Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Refacere si modernizare infrastructura rutiera afectata de inundatii in anul 2010 in comuna Iaslovat, judetul Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 340812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA IASLOVAT
Numar invitatie: 340812/10.12.2012
Denumire contract: ?Refacere si modernizare infrastructura rutiera afectata de inundatii in anul 2010in comuna Iaslovat, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IASLOVATCod fiscal: 14850370, Adresa: localitatea Iaslovat nr. 577, comuna Iaslovat, judetul Suceava, Iaslovat, Telefon: 0230-418.219, Fax: 0230-418.090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Iaslovat nr. 577, comuna Iaslovat, judetul Suceava, Iaslovat, Romania, cod postal: 727320, telefon: +40 230418090, fax: +40 230418090, persoana de contact: ION COTOARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Iaslovat, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Refacere si modernizare infrastructura rutiera afectata de inundatii in anul 2010in comuna Iaslovat, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Refacere si modernizare infrastructura rutiera afectata de inundatii in anul 2010in comuna Iaslovat, judetul Suceava?, finantat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura 322d - Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 918, 191 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
118.000 lei.Valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO98TREZ5955006XXX008863 deschis la Trezoreria Municipiului Radauti, Cod fiscal 14850370;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile). (Formular 11)Garantia sa fie irevocabila.. Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 8.151, 82 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.12A.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.c) Cazier judiciar al administratorului/directorului general (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c1) si d).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 12B, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 12 C.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 12 D .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 69^1)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Iaslovat, dupa cum urmeaza: 1. Cotoara Ion? primarul comunei2. Olari Gheorghe? viceprimarul comunei3. Strugari Daniela ? secretarul comunei4. Solovastru Magdalena ? contabil sef5. Bilasesci Petru ? consilier local6. Bodnaras Ioan ? consilier local7. Coaja Andrei ? consilier local8. Domnari Gavril ? consilier local9. Prichici Ion ? consilier local10. Gutu Gheorghe ? consilier local11. Olariu Vasile ? consilier local12. Solovastru Gheorghe ? consilier local13. Cozminiuc Dumitru ? consilier local14. Strugari Toader ? consilier local15. Prichici Gheorghe ? consilier local16. Strugari Gheorghe ? consilier localCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 13 DNeindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriMedia Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 11.800.000 lei.1.Se va completa ? Formularul B1 ? Informatii generale2.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent)., Cerinta nr. 2Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor.Prezentarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului/asocierii de a derula contractul de executie lucrari care face obiectul prezentei proceduri.Operatorul economic va demonstra ca, la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 2.000.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 4 luni de derulare a contractului.Suma va fi imobilizata si destinata necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte., Continuare Cerinta nr.2Atentie: Ofertantii care nu vor prezenta documentul solicitat mai sus pentru a dovedi ca detine disponibilitati banesti in cuantumul solicitat mai sus, in mod expres pentru lucrarea propusa in prezenta documentatie, vor fi descalificati!In cazul unei asocieri, liderul asociatieieste obligat sa prezinte acest document de unde sa reiasa ca poate asigura intreaga suma singur sau impreuna cu asociatii.In cazul sustinerii conform art.186 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?scrisoarea angajanta? din partea unei banci, va fi anexa la ?angajamentul ferm?, prezentat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 12 F si anexa 1 la Formular 12 F., Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a/au executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, maxim 2 contracte din care sa rezute experienta similara cu cea a obiectului contractului de achizitie publica, avand valoarea egala sau mai mare de 5.918.181 lei. Se va face dovada cu urmatoarele documente: - anexa 2 la Formular 12 F, cu prezentare detaliata a obiectului contractului - cantitatea de lucrari (KM/MP) si specificul lucrarii- copie dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei, pentru cele mai importante lucrari.- proces verbalde receptie la terminarea lucrarilor/partiala/ finala, - recomandare, document constatator de la beneficiar., Cerinta nr. 3Inf. ref. la res. umane propuse pt. a fi implicate in proiect.a) Decl. ref. la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul nr.12 I.b) Inf. ref.la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul nr. 12 I).Personalul minim propus sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: - 1 sef santier, inginer, cu studii de lunga durata profilul constructii? specializarea constructii drumuri si poduri, cu experienta generala in domeniu minim 5 ani- 1 sef punct lucru -Inginer, cu studii de lunga durata profilul constructii? specializarea constructii drumuri si poduri ? experienta in pozitii similare de minim 3 ani- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul drumuri si poduri ? cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertei, Continuare Cerinta nr.3- 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ) in domeniul constructii drumuri si poduri- 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- 1 responsabil cu PSI- 1 Persoana specializata in masuratori terestre si cadastruSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus, cu exceptia responsabilului cu protectia muncii si sanatatea muncii precum si responsabilul cu PSI, posturi care pot fi indeplinite si de o singura persoana, dupa caz.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular nr. 12 K);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract (Formular nr.2);
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Decizie de numire/Autorizatie pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor;, Continuare Cerinta nr.3- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de drumuri, valabila la data limita de depunere a ofertei;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita de depunere a ofertei.B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie si personal calificat utilaje si mijloace de transport, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza (anexa 2 la Formularul 12 I), Cerinta nr. 4Informatii despre dotarile specifice: Completarea si prezentarea formularului 12 H, cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul (reprezentantul asocierii) si Anexa la Formularul 12H.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere /alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie), de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de betoane de ciment- statie de mixturi asfaltice- exploatare de agregate (balastiera)- statie de sortare-spalare concasare a agregatelor minerale- laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator, autorizat de analize si verificari in constructii avand minim grad II, in conf cu HG 808/2005, Legea 10/1995, Ordinul 1497/2011., Continuare Cerinta nr.4- buldoexcavator / Buldozer- excavator- autogreder- cilindru compactor- autocisterna cu dispozitiv de stropire- autobasculante, autobetoniere- autogudronator- set semnalizare rutiera- umbrare pentru protectia betonului de ciment la drumuri- echipamente pentru asternerea betonului rutier (repartizator, finisor, longrine) sau masina cu cofraje glisante conform normativelor pentru executarea imbracamintilor din beton de ciment;
- repartizator mixturi asfalticePentru utilajele, echiamentele si mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv, fisa mijlocului fix, facturi, contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiSe va prezenta - formularul 12 G, anexa la formularul 12 G si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Continuare Cerinta nr.5In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau., Cerinta nr. 6Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens (formularul D1) ., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitieprecizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 20 puncte), in care : ? t minim este termenul de executiecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; t ofertat este termenul de executie alofertei evaluate. Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 5 luni si maxim 8luni. Pentru termenul minim de executie se va acorda punctajul maxim de 20 puncte Ofertele cu termen mai mic decat minimul indicat nu vor fi punctate suplimentar, iar cele peste maxim vor fi declarate neconforme.
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrariiP3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: ? g maxim este perioada de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? g ofertat este perioada de garantie aofertei evaluate. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maximarealista este de 60 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. P = P1 + P2 + P3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer