Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere si modernizare drumuri comunale afectate de calamitati in anul 2010 in comuna Fratautii Noi, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 346857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Fratautii Noi
Numar invitatie: 346857/16.05.2013
Denumire contract: Refacere si modernizare drumuri comunale afectate de calamitati in anul 2010 in comuna Fratautii Noi, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Fratautii NoiCod fiscal: 4326990, Adresa: Judetul Suceava, Comuna Fratautii Noi, Fratautii Noi, Telefon: +40 230411003, Fax: +40 230411003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Suceava, Comuna Fratautii Noi, Fratautii Noi, Romania, cod postal: 727250, telefon: +40 230411003, fax: +40 230411003, persoana de contact: VIOREL MOISUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Suceava, Comuna Fratautii Noi, Fratautii Noi, Romania, cod postal: 727250, Sala sedinte din cadrul Primariei Fratautii Noi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere si modernizare drumuri comunale afectate de calamitati in anul 2010 in comuna Fratautii Noi, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere si modernizare DC 49A si DC 49C in comuna Fratautii Noi, judetul SuceavaValoare estimata = 6.126.828, 48 Lei din care Constructii si O.S = 5.969.407 Lei si Cheltuieli diverse si neprevazute = 157.421, 48 Lei. Din valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar, acele cheltuieli cu lucrari/produse care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 126, 828.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 110.000 Lei echivalent 27.158, 35 Euro la curs BNR valabil pentru 12.04.2013 pentru ofertantii ce constituie garantia in Euro. Garantia de participare se va constitui cu valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari - se prezinta in original si va aveavalabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Virament in contul autoritatii contractante Comuna Fratautii Noi , CUI 4326990, deschis la Trezoreria Municipiului Radauti IBAN RO49TREZ5955006XXX000892- in acest caz se va prezenta document OP cu viza banciiIn cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. In cazul ofertantului castigator aceasta se restituie dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de lucrarid) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie 70% in 14 zile de la finalizarea contractului de lucrari in baza PV de receptie la terminarea lucrarilor , diferenta de 30% se restituie dupa perioada de garantie in baza PV de receptie finala. In cazul IMM-urilor - conform Legii 346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de StatNota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local emis de autoritatea locala (sediu si puncte de lucru)Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 207.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 21Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Streanga Gheorghe, Viceprimar ? Fador Vasile, Contabil ? Moisuc Mihai, Secretar ? Sofroni Marinica , Consilieri locali: Capra Vasile, Galan Constantin, Grigoras Vasile, Hutan Gheorghe, Ionesi Viorel, Luchian Vasile, Lupoaie Ioan, Marcu Stefan, Moisiuc Vera, Moisuc Constantin, Olari Vasile, Pascariu Doina Lacrimioara, Rusu Mihai, Rusu Victor.Nota: Certificatele de atestare fiscala pot fi prezentate - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".La solicitarea comisiei de evaluare pentru verificarea conformitatii, ofertantii au obligatia de a prezenta Documentul in original sau copie legalizata daca acesta initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul" Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? Lucrari de constructii drumuri si poduri.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Nota: Documentul poate fi prezentat - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".La solicitarea comisiei de evaluare pentru verificarea conformitatii, ofertantul are obligatia de a prezenta Documentul in original sau copie legalizata daca acesta initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri (globala) pentru ultimii 3 ani.Cerinta obligatorie ? Cifra Medie de Afaceri (globala) pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de activitate de cand sunt infiintatidaca aceasta este mai mica de 3 aniva fi de cel putin 11.938.000 Lei echivalent 2.715.650, 59 Euro . Echivalenta Leu/Euro se face la curs mediu anual BNR astfel, ptr. anul 2010 - 1 Euro = 4, 2943 Lei ; anul 2011 - 1 Euro = 4, 3215 Lei; anul 2012 - 1 Euro = 4, 4506 Lei.Se va completa si depune, in original, Formularul B 2.1. din Sectiunea FormulareSe vor prezenta documente care atesta situatia financiara aferenta anilor 2010, 2011 si 2012., Documente emise de institutii financiare sau Declaratii / documentedin care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar - inceperea lucrarilor.Se vor prezenta Documente din care sa rezulte ca la momentul semnarii contractului ofertantul are disponibile sau are acces la resurse reale, certe, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare necesare pentru inceperea lucrarilor, astfel: cash-flow de minim 443.585, 07 Euro echivalent 1.950.000 Lei (curs BNRdin 12.04.2013, 1 Euro = 4, 3960 Lei)necesar sustinerii lucrarilor pentru primele 4 luni de contract .Documentul emis de institutiile financiare va avea perioada de valabilitate ce acopera perioada de valabilitate a ofertei , se va prezenta in original si continutul lui va face trimitere la acest contract si va mentiona resursele financiare certe de care dispune sau la care are acces operatorul economic si pe care le va utiliza exclusiv pentru executia acestui contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor lucrari similaredin ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Lucrari similare construire / modernizare drumuri comunale - lucrari executate si receptionate in ultimii 5 ani, in valoare de cel putin 5.950.000 Lei fara TVA echivalent 1.353.503, 18 Euro, la curs BNR valabil pentru 12.04.2013 , 1 Euro = 4, 3960 Lei demonstrate prin prezentarea a unui document saumaxim 2 documente.Se va prezenta Formular C3 si Anexa insotite de Documente justificative precum Extrase din Contracte de lucrari cu injformatii relevante / Proces Verbal de receptie a lucrarilor / Documente constatatoare / Recomandari., 2.Declaratie privind personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractului.Ofertantul va prezenta Formularul E si va nominaliza personalul tehnic de specialitate cu atributii majore inexecutia contractului : a)Responsabil/ManagerContract ? persoana cu studii superioare atestata ca Manager proiect. cu experienta in participarea in cadrul a cel putin 1 contract pe acest post.b)Sef santier ? inginer specializare Drumuri si Poduri cu experienta generala de minim 5 ani si experienta profesionala in cadrul a cel putin un contract similar.c)Sef punct lucru ? 1 Inginer specializare Drumuri si poduri, cu experienta profesionala demonstrata prin participarea la cel putin un contract de lucrari similar.d)RTE - Inginer specializare Drumuri si Poduri cu Atestat RTE in domeniul Lucrari de drumuri si podurie)Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor si a produselor pentru constructii - Inginer specializare drumuri si poduri experienta generala minim 5 ani si experienta profesionala demonstrata prin participarea in cadrul a cel putin un contract de lucrari de similar.f)Responsabil SSM si PSI cu Certificat de atestare recunoscut cel putin la nivel national.Nota: Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare post solicitat. Persoanalul tehnic cu responsabilitati majore poate fi propriu sau cooptat - indiferent de forma (al subcontractantului/ tert sustinator / angajament de colaborare / Contracte de prestari servicii).Experienta profesionala solicitata este pentru postul pe care este nominalizat specialistul, se va mentiona in CV, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte documente justificative care sa sustina experienta declarata.Atat pentru personalul de specialitate cat si pentru personalul de executie (direct productiv), in cazul in care ofertantul nu are personal propriu si foloseste personal cooptat -indiferent de forma in care se realizeaza colaborarea, ofertantul are obligatia ca la solicitarea autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului de lucrari sa demonstreze accesul la personalul declarat conform cu calificarile si numarul rezultat din oferta tehnica prin prezentarea de documente justificative - (Extras Revisal, Contracte de munca, de prestari servicii, de colaborare). Daca ofertantul declarat castigator nu indeplineste aceasta conditie, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu incheia contractul cu acesta., 3.Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Ofertantul va prezenta o Lista cu resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate, ale asociatului / subcontractantului / sustinatorului) pentru indeplinirea contractului de lucrari .Se solicita ca resurse tehnice minime - Statie betoane, Statie pentru agregate, Utilaje asternere beton - Repartizorfinisor beton/utilaje echivalente, autogreder, buldoexcavatoare, incarcator frontal, cilindri compactori, taietoare rosturi si utilaje colmatare rosturi, mijloace de transport - Autobasculante si autobetoniere, instalatii/utilaje de ridicat.Numarul de utilaje va fi stabilit de ofertant functie de performantele tehnice ale acestora si functie de cantitatile de lucrari din documentatia tehnica si termenul de executie declarat cu respectarea cerintelor de calitate.Ofertantul va demostra detinerea sau accesul la un Laborator de incercari minim grad II.Se va prezenta in cadrul documentelor de calificare Formular F si documente justificative privind detinerea/accesul la resursele declarate.Ofertantii vor prezenta documente justificative privind indeplinirea conditiilor legale de functionare pentru Statie agregate, Stratie betoane si instalatii de ridicat, Laboratorul de incercari., 4.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in original;Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer