Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 82: HERASTRAU (DJ 205M) ? BRADETU ? VALEA NEAGRA, AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA NISTORESTI, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 347494
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA NISTORESTI
Numar invitatie: 347494/27.05.2013
Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 82: HERASTRAU (DJ 205M) ? BRADETU ? VALEA NEAGRA, AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA NISTORESTI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA NISTORESTICod fiscal: 4447274, Adresa: COM. NISTORESTI, Nistoresti, Telefon: 0237677018, Fax: 0237677018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. NISTORESTI, Nistoresti, Romania, cod postal: 627230, telefon: +40 0237677018, fax: +40 0237677018, persoana de contact: DOREL DANILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. NISTORESTI, satNistoresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 82: HERASTRAU (DJ 205M) ? BRADETU ? VALEA NEAGRA, AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA NISTORESTI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 82: HERASTRAU (DJ 205M) ? BRADETU ? VALEA NEAGRA, AFECTAT DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA NISTORESTI, JUDETUL VRANCEA?Lungimea totala a drumului comunal proiectat L = 2, 120 km. Platforma drumului are latimea de 5, 00 m, iar partea carosabila are latimea de4, 00 m si acostamente de 2 x 0, 50m consolidate si din balast, cu panta transversala de 2, 5 %. Pentru evacuarea apelor de suprafata s-au proiectat: 2058 ml santuri betonatesi 40 ml rigola carosabila.Sistem rutier proiectat: strat de fundatie din balast de 15 cm, strat de fundatie din piatra sparta de 12 cm, strat de legatura din beton asfaltic BADPC 25 in grosime de 5 cm, strat de uzura din beton asfaltic rugos BAR16 in grosime de 4 cm. Drumurile laterale care intersecteaza drumul comunal se vor amenaja pe o lungime de 20 m, cu un strat de fundatie din balast de 30 cm si un strat de uzura din BAR16 de 6 cm. Pentru amenajarea descarcarii apelor pluviale din zona drumului si asigurarea continuitatii santului in lungul drumului s-au proiectat: 4 podete tubulare DN 800 mm, L = 5 m, 4 podete tubulare DN 1000, L = 5m. Pentru consolidare platforma drum s-a proiectat 60 m zid de sprijinDupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 2.288.182 lei (522.141, 79 Euro la cursul 1E=4, 3823, la care a fost incheiat contractul de finantare), din care: -2.094.844 lei (478.023, 87 Euro) lucrari-193.338 lei (45.117, 92 Euro) cheltuieli diverse ?i neprevazute
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 288, 182 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de 41.896 lei , iar in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, poate fi constituit prin virament bancar sau emis de catre o societate bancara/ societate asigurari.Se constituie in una din urmatoarele forme: -Virament bancar in urmatorul cont RO67TREZ6915004XXX004513, deschis la trezoreria Focsani, CUI 4447274;Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 5.874, 84 lei, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.Depunerea sumei in numerar la casieria unitatii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se prezinta in original si trebuie sa fie irevocabila.Pentru IMM cuantumul garantiei de participare este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr. 346/2004. Modelul scrisorii de garantie bancara este prevazut de Formularul 12.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare , echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin (2) ?i art. 90 alin. (1) ?i alin. (2)din HG 925/2006.Cuantumul garantiei reprezinta 5% din valoarea contractului si se constituie pe o perioada care nu va depasi cumai mult de 14 zile data incheieriiprocesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic, intr-un cont deschis pentru autoritatea contractanta si inchis pentru operatorul economic, pe intreaga perioada de valabilitate a contractului, incepand cu data semnarii contractului. Garantia seva constitui fie prinscrisoare de garantie, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organuluifiscal competentun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de o, 5% din valoarea contractului. Cuantumul garantiei se elibereaza/restituie conform art.92 alin.4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 5Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 6Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Completare Formular nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii si ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Completare Formular nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalziarea procedurii de atribuire sunt: Gogori?a Ion ? Primar, Pricop Ion ? Viceprimar, Aga Mariana ? Secretar, Cornea Ion ? Compartiment Contabilitate, Taxe si Impozite Locale, Dan?i? Toader ? Compartiment Urbanism, Tirdea Nicusor, compartiment imopozite si taxe locale.Persoanele care aproba bugetul localita?ii, necesar finan?arii contractelor de achizi?ie publica sunt consilierii locali: Murgu Stefan, Hantoiu Gheorghe, Predoi Mitica, Porosnicu Petrica, Danila Catalin, Ciuta Anghel, Fega Stefan, Aga Neagu, Gaina Vasile, Ciuta SimionIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.Declara?ia de neincadrare in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare va fi prezentyata ?i de ter?ii sus?inatori ?i/sau eventualii subcontractan?i.5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)6) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala.7) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Completare Formular nr. 3 Pentru persoanele fizice/juridice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, respectiv codul CAEN corespunzator obiectului contractului. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila. Certificatul constator va con?ine informatii reale/actuale la data de depunere a ofertelor, Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data despunerii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani nu mai mica de2.094.844 lei, echivalentul a 478.024 euro, la cursul de 4, 3823 lei/euro.Formularul 7 Fisa de informatii generale (declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati).Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani insotite de contul de profit si pierdere (cu dovada inregistrarii si vizarii de catre organele competente.In situatia in care pentru anul 2012 nu a fost depus inca bilantul contabil, se accepta orice alt document prin care se poate demonstra indeplinirea cerinteiDocumentele doveditoare pentru indeplinirea acestei cerinte de calificare vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampilaIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele mentionate.Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonsteaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economico-financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economicofinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c1) ?i d), precum ?i art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinerea capacitatii economico-financiare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate. In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele economico-financiare se cumuleaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract in valoare de minim 2.094.844 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.Cursul mediu de referinta utilizat in acest caz va fi cursul mediu anual comunicat de BNR.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPentru lucrarile prezentate drept experienta similara se vor prezenta certificari de buna execu?ie / documente constatatoare / recomandari / procese verbale de receptie prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea lucrarii, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul poate prezenta orice documente relevante pentru dovedirea indeplinirii cerin?ei.Experien?a similara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experien?a similara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca asigura sustinere ofertantului pentru indeplinirea nivelului minim al experientei similare (Formularul 16). Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit a), c1) ?i d), precum ?i art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinerea experien?ei similare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate. In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele se cumuleaza., Cerinte minime privitoare la dotarea specifica: Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor dotari minime: Repartizator asfalt ? 1, Cilindru compactor ? 1, Buldoexcavator ? 1, Excavator ? 1, Autobasculanta ? 1, Autobetoniera ? 1, Autogreder ? 1, Cisterna ? 1, statie de betoane si 1 statie de asfaltSa faca dovada accesului la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract furnizareSa faca dovada accesului la laborator de gradul II autorizat ISC pentru determinarile necesare la executie (propriu sau contract de prestare/colaborare). Autorizarea va fi emisa in baza prevederilor HG 808/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de construc?ii., Cerinte minime personal de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor - Sef de santier cu studii de inginerie constructii si experienta de minim 3 ani, Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi; Responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (CQ); Inginer CFDP, cu vechime minima 3 ani. Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Certificare ISO 9001 sau echivalent Ofertantul va prezenta documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor executate (managementul calitatii), pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare. In situatia in care un grup de operatori economici depuneo oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, pentru partea de contract pe care o vor indeplini., Certificare ISO 14001 sau echivalent Ofertantul va prezenta documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediuluipentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al standardelor de protectie a mediului, pentru partea de contract pe care o vor indepliniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer