Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere trama stradala (carosabil, trotuare) si umpluturi de pamant aferente spatiilor verzi, in urma lucrarilor de mentenanta ( lucrari de interventii programate si reparatii accidentale), a lucrarilor de reabilitare si modernizare la retelele de termof


Detaliu pentru invitatia numarul 352340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 352340/08.08.2013
Denumire contract: Refacere trama stradala (carosabil, trotuare) si umpluturi de pamant aferente spatiilor verzi, in urma lucrarilor de mentenanta ( lucrari de interventii programate si reparatii accidentale), a lucrarilor de reabilitare si modernizare la retelele de termoficare in Municipiul Timisoara, LOT : I, II, III, IV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308337, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara str episcop Joseph lonovici nr 4 - etaj 1 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere trama stradala (carosabil, trotuare) si umpluturi de pamant aferente spatiilor verzi, in urma lucrarilor de mentenanta ( lucrari de interventii programate si reparatii accidentale), a lucrarilor de reabilitare si modernizare la retelele de termoficare in Municipiul Timisoara, LOT : I, II, III, IV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de refacere constau in principal din : taierea betonului si asfaltului cu masini speciale cu disc;acoperirea canalului cu nisip, balast sau pamant;refacere trama stradala (carosabil, trotuare);refacere umpluturi de pamant in zone verzi ; refacere elemente de constructii la camine termice( placi de acoperire, grinzi din betonarmat;pereti din beton, hidroizolatii, etc.)Procentul de diverse si neprevazute este 0% .Valoare totala estimata de 2.396.045, 92lei fara TVA , aferenta cantitatilor maxime de la acordurile cadru, este defalcata pe loturi astfel: Lot I : valoarea estimata de 599.011, 48 lei fara TVALot II : valoarea estimata de 599.011, 48 lei fara TVALot III : valoarea estimata de 599.011, 48 lei fara TVALot IV: valoarea estimata de 599.011, 48 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 396, 045.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LotI=10000lei;LotII=10000lei;LotIII;LotIV=10000lei;Perioada valabilitate= 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG925/2006 si art 278 ¹ aliniat(1)din OUG nr 34/2006 .In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta (A.C.) a masurilor de remediere necesare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de :4.379, 01lei pentru fiecare lot contestat, calculata conform art.278 ¹ aliniat (1) din OUG nr.34/06; b)ordin de plata, cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001?BCR Timisoara, ptr.SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la B.Financiar SC CLT COLTERM SA din str.Ep.J.Lonovici nr.4;c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la B. Financiar SC CLT COLTERM SA din str.Ep.J.Lonovici nr.4;Daca op.ec.participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri cf.Legii nr346/2004 actualiz., va prezenta si actul doveditor cf.art.7din Legea346/2004 actualiz, respectiv Formularul?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea 346/2004 actualizata.In cazul asocierii de op.ec.care sunt IMMuri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op.ec.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valutase va calcula utilizand cursul lei/valuta comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum :5% din pretul fiecarui contract subsecvent fara TVA;Mod de constituire: ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazute in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 sau ? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11; Mod restituire: a) 70% din valoarea garantiei in termen de 14zile de la semnare PV receptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretententii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala a lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretententii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCompletare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCompletare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12E - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior.Completare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul SCCompania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara : Director General ing.Pampu Petrica, Director economic Buciu Ionel, Director Productie ing.Samuila Ioan, Sef Serv.Control Managerial ing.Popa Dorin;Director Comercial Mircea Cristian, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, Sef Serv.Investitii Mentenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Investitii Andra Sergiu, Sef B. Mentenanta ing.Avram Mircea , Sef Sectie CT/PT ing.Heredea Cristian, Sef Comp.Avize ing.Batinas Dan, ing.Negrea Traian, ing.Georgescu Nicoleta, Sef B.Mediu ing.Manuela Popa, ing.Ursuletu Camelia , ing.Chirici Mira, ing.Balint-Codrean Codruta , cj.Crisenescu Claudia , cj.Ciobotea Daniel, coordonator SIM ing.Manolache Mihaela , ing.Levay Edwin.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4, 5 vor fi indeplinite de fiecare membru algrupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentand in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globala (Completare Formular B2)Cerinta minima : Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea dinultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu: -pentru Lotul I: 400.000 lei-pentru Lotul II :400.000 lei-pentru Lotul III: 400.000 lei-pentru Lotul IV: 400.000 leiDaca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004.In cazul in care ofertantul are tert sustinatortrebuie sa dovedeasca sustinerea prin completarea Formularului 1S ( angajamentul ferm privind sustinerea financiara al persoanei care il sustine)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (experienta similara)-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(completarea Formularului 12F si a tabelului anexa)insotita de certificari de buna executie, astfel : - pentru Lotul I : pentru maxim trei contracte din lista in baza carora s-au executat lucrari similare cu obiectul acordului cadru (reparare de drumuri), in ultimii 5 ani, cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 200.000 lei, fara TVA .-pentru Lotul II : pentru maxim trei contracte din lista in baza carora s-au executat lucrari similare cu obiectul acordului cadru (reparare de drumuri), in ultimii 5 ani, cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 200.000 lei, fara TVA .-pentru Lotul III : pentru maxim trei contracte din lista in baza carora s-au executat lucrari similare cu obiectul acordului cadru (reparare de drumuri), in ultimii 5 ani, cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 200.000 lei, fara TVA-pentru LotulIV: pentru maxim trei contracte din lista in baza carora s-au executat lucrari similare cu obiectul acordului cadru (reparare de drumuri), in ultimii 5 ani, cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 200.000 lei, fara TVARespectivele certificari de buna executie indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Certificarile se prezinta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si seprezinta in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), atunci tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei solicitate prin prezentarea listei principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani insotita de certificarilede buna executie. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care ofertantul (executantul) intampina dificultati pe parcursul derularii acordului cadru/contractelor subsecvente, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.- Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, se va completa Formularul1A - Acordul de asociere, semnat de fiecare asociat., Cerinta2- Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut , in special pentru asigurarea controlului calitatii .Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma asigurarea pe toata perioada acordului cadrua unui Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) autorizat conform cu art. 9 din Ordinul nr.777/2003 actualizat , emis de M.L.P.T.L.(Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei), in domeniul II ??Constructii rutiere, drumuri? pentru controlul calitatii lucrarilor executate in baza contractelor subsecvente ( conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii) si prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , a autorizarii si a legitimatieiResponsabilului Tehnic cu Executia .Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm priv sustinerea tehnica si profesionala siFormularul 4S-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ( pentru personal)., Cerinta 3.- Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul 12I), Cerinta 4.- Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , a persoanelorresponsabile pentru executia lucrarilor precum si informatii privind personalul folosit pentru executia lucrarilor, defalcat pe meserii.Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala siFormularul 4S-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ( pentru personal)., Cerinta 5- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarelor de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru (Formular 12Hcu anexa ).Cerinte minime: a)Declaratie pe propria raspundereprin care ofertantul confirma asigurarea pe perioada acordului-cadru cel putin a utilajelor : -Utilaj pt.incarcat si pt.sapaturi-Cilindru Compactor-Placa vibratoare- Mai compactor-Masina de taiat imbracaminti rutiere-Dispozitive de imprastiere solutie de amorsatprecum siefectuarea tuturor incercarilor si determinarilor necesare in laboratoare specializate cu grad corespunzator lucrarilor .- Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala siFormularul 3S -Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (pentru utilaje);, Cerinta 6- Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractelor subsecvente de lucrari , cu privire la gestiunea deseurilor ( Legea 211/2011) avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini de la Cap.12.2Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei , se vor prezentadocumente relevante: contract/contracte sau acord de colaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare incheiate de ofertant cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultate in urma executiei lucrarilor (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?), inclusiv autorizatia/autorizatiile de mediu a acestor operatori economici care se obtine/obtin de catre acestia in conformitate cu prevederile cap.IV din OUG nr.195/2005 privind protectia mediului aprobata prin Legea nr.265/2006 (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Cerinta 7.-Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Formularul 12 G sitabelul anexa)In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta Formularul 12D-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata., Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere(Formular 1A). Cerinta 1.Prezentarea certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism national sau international de certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul"Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplinestePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer