Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Refacere Sistem Rutier dupa interventiile la retelele de apa ? canal din Municipiul Oradea, Comuna Sanmartin, Nojorid, Santandrei, Biharia, Comuna Tinca Si Municipiul Beius?? canal pe loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 321195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 321195/02.03.2012
Denumire contract: ?Refacere Sistem Rutier dupa interventiile la retelele de apa ? canal din Municipiul Oradea, Comuna Sanmartin, Nojorid, Santandrei, Biharia, Comuna Tinca Si Municipiul Beius?? canal pe loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: 0259-436934, Fax: 0259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +040 0259436934, fax: +40 0259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Compania de Apa Oradea SA str. Duiliu Zamfirescu nr. 3 Oradea - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Refacere Sistem Rutier dupa interventiile la retelele de apa ? canal din Municipiul Oradea, Comuna Sanmartin, Nojorid, Santandrei, Biharia, Comuna Tinca Si Municipiul Beius?? canal pe loturi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere (plombare) sistem rutier ca urmare a lucrarilor de pozare, si a reparatiilor survenite in urma avariilor la retelele de apa si canal in judetul Bihor.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de lotul 1-4.000lei, lotul 2-800lei, lotul 3-600lei si lotul 4?500lei, sau echivalentul in euro calculat la un curs BNR cu sase zile inaintea dpunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare-90 zile de la data depuneri ofertei. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, emisa de o banca pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari conform Formularul 11 din Sectiunea FormularesauOrdin de plata (vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau;EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; cu conditia confirmarii acestora de catre BRD, astfel incit inainte de data deschiderii ofertelor suma respectiva sa se afle in contul Autoritatii Contractante.Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)-nu se aplica.In oricare forma va fi emisa, garantia de participare va fi irevocabila.
Garantie de buna executie
este de 10% din valoarea contractului fara TVA in Lei. Va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati, dar nu mai tarziu de 5zile de la semnarea contractului: Formular nr.12 ?Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.?Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca, valabila cel putin pe perioada de derulare a contr., prezentata in original, ?Formular nr. 14?garantie de buna executie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari prezentata in original inclusiv toate anexele (ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat, Nu se admit documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii .Garantia de buna executie se va elibera/restitui conf art.92 alin.(2)din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) formular nr.92.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, (persoanele ce detin functie de decizie sunt: (Director General ing. Ovidiu Gavra, Director Economic ec. Aniko Kuntz, Director Tehnic ing. Gheorghe Popa, Director Comercial ec. Claudiu Pop si Sef Compartiment Achizitii ? Publice ing. Vivianne Sava)si comisia de evaluare conform anexei atasata documentatiei-(Formular 3).3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent formular nr.1Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular nr. 2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane fizice romane Cerinta minima: Copie autorizatie de functionare/altele acte echivalente- Persoane juridice / fizice straine Cerinta minime: Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident),
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008; 2009; 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul/operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie care contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Lista principalelor lucrariefectuate in ultimii 5 ani. Prezentarea de parti relevante dintr-un contract de natura similara si recomandare din partea beneficiarului contractului sau document constatator, Standard privind sistemele de management al calitatii:
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer