul F16 cu subcontractantii si specializarea acestora; in cazul in care nu exista subcontractanti se va completa formularul cu mentiunea ? NU ESTE CAZUL;
- Acordurile de subcontractare, formular F17, daca este cazul.Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare(daca este cazul). Resursele material si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr. 1Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.In cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate.Nu se accepta societati in curs de certificare, cu exceptia ofertantului care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea., Cerinta nr. 2Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001, sau echivalent, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.Nu se accepta societati in curs de certificare, cu exceptia ofertantului care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 70 de puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda astfel: P1 pretul ofertei n = (pret minim / pret(n)) x 70 puncte. Pretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA, indicat in Formularul de oferta.
Termenul de executare a contractului
20
Descriere: a) Termenul de executare a contractului ofertat va fi de minim 5 luni si maxim 12 luni. Ofertele care cuprind termene de executare a contractului mai mari de 12 luni, vor fi considerate neconforme, conform art.36 alin.(2) din HG nr.925/2006, iar cele care cuprind termene de executare a contractului mai mici de 5 luni, nu vor fi punctate suplimentar;b) pentru termenul de executare a contractului cel mai mic (exprimat in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte;c) pentrualt termenul de executare a contractului ofertat fata de cel prevazut la pct.b), punctajul se acorda astfel: P2 termen de executare a contractului n = (Termenul de executare a contractului minim) / (Termenul de executare a contractului (n)) x 20 puncte.
Perioada garantiei acordata lucrarilor
10
Descriere: a) Perioada de garantie acordata pentru lucrare va fi de minim 24 luni si maxim 60 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie mai mici de 24 luni, vor fi considerate neconforme, conform art.36 alin.(2) din HG nr.925/2006, iar cele care cuprind perioade de garantie mai mari de 60 luni, nu vor fi punctate suplimentar;b) pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 de puncte;c) pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazuta la pct.b), punctajul se acorda astfel: P3 perioada de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / (perioada de garantie maxima) x 10 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer