Achizitie publica - Refacerea aleilor auto si pietonale ziduri de sprijin , drenuri si refacerea gardului de imprejmuire a incintei Muzeului
Detaliu pentru invitatia numarul 353736
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353736/16.09.2013
Denumire contract: Refacerea aleilor auto si pietonale ziduri de sprijin , drenuri si refacerea gardului de imprejmuire a incintei Muzeului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL MEMORIAL ``OCTAVIANGOGA``Cod fiscal: 4485340, Adresa: LOC. CIUCEA , STR. PRINCIPALA , NR. 4, Ciucea, Telefon: 0264259003, Fax: 0264259003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. CIUCEA , STR. PRINCIPALA , NR. 4, Ciucea, Romania, cod postal: 407225, telefon: +40 0264259003, fax: +40 0264259003, persoana de contact: AUREL BUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. CIUCEA , STR. PRINCIPALA , NR. 4, Ciucea, Romania, cod postal: 407225, telefon: +40 0264259003, fax: +40 0264259003,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (MUZEU)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacerea aleilor auto si pietonale ziduri de sprijin , drenuri si refacerea gardului de imprejmuire a incintei Muzeului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea supusa licitatiei pentru achizitia publica ce are ca obiect: Executie lucrari aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Refacerea aleilor auto si pietonale, ziduri de sprijin, drenuri si refacerea gardului de imprejmuire a incintei muzeului?, calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului este de: 1.161.993 lei fara TVA sau 270.205 euro fara TVA, la care se adauga 128.110 lei fara TVA (11, 025% din valoarea estimata C+M fara TVA) ? este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21) din OUG 34/2006.In prezent Muzeul Memorial "Octavian Goga"are aleei auto si pietonale degradate ziduri de sprijin partial degradate si gardul de imprejmuire degradat . Toate acestea necesita o renovare generala in vederea indepliniriii cerintelor impuse pentru desfasurarea activitatii in conditii optimeCaile de circulatie din incinta muzeului alcatuiesc o rete de aleei pietonale si carosabile , alea carea asigura accesul de la intrare in tot perimetrul muzeului. Acestea prezinta pe anumite sectoare deformatii , tasari, dislocari ale blocurilor componente. Toate aleile sunt pavate cu piatra cubica dar pe anumite zone starea lor tehnica este necorespunzatoare datorita aparitiei unor forme de degradare sau sunt acoperite cu pamint sau resturi vegetaLle.Zidurile de sprijin si de delimitare sunt realizate din piatra mai mult sau mai putin legate cu mortar , care in timp , datorita intemperiilor , s-au degradat si s-au produs dislocari ale blocurilor si chiar prabusiri locale . Toate cele aratate mai sus necesita lucrari de reparatii partiale sau totale
II.1.6) CPV: 45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 290, 103 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este 11620 lei (1% din val.est.) Per. de val. este de 120 zile de la data limita stab. pt dep. ofertelor;In cazul ext. per. de val. a ofertei, ofertantul are oblig. sa extinda si per. de val. a garantiei pt part. in mod coresp. Ofertantul care nu este de acord cu ext. per. de val. a garantiei de part./nu prel. val. a garantiei de part., va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de part. Garantia de part. se poate constitui prin vir. bancar (contul RO62 TREZ2215010xxx000075 deschis la Trez. Huedin cod fiscal 4485340), cu cond. conf. acestora de catre banca pana la data desch. ofertelor, sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prez. in original, in cuantumul si pt perioada prev. in doc. de atrib.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul dep. de oferte in asociere , garantia de part. tb. const. in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. ec. Garantia de part. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si in trad. aut. si legalizata in limba romana. Garantia de part.const. de ofertantii a caror oferta nu a fost stab. cast., se va returna de catre A.C. dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata cast., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data exp. per. de val. a ofertei.Cursul de referinta: 1 august 2013 , leu / valutacurs BNR ( www.cursbnr.ro )
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec., este de 5% din pretul contr. fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna exec. poate fi printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., sau prin retineri succ. din sit. de plata. In acest sens contractantul are obligatia, conf. HG nr.1045/2011 privind modif. art.90 alin.(3) dinHG 925/2006 de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la disp. A.C., unde va depune o suma de 0, 5% din val. tot. a contractului, fara TVA. Pe parcursul indepl. contractului A.C. urmeaza sa alim. acest cont de disponibil prin retinerii succ. din sumele datorate si cuvenite contractantului.Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din op. ec. incadrati in categ. IMM-lor, pers. fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incad. in categ. IMM-lor, garantia de buna exec. se va constitui in cuantum de 2, 5% din pretul contractuluifara TVA. A.C. are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indepl. contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indepl. obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie A.C. are oblig. de a notifica pretentia contractantului, precizand oblig. care nu au fost resp. A.C. are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la term. lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)restul de 30% din val. garantiei, la exp. perioadei de garantie a lucr. exec., pe baza PV de receptie finala. PV de receptie finala pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr 1? Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 1)? Ofertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta de baza.? Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune alte oferte, in mod individual, pe langa oferta comuna si/ sau sa fie nominalizati casubcontractanti ai unui alt ofertant.? Operatorii economici nominalizati ca subcontractanti in cadrul uneia dintre oferte nu au dreptul de a depune oferta in nume propriu sauinasociere? Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa.? In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasao imputernicire pentru acesta semnata de reprezentantul legal (mentionat in Certificatul Constatator emis de Registrul Comertului).Cerinta nr 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691dinO.U.G. 34/2006(formular nr. 2)? Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante si institutiei beneficiare sunt: But Aurel ? director , Moldovan DanielaCristina ? contabil sef , Diaconescu Catalin ? administrator? Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari oriasociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum suntacestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie incadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire? Se solicita prezentarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 si de catre tertul sustinatorCerinta nr 3? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Formular 3Cerinta nr.4? Declaratie privind eligibilitatea? Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitivaa unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalarede bani? Formular 4 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din ordonanata de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006? In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 4.? In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii terti acestuia trebuie saprezinte Formularul 4? Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti? Cazier judiciar si fiscal pentru firma/societatea comercialaCerinta nr.5? Declaratie pe proprie raspundere neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare(formular 5). In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 5.? Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr.6Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Se solicita prezentarea certificatelor fiscal din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele/candidaturile.- In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: 1. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetuldestat, aceasta se va prezenta insotita de copii dupa ordinele de plata prin care se demonstreaza plata la zi a acestor esalonari, precumsiplata obligatiilor curente ale operatorului economic.2. Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude dinprocedura, ofertantii care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economicidepune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economicicare figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cucerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documenteleprezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Pentru persoane juridice romane? Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC? Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.? Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali? In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Pentru persoanele juridice straine: ? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.? Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.? Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinireacontractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.? Se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.? Documentele vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.? In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Se solicita prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani incheiati dinpunct de vedere fiscal (2010, 2011, 2012), vizat si inregistrat la organelecompetente (DGFP), in copii certificate pentru conformitate cu originalul prinsemnatura si stampila.In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabilaferent anului 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, acestapoate dovedi indeplinirea nivelului impus cu orice alte documente relevantein acest sens.b) Se va prezenta Declaratie privind media cifrei de afaceri globala pe ultimiitrei ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei deafaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerareanul in curs) de cel putin 1.161.993 lei.(pentru IMM 50%)Nota: Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi ani, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective sau documente echivalente.Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180. si ale art 181 lit a) C1 si dAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resursel tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea economica si financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.(2) art.186 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru executia lucrarii Lista cu principalele lucrari dinultimii 5 ani/Experienta similara O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta : a)Experienta similara ? ofertantul va prezentalista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care sa prezinte cel putin unul , maxim 4 contracte care sa contina lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 1.161.993 lei fara T.V.A.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare . Respectivele certificari indica beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit.., conform cu art 188, alin. 3, lit. a) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 10., Ofertantul va trebui sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune(proprietate, leasing, contracte/conventii de inchiriere si angajamente depunere la dispozitie) de urmatoarele echipamente: - autobasculanta - 1 buc.- placa compactoare - 1 buc.- buldoexcavator - 1 buc.- masina de taiat piatra - 1 buc.- picon -1buc- picamner- 1 buc, Cerinte personal Informatii privind capacitatea profesionala1.? Sef de santierCalificari: Licentiat al unei facultati de: constructii civile siindustriale, (detine diploma de inginer/subinginer in domeniu constructii-curriculum vitae;/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea laderularea contractului, -copia conform cu originalul a diplomei de studii;2.? .pentru Responsabil tehnic cu executia se va prezenta in modcumulat urmatorele acte : -contract de prestari servicii/acordul pentru participarea laderularea contractului, -copie dupaautorizatie/atestat si/ saulegitimatieRTEConform art 14 alin 2 din Legea nr 10 /1995 privind calitatea in constructii , cu modificarile ulterioare3.- Responsabil protectia muncii-contract de prestari servicii/acordul pentru participarea laderularea contractului, ,Informatii privind subcontractatii/ asociatii.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asociereaofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnariicontractului. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinteleprivind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecareasociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si economicofinanciara, trebuie sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale Informatii privind standarde de asigurarea calitatiiOperatorul economic/ofertantul sa aiba implementat standardul SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertei, Informatii privind masurile de protectie a mediuluiOperatorul economic/ofertantul sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 sau echivalentul lui, valabil la data limita de depunere a oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
competenta tehnica
20
Descriere: termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 12:00