Achizitie publica - Refacere trama stradala (carosabil, trotuare) si umpluturi de pamant aferente spatiilor verzi in urma lucrarilor de mentenanta ( lucrari de interventii programate si reparatii accidentale ) si lucrarilor de reabilitare si modernizare la retelele de termof
Detaliu pentru invitatia numarul 333838
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333838/17.08.2012
Denumire contract: Refacere trama stradala (carosabil, trotuare) si umpluturi de pamant aferente spatiilor verzi in urma lucrarilor de mentenanta ( lucrari de interventii programate si reparatii accidentale ) si lucrarilor de reabilitare si modernizare la retelele de termoficare in Municipiul Timisoara LOT I, II, III, IV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, etaj 1 - Sala consiliu administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere trama stradala (carosabil, trotuare) si umpluturi de pamant aferente spatiilor verzi in urma lucrarilor de mentenanta ( lucrari de interventii programate si reparatii accidentale ) si lucrarilor de reabilitare si modernizare la retelele de termoficare in Municipiul Timisoara LOT I, II, III, IV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de refacere constau in principal din : acoperirea canalului cu nisip, balast sau pamant;refacere trama stradala (carosabil, trotuare); refacere umpluturi de pamant zone verzi ; refacere elemente de constructii la camine termice
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 394, 512.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum GP: LOT I=10.000lei;LOT II =10.000lei;LOT III=10.000 lei;LOT IV = 10.000lei.;Perioada valab.GP: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire GP : a) printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul si pt perioada prevazuta in DA, cu aplic.in mod corespunz.a prev.art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 . In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, aut contract va retine contestatorului din GP pt.lotul contest.suma de 4.369, 62 lei calc.conf.art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006.b) ordin de plata , contRO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentruSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul FinanciarSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul in care ofert a constituit gar de particin calitat de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform alin preced. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum GBE: 5% din pretul fiec.ctr.subs.fara TVA, pe durata ctr.+per.de 24 luni de la sem.PV recept.la term.lucr.exec.in baza ctr.subs.;Mod const.GBE pt.fiec. ctr. subs.: ?instrum. garant.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig., care se prez.in orig., in cuant.si per.prev.D.A., cuaplic.in mod coresp.a prev.art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 sau ? retineri succes.din plata cuv.pt. facturi.In acest caz, exec.are oblig.de a deschide la unit.Trez.Statului din cadrul org.fiscal compet. in admin.acestuiaun cont de dispon.distinct la dispoz.AC., in conf.cu prev.HG nr 1045/11.; Mod restituire GBE pt.fiec.contr.subsecv.: a) 70% din val.garantiei in term.de 14zile de la semnare PVrecep.latermin.lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretent.asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.;b) restul de 30% din val.garantiei, la exp.per.de garan. a lucr.exec., pe baza PV de recep. fin.a lucr.fiec.ctr.subs. , daca nu a ridicat pana la acea datapretent. asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletataCompletare formular12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletataCompletare formular12BCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizampersoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: dir.gen.ing.Pampu Petrica, Dir.ec.Buciu Ionel, Dir.Prod.ing.Popa Dorin, Dir.Comerc.Cristian Mircea, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, Sef Sectie CT/PT ing.Heredea Cristian, Sef B.Investitii Mentenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Investitii ing.Andra Sergiu, Sef B.Mentenanta Avram Mircea, ing.Negrea Traian, ing.Mereuta Silviu, ing.Georgescu Nicoleta, Coordonator SIM ing.Manuela Popa, ing.Ursuletu Camelia, Sef Comp.Avize ing.Batinas Dan, ing.Buta Flavius, ing.Levay Edwin, ing.Postariu Mircea, cj.Crisenescu Claudia, cj.Ciobotea Daniel, ing.Balint-Codrean Codruta, ing.Chirici Mira. si persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante (Consilieri locali) : Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Petru Ehegartner; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia; Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf;Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d)din OUG 34/2006, modificata sicompletata - Completare formular12E ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Cerinta nr.7Prezentarea certificatului de atestare fiscala pt.plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emis de ANAF si a certificatului de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale emis de administratia locala sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care este stabilit ofertantul (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,) care sa confirme ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate se accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei aut.administr.sau judic sau a unei asoc.prof.care are comp.in acest sens.In cazul in care , ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau a impozitelor si taxelor la bugetele locale , in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care acesta estestabilit, respectiv figureaza cu datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele, acestava fi exclusde la procedura .Oblig.de plata se consid. a fi indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprob.de org.competente in domeniu.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 si 7 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridiceromaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , )din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisiade evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportuluiprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridicestraineDocumente care sadovedeascaforma de inregistrare ca persoana juridica in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizatain limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 (trei) ani sa fiecel putin egala cu: Lotul I: 400.000 lei ; Lotul II :400.000 lei ;Lotul III :400.000 lei;Lotul IV: 400.000 leiPentru confirmare ofertantul are obligatia de a prezentadocumente relevante ( bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente) care se prezintain copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? siva fi prezentat in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (experienta similara)-Lista princ.lucr.exec.in ult.5 ani .Cerinte minime pt.fiecare lot: a)maxim doua ctr. in baza caruia s-au exec.lucr.simil.cu ob.acordului-cadru, in ult.5 ani, cu val.cumulata egala sau mai mare decat :180.000 lei, fara TVA .Pt.conf.of.are obligatia de a prez.doc.relev: ¦ contr.respect., incl. anexa/anexele cu val.si doc.constat.elib.conf.Art.97^¹din HG nr 925/06 sau recomand.din partea benef., in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si vor fi prez.in copie legaliz. doar la solicitarea comisiei de evaluare b)se vor prezentadoc. constat. elib.conf.Art.97^¹ din HG nr 925/06 sau recomandari, de la benef./clienti privind exec.altor trei lucrari similare ob.acordului-cadru, care se regasesc in ?Lista princ.lucr.exec.in ultim.5 ani ?atestate prin PV de receptie final.in copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu original si vor fi prezentate in copie legaliz.doar la solic.comisiei de eval.Lucrari similare: Lucr.de reparare a drumurilor, Cerinta 2 : Decl.ref.la utilaj, instal., echip. tehn.si laborat. de care poate dispune op.ec. pt.indepl.coresp.a acord.cadru.Cerinte minime: a)Declar.pe propria raspundereprin care ofertantul confirma asigur. pe per.acord.cadru cel putin a utilajelor : -Utilaj pt.incarcat si pt.sapaturi;
-Cilindru Compactor;
-Placa vibratoare;
- Mai compactor;
-Masina de taiat imbracaminti rutiere;
-Dispozitive de imprastiere solutie de amorsatprecum siefectuarea tuturor incercarilor si determinarilor necesare in laboratoare specializate cu grad corespunzator lucrarilor .b) docum. care atesta detin.(dot.proprie/inchir.sau alte forme de punere la dispoz.)a ut., inst., echip.teh.si lab.implic.in realiz.ctr.subsecv., Cerinta3Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut , in special pentru asigurarea controlului calitatii .Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma asigurarea pe toata perioada acordului-cadru a unui Responsabil Tehnic cu Executia atestat ISC in domeniul?constructii rutiere , drumuri ?pentru asigurarea calitatii lucrarilor executate in baza contractelor subsecvente ( conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii ) si prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , a atestatuluiISC si a legitimatiei Responsabilului Tehnic cu Executia ., Cerinta 4.- Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 5.- Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , a persoanelorresponsabile pentru executia lucrarilor precum si informatii privind personalul folosit pentru executia lucrarilor, defalcat pe meserii., Cerinta 6- Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractelor subsecvente de lucrari , cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011)Pentru demonstrarea cerintei , operatorul economic va prezenta urmatoarele documente relevante: - contract/contracte sau acord de colaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultate in urma executiei lucrarilor (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?) , inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?)., Cerinta 7.-Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontractezeFormularul privind subcontractantii se va introduce in documentele de calificare chiar daca ofertantul nu are intentia sa subcontractezesi se va preciza pe formular ? Nu este cazul ?In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta urmatoarele documente : -Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 12 C-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ? Formular 12 D, Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociereIn cazul in care un grup de op.ec.depune oferta comuna -in asociere , acordul de asociere se semneaza de fiecare asociat si se va preciza cine este leader al asocierii, cu identif. din punct de vedere fizic si valoric a partii din acordul-cadru care va fi indeplinita de fiecare asociat .Acordul de asociere se va legaliza numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si se va prezenta la semnarea acordului cadru.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta 1.Prezentarea in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul", a certificatului emis de un organism national sau international de certificare acreditat, privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008sau echivalent , pentru executant.Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din acordul cadru pe care o indeplineste
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 09:57