Achizitie publica - Refacere si modernizare drum comunal DC 31A
Detaliu pentru invitatia numarul 338465
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338465/30.10.2012
Denumire contract: Refacere si modernizare drum comunal DC 31A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STULPICANI (Primaria Comunei Stulpicani)Cod fiscal: 4326728, Adresa: COMUNA STULPICANI, JUDETUL SUCEAVA, Stulpicani, Telefon: 0230574760, Fax: 0230574760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA STULPICANI, JUDETUL SUCEAVA, Stulpicani, Romania, cod postal: 727505, telefon: +40 230574760, fax: +40 230574760, persoana de contact: VERONICA RACILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA STULPICANI, JUDETUL SUCEAVA, Stulpicani, Romania, cod postal: 727505
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere si modernizare drum comunal DC 31A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare drum comunal DC 31A constand in: - Lucrari de infrastructura si suprastructura drum cu BcR 4- Lucrari de conbstructii la poduri si podete- Lucrari de aparari de mal, gabioane si santuri- Lucrari de marcaje si semnalizari
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 065, 138 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 120.000 Lei echivalent 26.292, 72 Euro la curs BNR valabil pentru 26.10.2012 pentru ofertantii ce constituie garantia in Euro. Garantia de articipare se va constitui cu valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari - se prezinta in original si va avea valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Gura Humorului, IBAN RO89TREZ5945006XXX000040, CIF 4326728 - in acest caz se va prezenta document OP cu viza bancii- depuneri de numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. In cazul ofertantului castigator aceasta se restituie dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei c) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de lucrari d) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie 70% in 14 zile de la finalizarea contractului de lucrari in baza PV de receptie la terminarea lucrarilor , diferenta de 30% se restituie dupa perioada de garantie in baza PV de receptie finala. In cazul IMM-urilor - conform Legii 346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de StatNota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local emis de autoritatea locala.Nota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 217.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Ostanschi Vasile, Viceprimar ? HorgotVasile, Contabil ? Morosan Natalia Liliana, Responsabil achizitie ? Coca Cornel Ilie, Secretar comuna ? Mihalea Liviu, Diacovschi Dorina ? consilier, Morosan Gheorghe ? consilier superior Urbanism.Consilieri locali: Mihalea Niculina, Sincari Viorel, Tautu Viorel, Dumbrava Viorica, Flocea D. Vasile, Droniuc Oltita Mihaela, Cotlarciuc Vasile, Zamcu Vasile, Scheuleac Vasile, Moglan Dumitru, Flocea GV. Vasile, Cozan Emilian Ion, Gales Vasile, Dumbrava Gheorghe.Certificatele de atestare fiscala si de cazier fiscal pot fi prezentate - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".La solicitarea comisiei de evaluare pentru verificarea conform, itatii, ofertantii au obligatia de a prezenta Documentul in original sau copie legalizata daca acesta initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul" Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Documentele pot fi prezentate - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Documentul in original sau copie legalizata daca acesta initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economica si financiara a ofertantului pentru ultimii 3 ani sau perioada de cand acestia sunt infiintati daca este mai mica de 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri (globala), pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 aniCerinta obligatorie ? Cifra Medie de Afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani sau perioadei de cand operatorul economic este infiintat daca aceasta estemai mica de 3 aniCifra Medie de afaceri (globala) ? Minim 12.100.000 Lei fara TVA echivalent 2.761.107, 18 Euro la curs aferent proiectului 1 Euro = 4, 3823 LeiPentru stabilirea valorii in Euro se vor utiliza urmatoarele cursuri de schimb: pentru anul 2009 - 1 Euro = 4, 2738 Lei, pentru anul 2010 - 1 Euro = 4, 2943 Lei, pentru anul 2011 - 1 Euro = 4, 3215 Lei, Cash-flow angajat pentru inceperea executiei lucrarilor, pentru o perioada de 4 luni - in suma de 1.200.000 LeiOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizata (4 luni din total perioada de executie 18 luni)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor lucrari similare (lucrari in infrastructura rutiera) din ultimii5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrarisi care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Cerinta minima- lucrari similare in infrastructura rutiera construire / modernizare drumuri comunale (cu BA sau BcR) , la acelasi nivel de coplexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi atribuite demonstrate prin cel putin un document constator - recomandare/contract /proces verbal de receptie sau alt document relevant vizat de beneficiar, in valoare de 6.065.138 Lei fara TVA echivalent 1.384.007, 94 Euro valori fara TVA la curs aferent proiectului 1 Euro = 4, 3823 Lei., 2. declaratie privind efectivele de personal, personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractului.Personal cu responsabilitati majore , minim solicitat: 1.Responsabil de contract ?persoana cu studii superioare cu atributii in gestionarea contractului de lucrari ca Manager de proiect, avand experien?a profesionala in construc?ii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar., 2.Sef santier ? inginer specializare CFDP cu experienta generala de minim 5 ani, participare la cel putin un contract de lucrari similar.3.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul - constructii drumurii si poduri ? persoana cu atestat MDRT .4.Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor si a produselor pentru constructii - Inginer specializare CFDP cu experienta generala de minim 5 ani, participare la cel putin un contract de lucrari similar.5.Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca, protectia muncii cu atributii de instruire, verificare si control ? persoana atestata conform prevederilor legale., 3.declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;Ofertantul va prezenta o Lista cu resursele disponibilizate (proprii sau la care are acces - indiferent de forma) pentru indeplinirea contractului de lucrari.Resursele tehnice declarate trebuie sa asigure prestarea serviciilor la nivelul cerintelor impuse de normativele tehnice silegislatia in vigoare precum si nivelul de caltate solicitat., Astfel ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau are acces la cel putin urmatoarele resurse tehnice: Autobasculante, Autobetoniere, Autogreder, Excavatoare/buldoexcavatoare, Cilindri vibrocompactori, Autocisterna apa, Repartizor vibrofinisor beton/utilaje echivalente, Statie betoane atestata, Statie de agregate - atestata, Laborator de incercari minim grad II - atestat.Numarul de echipamente-utilaje si capacitatea acestora va fi stabilit de ofertant si va asigura executia lucrarilor in termenul stabilit prin graficul de executie, conform cu categoriile de lucrari mentionate in PT si la nivelul de calitate solicitat., 4. declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in original; Certificare privind implementarea standardului de calitate ISO 9001, Certificare privind implementarea standardelor de calitate privind mediul ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 14:56