Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Refacerea ?i modernizarea infrastructurii rutiere afectata de inunda?iile din anul 2010 de pe raza comunei Pietrari, jude?ul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 341650
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PIETRARI (PRIMARIA PIETRARI DAMBOVITA)
Numar invitatie: 341650/09.01.2013
Denumire contract: ?Refacerea ?i modernizarea infrastructurii rutiere afectata de inunda?iile din anul 2010 de pe raza comunei Pietrari, jude?ul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETRARI (PRIMARIA PIETRARI DAMBOVITA)Cod fiscal: 17352745, Adresa: sat Pietrari, comuna Pietrari, 518, judetul Dambovita, Pietrari, Telefon: 0245/240926, Fax: 0245/240926
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Pietrari, comuna Pietrari, 518, judetul Dambovita, Pietrari, Romania, cod postal: 137026, telefon: +4 0245/240926, fax: +4 0245/240926, persoana de contact: Neagoe Paula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Pietrari, str Principala, nr. 173, Sat Pietrari, Comuna Pietrari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Refacerea ?i modernizarea infrastructurii rutiere afectata de inunda?iile din anul 2010 de pe raza comunei Pietrari, jude?ul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza servicii de proiectare ?i de asisten?a tehnica in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ?Refacerea ?i modernizarea infrastructurii rutiere afectata de inunda?iile din anul 2010 pe razacomunei Pietrari, jude?ul Dambovita?.Drumurile comunale propuse pentru asfaltare in lungime totala de 7, 999 km, necesita urmatoarele lucrari: -Corectarea infrastructurii drumului cu respectarea traseului existent-Asigurarea unui sistem rutier printr-un covor asfaltic printr-un strat/doua straturi-Asigurarea scurgerii apelor pluvialeZona supusa refacerii ?i modernizarii este compusa din urmatoarele drumuri comunale: 1. DC 138- Pietrari ? Valea ? 5.195m2. DC Intre Dealuri ? 1.019m3. DC Coasta Mare ? 1.785m.Nota: Nu se accepta oferte partiale ale proiectului.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 949 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareGarantia de particip.- 4.158 lei.b)Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in original in fav. Autorit. contract., pt. val. de 4.158 RON si un termen de valab. de min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor (Form. 19 ). 2. ordin de plata in contul RO08TREZ2712145020401XXX deschis la Trez. Targoviste, benef. Primaria Pietrari, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.4. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.c) In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asoc.d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM, conf. Se va atasa Form.20completat. f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.g) Modalitatea de restituire a gar. de particip: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006. Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006.NOTA: Pt.pers.juridice straine- garan?ia bancara, se va prezenta in original ?itraducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va re?ine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.Echivalenta pentru garan?ia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
a) 10% din valoarea contr. de serv.. (excl. TVA). Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modificat prin HG.1045/2011.2. printr-un instrum.de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) ACva restitui gar. de buna executie conf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2.Pentru demonstrarea indeplinirii condi?iilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declara?ia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3.Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de deschidere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a. se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb. documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu con?inutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1)Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiIII.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declara?ie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentan?ilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in derularea contractului. Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanelejuridiceromane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat.Cerinta nr.4A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care de?in func?ie de decizie in cadrul Autorita?ii Contractante in ceea ce prive?te procedura de atribuire sunt : - primar Coman Cornel-membrii comisiei de evaluare Neacsu Gheorghe, Negut Camelia, Neagoe Paula, Badea Florina, Matei Elena- secretar Coman Alina-contabil Negu? Camelia-membrii consiliului local Neacsu Gheorghe, Neacsu Catalin, Cocalea Mariana, Vlad Mihai, Marica Elena, Dragan Gheorghe, Ciucioiu Sorin, Nedelcioiu Mihai, Tudorache Eduard, Erculescu Ion, Serban Ion Modalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? DECLARA?IE PRIVITOARE LA PREVEDERILE ART. 691 DIN OUG 34/2006Cerinta nr.5A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraModalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 (DECLARA?IE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Cerin?a nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.sediul social, sedii secundarec.structura actionariatului;d.numele reprezentantilor legalie.domeniul de activitate principale ?i secundaref.situatia actuala a societatii ( faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica, (obiectul contractului trebuie sa se regaseasca in codul CAEN din certificatul constatator).Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in urma evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cap. ec. si fin.poate fi sustinuta si de un tert.Op.ec. trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezent. unui Angajam. ferm al persoanei respective informa autentica - Formular 29Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura conf. art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006. De asemenea tertul sustinator trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)., Cerin?a nr. 1A.1) Cifra de af. anuala medie globala pe ultimii 3 anisa fie de min. 415.890 lei (pentru pers. juridice romane) sau echiv.sumei in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE :2011- 1 euro=4, 2378 lei2010- 1 euro=4, 2098 lei2009- 1 euro= 4, 2372 leiSe va atasa Form. nr.6.Se vor atasa copii , ,conform cu originalul?dupa situa?iilefinanc. anualeinreg. la admin. fin. publice
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cap.tehn./ prof. poate fi sustinuta si de tert.Op.ec.vor dovedisustinerea, prin Formularele nr.30, 31, 32 -forma autentica (Anexele 20-22).Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conf. art.180, art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. Tertul sust.trebuie sa certifice ca nu se incadr.in prev.art. 691 din OUG 34/2006, A.1)Of.va dov. ca in ultimii 3 ani a prestat cel putin un contr. similar, in val. cumulata de min. 207.900 lei (fara TVA) sau echiv. in EURO-curs mediuBCE: 20111euro=4, 2378lei;2010 1euro=4, 2098 lei;2009- 1 euro= 4, 2372 lei.Pt. fiecare contr.decl. ca exp. similara, va prez.: certificate, documente care sa confirme prestarea serviciilor respective., A.2)Op. ec. va dovedi ca are in propr./dispune de echip., utilaj. mentionatein Form. 8: Calc. desktop sau laptop cu sistem de operare;Soft specializat pentru proiectare asistata de calc.;Soft specializat pentru calcul devize;Statii totale si GPS;Soft editare si prelucrare texte;Imprimanta color (A3);Plotter (A0 color);Mijloc de trans.Contr. de inchiriere trebuie sa fie valab. la data limita de depunere a of.Pt.utilaj./echipam.proprii/inchiriate se vor ata?a copii dupa lista de inv. sau fact. sau contr. de vanz.- cump. /extrase din listele de inventar ale locatorilor sau copii dupa contr. de inchiriere sau leasing, etc., A.3Of. trebuie sa prez. o lista care sa cuprinda contr. pe care le are in curs., A.1) Of. sa dispuna de res. umane1 manager de proiect ? studii univ. in ing. cu experienta in cel putin o inv. similara;1 Ing. proiectant de specialitate structuri de rezistenta, cu experienta in proiectare de drum/pod;1 Ing. proiectant drumuri, cu experienta in proiectare de drum/pod.Mentiunile din CV-trebuie confirm. cu dipl., autoriz., atestate, certif., decizii, dispoz., etc.Se va atasa Angajamentul of. ca, in cazul indisponibilita?ii unor persoane, le va inlocui numai cu pers. avand cel pu?in calificarile celor nominalizate ini?ial.Avand in vedere ca obiectul contr. se refera la serv. de proiectare, care necesita o pregatire de specialitate, acestea nu pot fi facute de persoane cu alte studii(juridice, economice)., A.2Of. trebuie sa indice in cadrul propunerii tehn. faptul ca la elaborare au tinut cont de oblig. legale referitoare la prot.mediului., Subcontractanti1. In cazul in care parti din contr.vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontr., op. ec.are oblig. de a preciza partea din contr.pe care acesta urmeaza sa le subcontr. si datele de recunoastere ale subcontr. propusi.2.Daca op. ec. castig. va subcontr. parte din contr., AC. solicita prezentarea contr. incheiate intre acesta si subcontr.la incheierea contractului de achizi?ie publica., Asociati1.Daca oferta este depusa de o Asoc. fiecare asoc. va trebui sa indepl. cond. privind Sit. pers. a ofert.si Capacit. de exerc.activit.prof.2. Daca op. ec. castig. va fi o asoc., AC solicita legaliz. Asoc., pana la data incheierii contr. achiz. publ.a) Se vor atasadoc. solicitate la Sit.pers. op. ec., Capacit. de exercit.activit. profes. , Inform. privind capacit. tehn/prof. pentru fiecare asociat. Cerinta nr.1A.1) Ofertantul trebuie sa detina certifificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului ? proiectare, valabilla data limita de depunere aofertelor.Cerinta nr.2A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, proiectare, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care exista asociati toti operatorii economiciimplicati trebuie sa detina aceste certificate sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) cel mai scazut pre? - 60 de pct; b) pt. alt pre? decat cel prev. la lit. a (Pret ofertat x).P of. fin.x= (Pret oferta minima / Pret ofertat x) x 60 pct. :
Durata de prestare a serviciilor
40
Descriere: a. pt. durata de prestare cea mai mica (Tmin)(dar nu mai pu?in de 20 zile)- max. 40 pct; b. pt.durata de prestare mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat).Ptimp. x = (Tmin/Tofertat) x 40 pct. Unitatea de masura in care va fi exprimat acest factor de evaluare ? zile. Pentru odurata mai mica de 20 zile - Nu se va puncta suplimentar.Pt. durata mai mare de 40 zile - Oferta va fi declarata neconforma. Formula punctajului final: Pfinal x= Pof. financ x+ Ptermen de executie xPunctajul total final al fiecarei oferte va reprezenta media aritmetica a punctajelor acordate ofertei respective de catre fiecare membru al comisiei de evaluare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2013 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer