Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere sistem carosabil si trotuare in caz de avarii si racorduri la retelele edilitare de apa si canal in municipiul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 345745
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Numar invitatie: 345745/23.04.2013
Denumire contract: Refacere sistem carosabilsi trotuare in caz de avarii si racorduri la retelele edilitare de apa si canal in municipiul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. NOVA APASERV S.A. BotosaniCod fiscal: RO26161230, Adresa: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Botosani, Telefon: +40 0374106800, Fax: +40 0374106803
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Romania, cod postal: 710117, telefon: +40 331711807, fax: +40 331711807/+40 331711803, persoana de contact: Registratura, etaj 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Romania, cod postal: 710117, telefon: +40 331711807, fax: +40 331711807/+40 331711803, sala de sedinte, etaj 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere sistem carosabilsi trotuare in caz de avarii si racorduri la retelele edilitare de apa si canal in municipiul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere sistem carosabil si trotuare in caz de avarii si racorduri la retelele edilitare de apa si canalLucrari de sapatura, compactare, asternere si refacerea tuturor straturilor sistemului carosabil dupa caz, montat elemente prefabricate ce pot fi borduri mici(de trotuar), borduri mari(de carosabil), dale de beton, guri de scurgere, capac si rama din fonta la camine carosabile si necarosabile, pavele.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 616, 465 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 12300 LEI.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se vaconstitui conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Formular23 din Sectiunea Formulare : -prin virament bancar in contul autoritatii contractante(RO79RNCB0041113050010001), C.U.I. RO26161230, -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: a)conditionat / b)neconditionat.- prin depunerea la casieria unitatiia sumei de bani in numerar pina la data si ora deschiderii ofertelor.Restituire: conformart. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Retinere: conform art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, din garantia de participare suma de 4396 lei, calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Pentru valori exprimate in alta moneda, se va considera cursul de schimb comunicat de BCE la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Mod de constituire: Conformart.90 din HG 925/2006In cazul asocierii, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.-Perioada de constituire: in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului.- Perioada de valabilitate : cel putin egala cu durata contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Operatorii economici ? persoane juridice straine ? pot beneficia de reducerea nivelului minim al garantiei solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Atentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de atribuire si sa ataseze documente relevante.Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau pentru ofertanti persoane juridice straine, in documente care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de aceasta. In acest caz se va atasa imputernicirea.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii acordului cadru de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 1: Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal -Completare Formular 1 din SectiuneaFormulareCazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil), valabil la data limita de depunere a ofertelor;Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - Formular 2 dinSectiunea FormularePersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2? din Sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor de platain luna anterioara celei in care se depune oferta, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice; original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011; Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data limita de depunere a ofertelor;Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale - din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celeiin care se depune oferta, eliberat de organele administratiei publice locale - original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011;In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.Cerinta nr.3: Declaratii privind calitatea de participant la procedura . Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formular 3din Sectiunea Formulare.Cerinta nr.4: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire : Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -Formular 4 din Sectiunea Formulare. Nerespectarea cerintei, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica;Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1. Ofertantul / ofertantul asociat / subcontractantul / tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict si/sau concurenta neloiala.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere -completaresemnare si prezentareFormular5 din SectiuneaFormulare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul susmentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Gabriel Cirlan- Neculai Gheorghinca ? Ady Petrusca ?Cristina Ioana Panait - Catalin Petru Fetcu ? Marcela Daniela Jitarasu - Dorel Ciubotariu - Romeo Obuf - Gelu Goldenthal - Marilena Liliana Amos- Rodica Mihaiela Rotariu - Dan Constantin Deleanu ? Grigore Bozi ? Constantin Grigoroscuta ? Cristina Elena Anton ? Gheorghe Epuras.Comisia de evaluare: Rodica Mihaiela Rotariu; Maria Sauciuc; Goldenthal Gelu; Liliana Ilincaru; Anca Consuela Paslariu.Presedinte de rezerva : Anamaria FinascuMembru de rezerva -Loredana AndronicSocietatile pe actiuni vor depune Extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administratorul societatii.Lista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului 5 si acuratetea informatiilor prezentate. In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Atentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuiriiacordului cadrude lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii, cerintele decalificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publiceprivind formularea criteriilor de calificare si selectie.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat trebuie si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatiatarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1 : Persoane juridice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie realela data limita de depunere a ofertei.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane fizice : Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele care dovedesc forma de inregistrare, precum si documentele care atesta obiectele de activitate, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat echivalentul a400.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Se va completa ? Formular 6 ? Informatii generale din Documentatia de atribuire ? Sectiunea FormulareSe vor prezenta bilanturile contabile/situatiile financiare pentru anii 2010 si 2011 vizate si inregistrate la organele competente sau documente echivalente.Pentru anul 2012 se va prezenta balanta de verificare la data de 31.12.2012.Valorile vor fi exprimate in lei, folosind pentru conversie, ratele medii anuale de schimb, LEI / EURO, comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi.Anul 2010:1 euro = 4.2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4.2379 RON;Anul 2012:1 euro = 4.4560 RON;Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO, se va folosi pentru conversie, rata medie anuala de schimb comunicata de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular7, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularele nr. 1, 2? si 5.Pentru sustinerea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 : Informatii privind lucrarile executate in ultimii 5 ani (2008-2012)Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca in ultimii 5 ani impliniti la data limita de depunere a ofertei, a executatsi dus la bun sfarsitlucrari similare invaloare cumulata de cel putin 200.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani - formular 8 din Sectiunea ? Formulare.Completarea si semnarea formularului Experienta similara ? formular 9 din Sectiunea - FormularePrezentarea documentelor care sa confirme executia de lucrari similare: - procese verbale de receptie partiala/ procese verbale la terminarea lucrarilor/ procese verbale de receptie finala/certificari de buna executie/ documente constatatoare, prin care ofertantul sa confirme ca a executatsi dus la bun sfarsitlucrari similare a caror valoare totala sa fie de cel putin 200.000 LEI.Formula"lucrari executate si duse la bun sfarsit" are intelesul conformart.14 din Ordin nr.509/2011.Valorile vor fi exprimate in lei, folosind pentru conversie, ratele medii anuale de schimb, LEI / EURO, comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi.Anul 2008:1 euro = 3, 6827 RONAnul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro = 4.2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4.2379 RON;Anul 2012:1 euro = 4.4560 RON;Pentru anul 2013 se va lua in calcul rata de schimb comunicata de BCE la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Pentru valorile exprimate in alte monede decat EURO, se va folosi pentru conversie, rata medie anuala de schimb comunicata de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respectiveincheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada dederulare a acordului cadru .Pentru sustinerea experientei similare, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii acordului cadru, persoana sustinatoare se obliga sa se implice direct pentrufinalizarea acordului cadru. Se va completa - Formular 10 Angajament privind sustinerea tehnicaa ofertantului din Sectiunea ? Formulare.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr. 1, 2? si 5., Cerinta 2Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si resursele disponibile in cadrul acordului cadru de lucrari.Modalitate de indeplinire: Completarea si prezentarea formularului 11 din Sectiunea ? Formulare., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului ?cheie? necesar pentru indeplinirea acordului cadru.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului ?cheie?: Sef de santier: Calificari : - studii superioarein domeniulCFDP.Experienta profesionala : - sef santier executie cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar.Responsabil Tehnic cu executia: Calificari : - atestat RTE conform legislatiei in vigoare (sau echivalent)Responsabil calitate/ Inspector calitate (CQ) : - decizie de numire ca si responsabil calitate.Modalitatea de indeplinire : Pentru sef de santier : -CV-copie adiplomei de absolvire .- declaratie de disponibilitate semnata in original.Pentru Responsabil Tehnic cu executia: - CV- certificat de atestare tehnico-profesionala (RTE), valabil la data limita de depunere a ofertelor.- declaratie de disponibilitate semnata in original.Pentru Responsabil calitate/ Inspector calitate (CQ) : - CV- decizie de numire ca si responsabil calitate.-declaratie de disponibilitate semnata in original.Modalitate de indeplinire: Completarea si prezentarea Listei cu personalul cheie, formular 12 din sectiunea Formulare.Completarea si prezentarea Declaratiei de disponibilitate, formular 13din sectiunea Formulare.Completarea si prezentarea CV ?urilor personalului cheie.In cazul unei asocieri, in vederea facilitarii procesului de verificare a documentelor de calificare, documentele mentionate mai sus (lista personalului, declaratia de disponibilitate, CV-urile, ) vor fi prezentate de liderul asocierii pentru si in numele asocierii pe care o reprezinta., Cerinta 4 : Informatii privind materialele, utilajele, echipamentele tehnice utilizate pentru executia lucrarilorModalitatea de indeplinire : Completarea si prezentarea Listei utilajelor si echipamentelorpropuse pentru executarea lucrarilor - formular 14 din sectiunea Formulare.Ofertantul desemnat castigator va prezenta copii dupa documentele ce demonstreazadetinerea (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru utilajele, echipamentele, mijloacele de transport implicate in realizarea contractului de lucrari.In cazul asociatilor, trebuie sa fie completate de catre liderul asociatiei si sa cuprinda utilajele si echipamentele de la toti partenerii asociatiei., Cerinta 5 : Informatii privind statia de preparare a mixturii asfaltice si laboratorul de incercari.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta : - dovada ca are acces la ostatie de preparat mixturi asfaltice cu aviz de functionare emis de Ministerul Mediului in conformitate cu OUG 195/2005 ;
- dovada ca are acces nelimitat la unlaborator de incercari de gradul II ( propriu sau contract de prestare/colaborare) , autorizat ISC in conformitate cu prevederile HG 808/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii., Cerinta nr.6 : Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestoraModalitate de indeplinire: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. ? Formular 15 din Sectiunea Formulare Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Management al Mediului? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer