Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Refacerea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 - drumuri comunale si podet in comuna Vadu Sapat, jud.Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 356453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VADU SAPAT (PRIMARIA)
Numar invitatie: 356453/12.12.2013
Denumire contract: ?Refacerea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 - drumuri comunale si podet in comuna Vadu Sapat, jud.Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VADU SAPAT (PRIMARIA)Cod fiscal: 16346508, Adresa: sat Vadu Sapat, Vadu Sapat, Telefon: 0244.442178, Fax: 0244.442595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Vadu Sapat, Vadu Sapat, Romania, cod postal: 107244, telefon: +40 244442178, fax: +40 244442595, persoana de contact: COMUNA VADU SAPAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Vadu Sapat, COMUNA VADU SAPAT, sat Vadu Sapat, judetul Prahopva, Romania, cod postal: 107244,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Refacerea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 - drumuri comunale si podet in comuna Vadu Sapat, jud.Prahova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia?Refacerea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 - drumuri comunale si podet in comuna Vadu Sapat, jud.Prahova? includ : a)Lucrari de constructie :2.067.928, 00 lei fara T.V.A (C+M = 1.843.940, 00 lei fara T.V.A, O.S.= 39.594, 00lei fara T.V.A, capitolul ?diverse si neprevazute?= 184.394, 00 lei fara T.V.A ? 10 %)b)Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei Suma de 184.394, 00 lei fara T.V.A (10% in valoarea estimata a contractului reprezentanddiverse si neprevazute va fi decontata, in conditiile legii, pe parcursul derularii contractului, daca aceste cheltuieli apar si nu sunt aferente unor modificari substantiale ale acestuia si si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i) din OUG nr.34/2006 cu modif si completarile ulterioare.Propunerea financiara totala prezentata de fiecare operator economic trebuie sa contina, ca element distinct constitutiv, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute la propunerea financiaradepusa.Valoarea estimata fara TVA: C+M = 1.843.940, 00 lei fara organizare de santier si fara cheltuieli diverse si neprevazute.documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 883, 534 - 2, 067, 928 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 37.670, 00 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare si sepoate constitui si prin virament bancar in contul auroritatii contractante, nr. RO47 TREZ52424840271XXXX, deschis la Trezoreria Mizil.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90, 00 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (model Formular nr.1)Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valutase va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileIn cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.663, 53 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 alin(1)-(3) din HG 925/2006in termen de 15 zile de la semnarea contractului de lucrari sub santiunea rezilierii acestuia.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model Formular nr2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Seva prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare formular nr.4)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele solicitate pentru neincadrareain prevederile art.181 li.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinatordaca este cazul3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)Se va prezentaatat de catre subcontractantcat si de tertul sustinator(daca este cazul)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: ZAMFIRESCU VASILE ? Primar;LAZAR CONSTANTIN. ? viceprimar;GURGU NICOLETA-LOREDANA? Contabi-sefCRETU LAURA ELISABETA- Consilier stare civila;NEGOITA GEORGIANA- Consilier contabilitate;MATEI MARIANA- Consilier asistenta sociala;DRAGAN CORINA GEORGIANA- Consilier taxe si impozite;ILIE GEORGETA-Bibliotecar;CIOBANU OLTEANU ION, GHINEA IOAN, PETRISOR CRISTINA, TOADER DIVOIU VERONICA, ILIESCU CONSTANTIN, DUMITRU DAN, NICHIFOR GHEORGHE, DRAGAN GEORGE, GHINEA GABRIEL, APOSTOL MARIAN-CONSILIERI LOCALI4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romanetrebuie sa prezinte: a.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.b.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.c.Cazier fiscal al persoanei juridice eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente la nivelullunii anterioareceleiin careeste prevazuttermenul limita dedepunere aofertelorIn masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006Documentele vor fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificatele constatatoare in original.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, inuna dintre formele original/ copii legalizate/copie ;lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in , inuna dintre formele original/ copii legalizate/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.2. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitateCertificatul constatator emis de ORC inoriginal/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 3.767.068, 00 lei.Documente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 941.767, 00lei., Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului lichiditate (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2012 de cel putin 100%.LG = Active circulante / datorii curente x 100, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.7B.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularele nr.4 si nr.6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care poate fi insotita, pentru confirmarea executiei de lucrari similare, de cel putin un document sau de mai multe (contract(e)/proces-verbal(e) de receptie, etc.) prin care sa se confirme executarea lucrarilor: ? de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutierin valoare cumulata de cel putin 1.883.534, 00 lei fara TVA., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: ? statie de mixturi asfaltice;? statie de preparat beton;? laborator de incercari autorizat (de minim gradul II), cu profile corespunzatoare, pentru mixturi asfaltice si betoane, pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier , conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii si HGR nr.808/2005 privind aprobarea Regulamentul de autorizare a laboratoarelorde analize si incercari in constructii;? statie sortare agregate;? escavator, autobasculante, autogudronator, buldoexcavator, autogreder, cilindru compactor, repartizator pentru asternerea asfaltului, perie mecanica, autobetoniera., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a) Coordonator(manager) de proiectb) Responsabil calitatec) Inginer de drumurid) Sef santiere) RTE constructii de drumuri(se va prezenta atestatul in domeniu si declaratia de disponibilitate.f) Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)g) Responsabil (manager) protectia mediuluiCertificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV in original, datat si semnatde titular, ( nu se va prezenta de catre RTE constructii de drumuri)iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor, ale atestatelor si autorizarilor necesare fiecarei pozitii?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata.Se va prezenta sideclaratia privind disponibilitatea, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.8B.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr.4 si 6., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Completare formular nr.18 Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001sau echivalentvalabil ladata limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001sau echivalent valabil ladata limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer