Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 4: DIN DJ 241F ? BICHESTI, AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA BOGHESTI, JUDETUL VRANCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 336845
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Boghesti (Consiliul Local Boghesti)
Numar invitatie: 336845/05.10.2012
Denumire contract: ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 4: DIN DJ 241F ?BICHESTI, AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNABOGHESTI, JUDETUL VRANCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Boghesti (Consiliul Local Boghesti)Cod fiscal: 4297878, Adresa: Boghesti, Boghesti, Telefon: 0237273054, Fax: 0237273054
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Boghesti, Boghesti, Romania, cod postal: 627025, telefon: +40 0237273054, fax: +40 0237273054, persoana de contact: AUR SANDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BOGHESTI, JUDETUL VRANCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 4: DIN DJ 241F ?BICHESTI, AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNABOGHESTI, JUDETUL VRANCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 4: DIN DJ 241F ? BICHESTI, AFECTAT DE INUNDATIIIN ANUL2010, COMUNABOGHESTI, JUDETUL VRANCEA?Lungimea totala a drumului - L = 2, 000 km. Platforma drumului are latimea de 6, 00 - 7, 00 m, iar partea carosabila are latimea de5, 50 m si acostamente de 2 x 0, 25 (0, 50) m consolidate si de 0, 75 m din balast, cu panta transversala de 2, 5 %.Pentru evacuarea apelor de suprafata s-au proiectat: 445 ml rigola betonata, 620 ml santuri betonatesi 2650 ml santuri de pamant.Sistem rutier proiectat: strat de forma din balast de 10 cm, strat de fundatie din balast de 15 cm, strat de fundatie din piatra sparta de 12 cm, strat de legatura din beton asfaltic BADPC 25 in grosime de 5 cm, strat de uzura din beton asfaltic BAPC16 in grosime de 4 cm.Drumurile laterale care intersecteaza drumul comunal se vor amenaja pe o lungime de 30 m, cu un strat de fundatie din balast de 30 cm si un strat de uzura din BAPC16 de 6 cm.Pentru amenajarea descarcarii apelor pluviale din zona drumului si asigurarea continuitatii santului in lungul drumului s-au proiectat: 35 podete tubulare DN 500 mm, L = 5 m, 2 podete tubulare DN 800 mm, L = 5 m, 12 podete tubulare DN 1000, L = 7m si2 podete tubulare DN 1000 mm, L = 10 m.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 397, 113 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de paticipare este de 47.942 leiPerioada de valabilitatea a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile art. 86, al.(1) din HG 925/2006, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie2. Ordin de plata in contul achizitorului: RO95TREZ6925006XXX000258, deschis la trezoreria Adjud, CUI 4297878Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conformLegii nr. 346/2004Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 6.177, 12 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin (2) si art. 90 alin. (1) si alin. (2)din HG 925/2006Cuantumul garantiei reprezinta 5% din valoarea contractului si se constituie pe o perioada care nu va depasi cumai mult de 14 zile data incheieriiprocesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic, intr-un cont deschis pentru autoritatea contractanta si inchis pentru operatorul economic, pe intreaga perioada de valabilitate a contractului, incepand cu data semnarii contractului. Garantia seva constitui fie prinscrisoare de garantie, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organuluifiscal competentun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de o, 5% din valoarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 5Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 6Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Completare Formular nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Completare Formular nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalziarea procedurii de atribuire sunt: Aur Sandu ? Primar, Dorin Valeriu ? Viceprimar, Gheorghita Taslauanu? Secretar, Plesu Traian ? Compartiment Contabilitate, Taxe si Impozite Locale, Chirila Danut ? Compartiment Urbanism.Persoanele care aproba bugetul localitatii, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt consilierii locali: Anghel Tasia, Basoc Valeriu, Gusan Ioan, Popa Constantin, Popa Octavian, Spulber Gheorghe, Pascaru Iancu, Spulber Daniel Ionut, Tazlauanu Gheorghita, Velisar Constantin.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)6) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala.7) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Completare Formular nr. 3 Pentru persoanele fizice/juridice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani nu mai mica de2.397.113 lei, echivalentul a 546.999 euro. Cursul mediu valutar luat in calcul pentru echivalenta va fi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte.Formularul 7 Fisa de informatii generale (declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati): Documentele doveditoare pentru indeplinirea acestei cerinte de calificare vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele mentionate.Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonsteaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economico-financiare invocate., Persoana care asigura sustinerea economico financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a), c indice 1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinerea capacitatii economico-financiare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate. In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele economico-financiare se cumuleaza
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Contractarea si executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract in valoare de minim 2.397.113 lei, echivalentul a 546.999 euro si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare. Cursul mediu valutar luat in calcul pentru echivalenta va fi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parteDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta: copie dupa procesul verbal de receptie partiala/copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/copie dupa procesul verbal de receptive finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor sau certificare/reomandare din partea beneficiarului, original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformit, Experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experienta similara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca asigura sustinere ofertantului pentru indeplinirea nivelului minim al experientei similare (Formularul 15)., Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a), c indice 1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinerea experientei similare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate. In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele se cumuleaza, UtilajeCerinte minime privitoare la dotarea specifica: Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor dotari minime: Repartizator asfalt ? 1, Cilindru compactor ? 1, Buldoexcavator ? 1, Excavator ? 1, Autobasculanta ? 1, Autobetoniera ? 1, Autogreder ? 1, Cisterna ? 1, statie de betoane - cu autorizatie de mediu in termen de valabilitate;statie de asfalt - cu autorizatie de mediu in termen de valabilitateSa faca dovada accesului la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract furnizareSa faca dovada accesului la laborator de gradul II autorizat ISC (propriu sau contract de prestare/colaborare) autorizat pentru determianrile necesare la executie.Ofertantul desemnat castigator va prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., PersonalCerinte minime personal de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor - Sef de santier cu studii de inginerie constructii si experienta de minim 3 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei, atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi; Responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (CQ), inginer CFDP, cu vechime minima 3 ani. Declaratie referitoare la asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Certificare ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta documente, valabile la data de depunere ofertelor, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor executate (managementul calitatii), pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, Certificare ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta documente, valabile la data de depunere a ofertelor, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al standardelor de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer