Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA ANDREIASU DE JOS, JUDETUL VRANCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 334623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Andreiasu de Jos (Consiliul Local Andreiasu de Jos Vrancea)
Numar invitatie: 334623/31.08.2012
Denumire contract: ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE AFECTATEDE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA ANDREIASU DE JOS, JUDETUL VRANCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Andreiasu de Jos (Consiliul Local Andreiasu de Jos Vrancea)Cod fiscal: 4447304, Adresa: Loc. Andreiasu de Jos, Andreiasu de Jos, Telefon: 0237631020, Fax: 0237631020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Andreiasu de Jos, Andreiasu de Jos, Romania, cod postal: 627005, telefon: +40 237631020, fax: +40 237631020, persoana de contact: Ionel Budeanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Andreiasu de Jos, Judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE AFECTATEDE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA ANDREIASU DE JOS, JUDETUL VRANCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv de investitie ?REFACERE SI MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE AFECTATEDE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA ANDREIASU DE JOS, JUDETUL VRANCEA?Conform proiectului tehnic aprobat se prevede refacerea si modernizarea drumuluicomunal DC 114Andreiasu (DN 2M) ? Andreiasu de Sus ? Titila ?Hotaru, pe o lungime totala de 4, 500 km, compusa din3 tronsoane distincte, astfel: Andreiasu de Sus, cu o lungime de 1, 000 kmTitila, cu o lungime de 1, 850 kmHotaru, cu o lungime de 1, 650 kmSolutia tehnica adoptata pentru refacere si modernizare este aceea a unei structuri nerigide (elastice) a drumului, pretabila pentru drumuri deschise unui trafic usor si redus, solutie care permite aplicarea principiului consolidarilor succesive (realizarea de noi straturi bituminoase pe masura sporirii solicitarilor din trafic), alcatuita astfel: -4, 00 cm strat de rulare din beton asfaltic BAR 16;
-5, 00 cm strat de legatura din beton asfaltic BADPC 25;
- 12, 00 cm strat de fundatie din piatra sparta;
- 15, 00 cm strat de fundatie din balast;
- 10, 00 cm strat de forma (balast).
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 118, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. garantiei de participare este de 102.372 leiDepunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original.Garat. de participare trebuie sa fie valab. pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garant. de particip. va fi constit. in conform. cu preved. art. 86, al.(1) din HG 925/2006, la alegere, prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Sau prin depunerea la casieria autorit.contractante a unui ordin de plata in contul autorit. contractante deschis la Trez. Focsani, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, astfel incat inainte de data deschiderii licitatia suma respectiva sa se afle in contul autorit. ContractanteIn cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO35TREZ69124840271XXXXX, deschis la Trez. FocsaniCod fiscal 4447304NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garant.de particip., in raport cu val. estimata a contractului in suma de 17.166 lei
Garantie de buna executie
Garan?ia de buna executie se consti.in conformit. cu preved. art.89 alin(2)?i art.90 alin.(1)?i alin.(2)din HG 925/2006Cuant.garant. reprez. 5% din val. contractului si se const. pe o perioada care nu va depasi cumai mult de 14 zile data incheierii p-v. de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic, intr-un cont deschis pentru autorit. contractanta si inchis pentru operatorul economic, pe intreaga perioada de valab a contractului, incepand cu data semnariicontractului. Garantia seva constitui fie prin scrisoare de garantie, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trez. Statului din cadrul organuluifiscal competentun cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de 0, 5% din val.contractului. Cuant. garant. se elibereaza/restituie conform art.92 alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 5Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economicicare depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 6Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Completare Formular nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Completare Formular nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalziarea procedurii de atribuire sunt: Ionel Budeanu ? Primar, Florea Rodica ? Secretar, Munteanu Ionel? Compartiment Contabilitate, Taxe si Impozite Locale, Catana Gina Daniela ? Compartiment Urbanism.Persoanele care aproba bugetul localita?ii, necear finan?arii contractelor de achizi?ie publica sunt consilierii locali: Budeanu Marian, Damian Gheorghe, Ponea Adrian, Mocanu Aurora, Nan Vasile, Nan Florica, Pirlea ?tefan, Minea Ionel, Frangu Lacramioara, Vrinceanu stan, Negoi?a StanicaIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)6) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala.7) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Completare Formular nr. 3 Pentru persoanele fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.In situa?ia in care ofertantul va opta pentru a declara pe proprie raspundere indeplinirea cerin?ei, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonsteaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economico-financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economico financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinerea capacitatii economico-financiare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate., In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele economico-financiare se cumuleaza, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani nu mai mica de5.118.618 lei, echivalentul a 1.168.0231 euro, la cursul de 4, 3823 lei/euro.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare an in parte.Formularul 7 Fisa de informatii generale (declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati): Documentele doveditoare pentru indeplinirea acestei cerinte de calificare vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampilaIn sit. in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte doc. mentionate.Capacit. eco.-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura rel. jurid.existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatii, Experienta similaraPentru executie se vor prez max 3 contracte similare, executate in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de reabilitare si modernizare a drumurilor , a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 5, 118, 618 lei .Cei 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare an in parte.Declaratie privind Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 aniSe vor prezenta fise de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost executie lucrari de modernizare si/sau reabilitare drumuri ., Continuare "Experienta similara"-Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta: certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta sau clientul sau recomandare de la beneficiar ? original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor/executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care beneficiarul este un client privat si operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii de certificate/documente, demonstrarea experientei specifice se poate realiza si printr-o declaratie a operatorului economic., Continuare "Experienta similara"-Experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experienta similara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca asigura sustinere ofertantului pentru indeplinirea nivelului minim al experientei similare (Formularul 15). Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Continuare "Experienta similara"-Sustinerea experientei similare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate. In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele se cumuleaza, UtilajeCerinte minime privit. la dotarea specifica: Pentru buna desfasurare a contr. de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmat.dotari minime: Repartizator asfalt?1, Cilindru compactor?1, Buldoexcavator?1, Excavator?1, Autobasculanta?1, Autobetoniera ? 1, Autogreder?1, Cisterna?1, statie de betoane-cu autoriz. de mediu in termen de valab;statie de asfalt-cu autoriz. de mediu in termen de valab.Decl.privind dot.specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijl.fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utiliz. pentru indepl. contr.Sa faca dovada accesului la produse de balastiera proprii sau pe baza de contr.furnizSa faca dovada accesului la lab.de gr.II autorizat ISC (propriu sau contract de prestare/colaborare) autoriz pentru determinarile necesare la executie.Ofertantul desemnat castigator va preze.doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la disp.)util, instal.echip tehnice si lab implicate in contract, PersonalCerinte minime personal de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor- Sef de santier cu studii de inginerie constructii si experienta de minim 3 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
-Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi;
-Responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (CQ); Inginer CFDP, cu vechime minima 3 ani.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calita Certificare ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta documente, valabile la data procedurii, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor de constructii executate (managementul calitatii), pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, Certificare ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta documente, valabile la data procedurii, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al standardelor de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, cerere de oferta, invitatie de participare, documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer