Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere si modernizare infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Berchisesti, Judetul Suceava.


Detaliu pentru invitatia numarul 343959
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Berchisesti
Numar invitatie: 343959/15.03.2013
Denumire contract: Refacere si modernizare infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Berchisesti, Judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BerchisestiCod fiscal: 17527456, Adresa: Localitatea Berchisesti, comuna Berchisesti, judetul Suceava, Berchisesti, Telefon: 0230/230.910, Fax: 0230/230.910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, IASI, Romania, cod postal: 700117, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, IASI, Romania, cod postal: 700117, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere si modernizare infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Berchisesti, Judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitie inclus in cadrul proiectului: "Refacere si modernizare infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Berchisesti, Judetul Suceava"Valoarea estimata totala este de 6.286.145 lei fara TVA din care 920.345 neeligibili, din care: -Executie 6.286.145 lei fara TVA din care 920.345 neeligibili-Diverse si neprevazute 0 lei fara TVA.Suma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de 0 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 286, 145 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 120.000 Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul: RO97TREZ59121360250XXXXX, trezoreria Suceava. Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP)5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6.6)Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita depunerii ofertei;7)Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Tara Zenovia Violeta-primar;Hogea Florin -viceprimar;Birgovan Elena-contabil; Chilariu Stefan Iulian-secretar; Flocea Gheorghe-referent pe achizitii; Consilieri locali: Varvaroi Dumitru; Ianos Dumitrul Bulgariu Domnica; Jitaru Ionel; Onofrei Ileana; Jitaru Traian;Buga Ion; Olari Romica; Varvaroi Andrei.8)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor. Se va prezenta Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la datalimita de depunere a ofertelor . Activitatile desfasurate in afara sediului social si al sediilor secundare si care fac obiectul prezentei achizitii trebuie sa fie autorizate conform art. 15 din Legea 359/2004. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 12.000.0000 lei.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta : Formular Informatii Generale, se va completa formularul nr. 8 cu informatiile din bilanturile contabile pentru anii pentru care se face dovada sau orice alte documente care pot sustine informatiile prezentate. Bilanturile contabile sau celelalte documente justificative se vor prezenta in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a operatorii economici straini aceste documente se depun prin alte metode (spre ex. electronic), ofertantul va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a documentelor la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transmiterii.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 186 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament derm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 1) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta va completa- Formular 1 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d), neincadrarea la prev art 69^1Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au executat lucrari similare prezentei proceduri, prin prezentarea a cel putin unui contract a carui valoarea sa fie de cel putin 6.200.000 lei fara TVA. Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 15 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?. Formular nr. 14 ?Experienta similara? .Pentru contractul de lucrari prezentat ca experienta similara se va atasa in copie conform cu originalul: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in care sa se precizeze: valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si sa se precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare (ultimii 5 ani) se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarii.Cerinte minime de personal de specialitate executie: - 1 responsabil de contract ? persoana cu studii superioare cu atributii in gestionarea contractului de lucrari ca Manager de proiect.- minim 1 inginer CFDP ? sef de santier- minim 1 inginer/ subinginer drumuri si poduri ? sef de punct de lucru- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniul II, atestat MDRT (Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare)- 1 manager sistem calitate- 1 inginer/ subinginer topometristSe va completa LISTA PERSONALULUI DE SPECIALITATE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA -Anexa 1 la form 10 Se vor atasa copii dupa CV si diplomele fiecarui responsabil, precum si declaratia de disponibilitate in care sa se prezinte acordul scris al fiecarei persoane nominalizate., Ofertantul trebuie faca dovada faptului ca dispune pe toata durata contractului de executie de urmatoarele echipamente/utilaje/instalatii/echipamente tehnice: -statie de mixturi asfaltice, -repartizator de asfalt, -autogreder, -cilindru vibrocompactor, -autobasculanta, -buldoexcavator, -Compresor de aerOfertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator autorizat gradul 2 pentru determinarile necesare la executia lucrarilor- Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, capitolul II Sistemul calitatii in constructii, art 9 lit f).Ofertantul va completa si depune in original Formular nr. 13 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare.Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare sau facturi sau rapoarte de inspectie sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul. Contractelede colaborare/prestari servicii, etc vor fi insotite de dovada detinerii utilajelor, mijloacelor cde transport de catre cei care le inchiriaza.Pentru statia/statiile de preparat mixturi asfaltice se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare cumparare/ facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Numarul de mijloace auto, echipamente si utilaje si capacitatea lor va fi stabilita de ofertant si va asigura executia lucrarilor in functie de graficul ofertat., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? pentru executie, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.Resursele mat si uman ale subcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare in contract. Se solicita prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontract si specializarea acestora-compl Formular nr. 12., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrarise va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, CertificatISO 14001:2005 sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (10luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 4 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare la procedura.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer