Achizitie publica - Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare in municipiul Craiova
Detaliu pentru invitatia numarul 326484
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326484/11.05.2012
Denumire contract: Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare in municipiul Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania deApa Oltenia SACod fiscal: RO 11400673, Adresa: str. Brestei, nr.133, Craiova, Telefon: 0251/422117, Fax: 0251/422263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare in municipiul Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare in municipiul Craiova (avarii la retelele de apa si de canalizare aparute in zonele stradale si pietonale)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10360 lei. Se poate depune cu OP vizat de banca in contul bancar: RO34 INGB 0012 0000 3241 8911, deschis la INGBANK Craiova, numerar, fila cec sau scrisoare de garantie bancara, si orice instrument de garantare, asa cum prevede art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006;. Ofertantii vor transmite in SEAP copie dupa dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare este OBLIGATORIE. In cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 5180 LEIIn cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 5180, 00 LEI, conform Art.2781.(1).b) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si minim 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara sau polita de asigurare, ea va fi transmisa in original autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 4% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in lei.Se constituie prin una din urmatoarele modalitati: - Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca sau Polita de asig. emisa de o societate de asigurari.- Prin retineri conform prevederilor art. 90.(3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular 2)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG 34/2006 (formular 3)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4)- Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG 34/2006 (formular 5)Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180. si art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si comletarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 zile, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantul admis, avand pretul cel mai scazut, va prezenta acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale (formular 1)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii, ISO 9001, valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 08:38