Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare in Municipiul Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 352061
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania deApa Oltenia SA
Numar invitatie: 352061/06.08.2013
Denumire contract: Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare in Municipiul Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania deApa Oltenia SACod fiscal: RO 11400673, Adresa: str. Brestei, nr.133, Craiova, Telefon: +40 251422117, Fax: +40 251422263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP sub forma de fisiere semnate cu semntura electronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare in Municipiul Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare in Municipiul Craiova, cauzate de lucrari de reparatii sau de avariile la reteaua de apa si canalizare.Valoare cheltuieli diverse si neprevazute: nu este cazul
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 960, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 9480 LEISe va depune in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Garantiile de participare depuse prin OP se vor depune in contul RO34.INGB.0012.0000.3241.8911, deschis la INGBANK Craiova. Ofertantii vor transmite in SEAP copie scanata dupa dovada constituirii garantiei de participare. De asemenea dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante (Craiova, str. Brestei, nr.133, cp.200177) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 4740 LEIIn cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 4740 LEI, conform art.2781.(1).b)din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (4200 + 0, 1%×(960000-420001)) si art.2781.(2).Valabilitatea garantiei de participare este de este de minim 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare depuse in alta moneda decat cea in lei de vor calcula la o rata de schimb BNR valabila cu 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de puna executie este de 3% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui conform Art.90.(1), din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Fisa de informatii generale (formular 1)- Declaratie privind eligibilitatea (formular 2)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4)- Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular 5).Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: a. ec. Constantin Mitrita - Director Generalb. ec. Anca Delia Balaceanu - Director economicc. ing. Valeriu Dan Rosu - Director productied. cons. jr. Marta Ricu - Sef Serviciu Achizitii Aprovizionaree. ing. Lucian Lungu - Sef Sectie Mecanizare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada ca detine in proprietate sau cu alt titlu legal a urmatoarelro utilaje sau echipamente: 1. buldoexcavator ;2. pikamer;3. incarcator;4. placa vibratoare;5. masini de taiat rosturi cu disc diamantat;6. repartizator asfalt;7. mai mecanic;8. autogreder;9. cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera;10. masina de frezat imbracaminte rutiera; Certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu ISO 14001, valabil la data limita de depunere oferte, in domeniul obiectului procedurii, Certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001, valabil la data limita de depunere oferte, in domeniul obiectului procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer