Achizitie publica - REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 59 DN 1G ? MIERTA, KM: 0+000 - 4+000 IN COMUNA CUZAPLAC, JUDETUL SALAJ
Detaliu pentru invitatia numarul 343183
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343183/27.02.2013
Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 59 DN 1G ? MIERTA, KM: 0+000 - 4+000 IN COMUNA CUZAPLAC, JUDETUL SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cuzaplac (Primaria Comunei Cuzaplac)Cod fiscal: 4637600, Adresa: Cuzaplac nr.62, Cuzaplac, Telefon: 0260626464, Fax: 0260626300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr.33, Cuzaplac, Jud. Salaj, Romania, cod postal: 457110, telefon: +40 260626300, fax: +40 260626300, persoana de contact: ALEXANDRU MARDAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr.33, Cuzaplac, Jud. Salaj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 59 DN 1G ? MIERTA, KM: 0+000 - 4+000 IN COMUNA CUZAPLAC, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 59 DN 1G ? MIERTA, KM: 0+000 - 4+000, drum afectat de inundatiile din anul 2010.Valoarea estimata a lucrarilor de refacere si modernizare drum comunal DC 59 DN 1G ? MIERTA, KM: 0+000 - 4+000 este de2.524.056 LEIfara TVA, respectiv 575.966 Euro fara TVA la cursul BCE 1 euro = 4, 3823 lei din data de 02.04.2012 (data aprobarii raportului de selectie de catre Autoritatea Nationala de Management pentru PNDR). Valoarea estimata nu include cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 524, 056 - 2, 770, 306 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert va cons o GP elib in num ofert in cuant de 50.000 lei care va fi emisa de catre o soc banc/soc de asig. Per de val a GP este de 90 zile de la data lim a dep ofert.In cazul dep de ofer in asociere, GP tb cons in num asoc si sa ment ca acop in mod solidar toti memb grup de op ec. GP se cons prin viram banc in contul AC desch la TREZ MUN ZALAU, cont RO65TREZ5615006XXX000190, cu condit confir de catre banca emiten si a efect viram pana la term de desch a ofert (paraf lizib a bancii emit si semnat autoriz)sau printr-un instr de garant (F19)emis in cond leg de o soc banc ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pt per prev in doc. GP se va ret de catre AC cf cu prev art.88 din HG 925/2006, corelat cu art.278ยน alin.(2) din OUG 34/2006 cu toate mod si com ulter.Ofert va dep in acest sens o adresa de solic priv restit acesteia, insot de o copie a doc de const.In sit in care in cadr proced de atrib a ctr de achiz publica este resp o contest de catre CNSC potr prev art.278^1 din OUG 34/2006? cu mod si com ult, ,(1)In mas in care Consiliul resp contest, AC va ret contestat din GP in rap cu val estim a ctr urmat sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv-4.200 lei+0, 1% din ceea ce depas 420.001 lei;? AC va ret GP suma de 6.304, 06 lei.Ofert care se prez la proc de achiz in cal de IMM, vor prez dov cons GP in cuant de 50% din val integr a acesteia, respectiv 25.000 lei, insot de Decl priv incadr intrepr in cat IMM ? F6 si A6A, daca este cazul. Ofert care nu sunt insot de dov cons GP in cuant si pt per de valab solic mai sus, decl/declaratiile privind incadr in cat IMM (daca este cazul), vor fi resp in sed de deschid a ofert. In cazul in care ofert este o asociere, pt a putea benef de red cu 50% a cuant GP este neces ca fiec op ec asoc sa se incadr, in mod indiv, in cat IMM.Nota: In caz in care GP se const in alta valuta, cursul de refer leu/alta val care se va avea in ved pt echival, este cursul anun de BNR in data pub invit de part in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.Se completeaza Formular nr. 20.Modul de restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/ 14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarAre definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular nr. 1); Certificat de cazier judiciar al societatii.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (model - Formular nr. 2)-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b) a impozitelor si taxelor locale;(certificate ? tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident)Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, dupa caz.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 22)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: POP MIRCEA ? PrimarTIRLEA IONEL-FLORIN ? Viceprimar si Consilier localVERES DANIEL ? ContabilMURESAN IOAN ? SecretarMARDAN ALEXANDRU ? Sef Serviciu Comunitar Utilitati publiceAGOSTON GHEORGHE, FIT ADRIAN-AUREL, GALOS OLIMPIU-VASILE, GIURGIU CRISTINA, IAKAB ALEXANDRU, MIRON HOREA-ADRIAN, OLPRETEAN ADRIAN-DANUT, POP CLAUDIU-MUGUREL, PUSCAS GHERASIM, SERBAN CAMELIA-MIRELA, ? Consilieri localiHAR DELIA MARCELA ? Consilier in aparatul de specialitate al primarului5.Declaratieprivind calitatea de participant la proceduraOrice operator economic, indiferent de nationalitate, are dreptul de a participa la procedura de atribuire, individual sau intr-un grup de operatori.Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat, sau subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere (Formular nr. 14A)Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documente de calificare: - Formular nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Formular nr. 14 - Informatii despre Asociere si Formular nr. 14A - Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;
- actionarii / asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului;
- forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul);
- atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata;
- ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, dupa caz.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lAnga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal / secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru a grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Cerinta nr. 2Cifra de afaceri medie in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 5.000.000 lei., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.200.000 lei, pe o perioada de 3 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Peroada de executie este de 6 luni., Cerinta nr. 4Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara pentru executie, dintr-un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare minima de cel putin 2.524.056 lei fara TVA, lucrari executate in ultimii 5 ani.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul va prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul?. In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din H.G. 925/2006, declaratie initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. 34/2006., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune (din dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) de cel putin: statie de preparat mixturi asfaltice, repartizator finisor de asfalt, excavator, autogudronator, incarcator frontal, autogreder, statie de betoane, buldoexcavator, autobetoniera, pompa de beton, autobasculanta si laborator de gradul II.In cazul utilajelor detinute prin contract/conventie de inchiriere sau un angajament de punere la dispozitie, declaratia va fi contrasemnata de catre locator.Ofertantii vor prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documentele de provenienta (facturi, declaratii vamale, contract de inchiriere, contract de leasing)., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului: a)Inspector de protectia muncii si responsabil PSI - Certificat de absolvire cursuri SSM;b)Sef de santier - inginer CFDP;c)Sef de santier adjunct - inginer CFDP;d)Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate in conf. cu prevederile Ordin MLPTL nr.777/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;e)Responsabil privind controlul calitatii (CQ) atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate in conf. cu prevederile Ordin MLPTL nr.777/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: 1. Aceeasi persoana nu poate fi nominalizata ca personal cheie de catre doi ofertanti diferiti pentru o pozitie in cadrul contractului, chiar daca respectiva persoana este angajata part-time la fiecare dintre ofertanti.2. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post, conform precizarilor de mai sus, vor fi respinse.Certificate/documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formular nr. 11), iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor valabile, mentionate in CV (dupa caz);
- copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)Pentru personalul propus se vor prezenta copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de I.T.M./dovada inregistrarii contractului individual de munca in R.E.V.I.S.A.L si/sau din carte de munca si/sau contract de colaborare in cazul P.F.A.. Formularul nr. 11 ?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata.Declaratie de disponibilitate, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 10, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata a ofertantului ? Formular nr. 12., Cerinta nr. 4Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocAnd si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 5 (daca este cazul)Operatorul economic va furniza informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conformISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate licitat, respectiv constructii de drumuri si poduri., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu pentru domeniul de activitate licitat, respectiv constructii de drumuri si poduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 07:36