Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFACEREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL SI A REGULAMENTULUI LOCAL DE URBANISM, COMUNA NICULITEL, JUD. TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 338440
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA NICULITEL (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI NICULITEL TULCEA)
Numar invitatie: 338440/29.10.2012
Denumire contract: REFACEREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL SI A REGULAMENTULUI LOCAL DE URBANISM, COMUNA NICULITEL, JUD. TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NICULITEL (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI NICULITEL TULCEA)Cod fiscal: 4508762, Adresa: COM. NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Telefon: 0240542104, Fax: 0240542104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Romania, cod postal: 827165, telefon: +40 0240542104, fax: +40 0240542281, persoana de contact: IGNAT PAULA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI NICULITEL, COMUNA NICULITEL, STR. CENTRALA, NR. 2, JUDETUL TULCEA, CP 827165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACEREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL SI A REGULAMENTULUI LOCAL DE URBANISM, COMUNA NICULITEL, JUD. TULCEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REFACEREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL SI A REGULAMENTULUI LOCAL DE URBANISM, COMUNA NICULITEL, JUD. TULCEA
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.000 RON (2%)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: prin virament bancar sau printr-un instrumentde garantare emis an conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-prin ordin de plata in contul RO37TREZ6415006XXX004755. deschis la Trezoreria Tulcea, titular de cont comuna Niculitel. Cod fiscal 4508762.Nota: - dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu oferta.-Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare(Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractuluifara TVAModul de constituire a garantie de buna executie: -Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeSau-printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa Formularul nr. 12A (declaratie privind eligibilitatea)- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte acest formular-Se va prezenta Cazierul fiscal si Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 12B-Declaratia de neincadrare in dispozitiile art. 181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006 va trebui depusa si de un eventual tert sustinator-Prezentare certificate din care sa reiasa obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei, eliberate de autoritatile legalecompetente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copielegalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legalal firmei, pentru persoanele juridice romane, respectivoriginal si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Nota: Certificatul privind plata obligatiilor la bugetul local se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate care suntimplicate in derularea contractului si care figureaza in Certificatul constatator emis de ORC.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei lacare se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Se va completa Formularul nr. 12 J Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- Se va completa Formularul nr. 12C Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 12 LPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Primar ? dl. Pascale Florin;
- Viceprimar ? dl. Iorga Gheorghe- Secretar ? dna Gheorghe Mariana- Responsabil urbanism ? dna Ignat Paula- Contabil ? dna Popaene Maria- comsilieri- Iorga Gheorghe, Radu Viorel, Jecu Mihai, Tudor Eugen, Casian Necula, Odagiu Cornelia, Casian Catalin, Jecu Iordan-Cristian, Grigoras Ion, Mazilu Gheorghe, Bracacel Ion, Chirtoaca DanutIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori. 1.-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasafaptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuseprocedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate, sau echivalent) Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoareledate: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoareledate: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afacerianuale , in domeniul de activitate aferentobiectului contractului, pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 400.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara serviciiOfertantul trebuie sa dov. prestarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract sau max 2 contracte similare(serv. de proiectare PUG) caror valoare cumulata sa fie de cel putin : - 200.000 lei , fara TVA-Prez. Declaratiei privind lista principalelor serv. prestatein ultimii 3 ani, in original, continand numele/titlul contractelor, val. finala certificata a acestora, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati.Se vor prezenta recomandari din partea unor beneficiari pentru serv.ce se incadreaza in plafonul minim solicitat pentru calificare, din care sa rezulteca serv. au corespuns d.p.v. calitativ si au fost prestate in termen, ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei. Ofertantii care au prestat servicii de slaba calitate si au adus prejudicii autoritatii contractate vor fi exclusi din procedura., .Asigurareacu personalde specialitate-minim 1 specialist inscris in RUR (Registrul Urbanistilor din Romania), cu drept de semnatura si certificat RUR conform HG nr.101/2010, cu experienta in domeniul planurilor de amenajare a teritoriului interorasenesc sau intercomunal. (urbanisti -diplomati, arhitecti ?urbanisti, geografi urbanisti sau ingineri urbanisti).Coord. elaborarii PUG si RLU revine unuiurbanist ? diplomat sau arhitect ? urbanist si poate fi celmentionat mai sus.S e va prez.CV , in original pt. fiecare pers. propusa, copii , conform cu originalul, dupa diplome, adeverinte, autorizatiisau cert. detinute de pers.resp.Angajament de part.in orig. pt. spec.care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului.Ang. of. ca in cazul disp. unor pers. din cele nominalizate le va inlocui cu pers.avand del putin calif. celor nom.initial.--Documente privind raportul juridic dintre ofertant si personalul specializat asiguratpentru indeplinirea contractului, 3.Asigurareacu echipamente, dotarinecesare pentru realizarea contractului-dotare minimaAsigurare in dotare proprie sau contract de inchiriere pentru: - 2 buc Calculator desktop sau laptop cu Soft sistem de operare cu licenta?2 bucSoft proiectare asistata de calculator cu licenta, ?1 buc;Soft editare si prelucrare texte, cu licenta, ?1 buc;Statie masura Stereo 70/sistem GPS stationare/echivalent; -1 buc Imprimanta A3?1 buc Copiator A3/A4, ?1 buc Plotter color A0?1 buc; Autoturism care va fi pus la dispozitia personalului pe perioada derularii contractuluiPrezentarea Declaratiei privind echipamentele tehnice si dotarilede care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de servicii, in original., 4.Prezentarea subcontractantilor si specializarea acestora, In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezentaDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinitede asociati si specializarea acestora. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului demanagement al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului demanagement al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer