Achizitie publica - ?Refacerea si modernizarea DC 99A din Comuna Candesti, judetul Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 346656
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346656/14.05.2013
Denumire contract: ?Refacerea si modernizarea DC 99A din Comuna Candesti, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CANDESTICod fiscal: 4402663, Adresa: CANDESTI, Candesti, Telefon: +40 245/240123, Fax: +40 245/240123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CANDESTI, Candesti, Romania, cod postal: 137080, telefon: +40 245/240123, fax: +40 245/240123, persoana de contact: BRAGUTA PETRUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Candesti, judetul Dambovita - biroul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Refacerea si modernizarea DC 99A din Comuna Candesti, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sectorul de drum are o lungime de 11 km si reprezinta?Refacerea si modernizarea DC 99A din Comuna Candesti, judetul Dambovita?- Sectorul de drum ce urmeaza a fi modernizat fiind grav avariat de inundatiile din anul 2010.Valoarea estimata fara TVA este de6.022.503 lei fara TVA, respectiv 1.374.279 euro fara TVA, din care: -5.543.320 lei fara TVA, respectiv 1.264.934 euro fara TVA reprezinta valoareacontractului fara cheltuieli diverse si neprevazute;
- 479.183 lei fara TVA , respectiv109345 euro fara TVA reprezinta suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 022, 503 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 100.000, 00lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 122 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, din garantia de participare mentionata mai sus, se va retine contestatorului 8114, 33conform art. 278 1, alin.(1), lit.b) din OUG nr.34/2006.I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM?uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratieprivindincadrareaintreprinderii in categoria IMM, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (se prezinta in original);
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (se prezinta in original)- virament bancar in contul este RO93TREZ2715006XXX006026, deschis la Trezoreria Targoviste (cod fiscal 4402663).Garantia de particip se va returna in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va raporta la cursul BNR din data anteriora datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011.Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3-Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune oferteleCerinta 4 .- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??, inclusiv pentru sucursale / filiale / puncte de lucru .Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 3- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Cerinta 6 - Formular nr. 4. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta 7 - Formular nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.NOTA: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)Nota: In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar- POPA GEORGETAContabil ? PAVELESCU GABRIELPresedinte ? Braguta Petruta Fevronia(Consilier Achizitii Publice ? Primaria Candesti)Membrii? Cristea Marius- Paraschiva Gabriela-Dina Adrian- Paraschiv ElenaExperti cooptati: - Ursulescu Cosmin- Dumitru FlorentinaConsilieri locali: - VOICA CONSTANTIN- CIOBANU GHEORGHE- CONSTANTINESCU IRINA- PANAIT TOMA- STAN OTILIA- HUIU TOMA- MANEA VICTOR- SAFTA LUDOVIC- GHEORMAN TIBERIUIn cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specific obiectului contractului).Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limba romana de catre traducator autorizat), din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 11.000.000 lei RON., Prezentarea bilanturilor contabile, vizate si inregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani si a Balantei de verificare la ultima luna incheiata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari ofertantului, daca va constata neconcordante intre cifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor publice pe fiecare din anii respectivi.Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2
Prezentarea a cel putin un contract finalizat de executie lucrari similare in valoare de min5.543.320lei.
Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie/documente(certificate constatatoare /recomandari/procese verbale de receptie) prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ., Cerinta 3 - Informatii privind dotarea tehnica - cerinte minime:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing , prin contracte/conventii de inchiriere sau angajament de punere la dispozitie) de urmatoarele tipuri de echipamente:
- laborator de incercari grad 2valabil la data limita de depunere a ofertelor, pt mixturi asfaltice si betoane ;
- statie de preparat beton- statie de mixturi asfaltice- repartizor de asfalt-statie sortare agregate-cilindru compactor- autogreder- autobasculanta
- autobetoniera- excavator- incarcator frontal- freza de asfalt- autogudronator- buldoexcavator
- perie mecanica- masina de taiat beton/asfalt- instalatie fabricat amorsa
- autotreiler- autopompa beton
Se vor atasa in copie certificata ?conform cu originalul? urmatoarele documente:
- Acte de detinere legala (inclusiv actele de proprietate in cazul contractelor de inchiriere, concesiune, comodat, etc.) ;, Cerinta 4Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta 5Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 RTE pentru domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri- se va prezenta copie legalizata sau copie marcata de catre ofertant?conform cu originalul? dupa atestat.-1 inginer licentitat al unei facultatii de hidrologie atestat pentru lucrari in domeniul silvic ;
-1 responsabil SSM, in conformitate cu HG nr. 300/2006;
-1 manager proiect, absolvent de studii superioare ;
-1 sef de santier licentitat al unei facultatii de constructii (detine diploma de inginer/ subinginer) ? cu experienta specifica in domeniul obiectului contractului de min.3 ani.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Ofertantul va prezenta CV-uri in format EUROPASS, aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte ? Formularul nr. 11- diplome privind specializarea personalului;
- copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionalaaflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate - Formular nr. 12., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, Informatii privind subcontractantii: In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind asocierea Cerinta nr. 11.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei. Nu se accepta certificat in curs de atestare, Cerinta nr. 22.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu) valabil la data deschiderii ofertelor pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei. Nu se accepta certificat in curs de atestarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
20
Descriere: Componenta tehnica
Termen de garantie
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 16:00