Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacerea si modernizarea drumului comunal DC 39; Jugur ( DJ 738), km 0 + 000 ? Matau( DJ 737), km 1+800, L = 1,800 km


Detaliu pentru invitatia numarul 340303
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA POIENARII DE MUSCEL
Numar invitatie: 340303/29.11.2012
Denumire contract: Refacerea si modernizarea drumului comunal DC 39; Jugur ( DJ 738), km 0 + 000 ? Matau( DJ 737), km 1+800, L =1, 800 km
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIENARII DE MUSCELCod fiscal: 4122515, Adresa: POIENARI, Poienarii de Muscel, Telefon: 0248/546604, 0742147499, Fax: 0248/546603
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, nr. 476A, Poienarii de Muscel, Romania, cod postal: 117580, telefon: +40 248546604, fax: +40 248546603, persoana de contact: Primaria Comunei Poienarii de Muscel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Poienarii de Muscel, strada Principala nr. 476 A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacerea si modernizarea drumului comunal DC 39; Jugur ( DJ 738), km 0 + 000 ? Matau( DJ 737), km 1+800, L =1, 800 km
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia obiectivului de investitii includ: - terasamente, constand in sapatura la santuri, umpluturi la acostamente, nivelari si curatiri de iarba;
- sistem rutier, platforme de incrucisare, drumuri laterale, constand in reprofilarea fundatiei existente si completarea cu balast, strat de baza din piatra sparta de 12 cm, strat de legatura din beton asfaltic deschis cu pietris concasat BADPC 25 de 5 cm grosime si un strat de uzura din beton asfaltic cu pietris concasat BAPC 16 de 4 cm grosime, 4 buc. platforme de intalnire si 2 buc. drumuri laterale ce se vor moderniza cu aceeasi structura rutiera ca a drumului principal pe 25 m lungime, pe latimea de 4 m;
- podete tubulare cu diametrul de 1000 mm, 4 buc. x 6, 00 m, cu camera de cadere in amonte;
- santuri si rigole betonate: ? Santuri betonate cu beton de ciment C 25 / 30 de 10 cm grosime, turnat peste strat filtrant din nisip de 5 cm grosime, cu perimerul de 2, 34 m, pe lungimea de 1800 m;? Rigola carosabila betonata cu beton de ciment C 25/30, turnat peste strat filtrant din nisip de 5 cm grosime, cu perimerul de 1, 95 m, pe lungimea de 1800 m;
- siguranta circulatiei care consta in: ? plantarea semnelor de circulatie triunghiulare in numar de 10 buc;? marcaje longitudinal pe 2 parti ale drumului communal DC 39, modernizat pe 1800 m si a drumurilor laterale in numar de 2 bucati, pe o lungime de 25 m, pe doua parti;? borne kilometrice: 2 buc.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 212, 487 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 40.327 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari; documentul va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont trezorerie: RO 29TREZ 0475006XXX002054 deschis la Trezoreria municipiului Campulung, judetul Arges.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, de regula, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul1, cazierul fiscal si cazierul judiciar al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul 2; documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Declaratie ?Certificatul de participare cu oferta independenta. Se va prezenta Formularul 3;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru aceasta declaratie, ofertantii vor mentiona persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul art. 691: primar ? Banzea Ion, viceprimar ? Petrescu Viorel, secretar ? Boboc Remus Eduard ; contabil sef ? Oprescu Gabriela- Violeta , consilierii locali Alergus Adrian , Anghel-Boarta Ion , Balalau Nicolae , Chitu Gheorghe ?Galileu , Diaconu Ramona ? Ionela , Ferigeanu Nicolae , Floroiu Laurentiu-Bogdan , Ivan Constantin, Matei Nicolae Gheorghe , Petrescu Viorel , Popescu Bogdan-George , Stanoiu Mironica , Stefanescu Mihai ;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul 5;Documente solicitate pentru tertul sustinator (daca este cazul ): Formularul 1, Formularul 2 (neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) si declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia se afla sediul social al ofertantului, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/ asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu se afla in proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine- Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului (drumuri) in ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu4032776 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente sau orice alte documente echivalente, pe ultimii trei ani. - Informatiile generale despre ofertant., Cash flow pentru minim 1 luna de derulare a contractului, conform graficului de executie, in suma de 504097 lei.Declaratii bancare prin care ofertantul va demonstra ca are acces la linii de credit neconsumate/alte mijloace financiare neconsumate, suficiente pentru a asigura minimul de cash flow pentruo perioada de 1 luna, care vor fi destinate obligatiilor aferente viitorului contract.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni* a executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri similare (constructii drumuri) in valoare de minimum 2016388 lei fara TVA.* pana la data depunerii oferteiPrezentare documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Contractele prin care se face dovada experientei similare saucopii dupa informatiile relevante din contractele respective privind partile contractante, obiectul contractat, pretul, stampila, semnaturile partilor contractante, alte informatii din care sa reiasa experienta similara., Continuare sectiunea anterioara: b) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor.c) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor (lucrari);d)Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin autogreder, cilindru compactor terasamente, cilindru compactor cu rulouri/pneuri, repartizator mixturi asfaltice, masina de trasat benzi, autobasculante, autocisterna.Prezentarea documentelor care atesta detinerea utilajelor si a echipamentelor declarate de ofertant pentru realizarea contractului: dotare proprie (ex. facturi, contracte de cumparare si facturile aferente)/contracte de inchiriere sau de leasing/contracte de prestari servicii/alte forme legale de folosinta valabile. Pentru dotarile inchiriate se va face dovada proprietatii., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor.Ofertantul va dace dovada ca dispune de servicii de incercari - verificari de laborator autorizat gradul II prin contracte/conventii de prestari servicii valabile., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal considerat necesar in executia contractului : Informatii privind capacitatea profesionala (lucrari)A. Personal tehnic de specialitate: - 1 inginer drumuri, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul CFDP (inginer drumuri) si cu implicare in cel putin 1 proiect similar (executie drumuri - cel putin terasamente, strat de fundatie, strat de legatura si strat de uzura);
-inginer de calitate cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul CFDP (inginer drumuri);
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri.Studii solicitate: studii superioare de specialitate conform obiectului contractului de lucrariB. Personal muncitor implicat direct in executia lucrarilor: muncitori calificati si necalificati, Continuare sectiunea anterioara - Se vor prezenta: - Formularul 7; angajament/e de participare in forma autentica (angajamentul reprezinta obligatia persoanei de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii al carui beneficiar este comuna Poienarii de Muscel, intr-una din pozitiile alocate personalului tehnic de specialitate - se va preciza denumirea obiectivului de investitii, iar in situatia in care este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu persoana/ele respective) sau, dupa caz, informatii din Revisal (numele, nr. si data CIM, durata determinata/nedeterminata, functia/meseria ocupata, salariul) sau, dupa caz, contracte valabile de prestari servicii., Continuare sectiunea anterioara - Se vor prezenta: Alte informatii: - inginerul de drumuri si inginerul de calitate: un extras de pe cartea de munca si/sau alte documente admise de Codul muncii din care sa rezulte indeplinirea cerintei de experienta profesionala generala, diploma de absolvire a studiilor universitare de specialitate (CFDP);
- responsabil tehnic cu executia: atestat de responsabil cu executia in domeniu si legitimatia in termen de valabilitate;
-decizii de numire in functia solicitata (dupa caz)-CV ? uri Europass semnate si datate de personalul tehnic de specialitate (prezentate in original, din care va rezulta inclusiv experienta profesionala specifica)., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 69'1 din OUG 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pret(min) /Pret(n))x60 pct.
DURATA DE EXECUTIE
20
Descriere: Durata cea mai mica - max. 20 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 20 pct.; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 4 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 1 luna.
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR
20
Descriere: Perioada cea mai mare - 20 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 20 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 36 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer