Achizitie publica - Refacerea si modernizarea drumurilor comunale si a podetelor, afectate de inundatii in anul 2010, din comuna Fintinele , judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 342142
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342142/28.01.2013
Denumire contract: Refacerea si modernizarea drumurilor comunale si a podetelor, afectate de inundatii in anul 2010, din comuna Fintinele , judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FINTINELECod fiscal: 4327537, Adresa: Fintinele Str. Principala, nr.64, Fantanele, Telefon: 0230537749, Fax: 0230537749
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacerea si modernizarea drumurilor comunale si a podetelor, afectate de inundatii in anul 2010, din comuna Fintinele , judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru Refacerea si modernizarea drumurilor comunale si a podetelor, afectate de inundatii in anul 2010, din comuna Fintinele , judetul SuceavaValoarea estimata totala :5.172.344 lei fara TVA din care 44.406 lei fara TVA neeligibili.-Executie 5.039.126 lei fara TVA din care 44.406 lei fara TVA neeligibili.-Diverse si neprevazute 133.218 lei fara TVA.Suma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de 133.218 lei fara TVA, suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 172, 344 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 99.000lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul RO37TREZ5915006XXX000192deschis la trezoreria Suceava Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita de depunere a ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta si care aproba bugetul, in clusiv cel al prezentei proceduri sunt: Primar : Cornea Gheorghe, Sofroniei Ioan -viceprimar; Balanoaei Camelia - contabil; Consiliul Local Sofroniei Ioan, Sabie Vasile Marian, NemtoiMihai, Cornea Irinel Costel, Frumosu Petrica Sorin, Hij Vasile, MironCristinel, Smadici Vladut Silviu, Cosuleanu Ion, Nazare Gabriel Mihai, Leonte Constantin, Nemtoi Lazar Petru, Semian Pavel.;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor .In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 9.900.000 lei.Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 186 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament derm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta va completa- Formular 4 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor Cerinte minime personal de specialitate executie - 1 inginer /subinginer specialitatea CFDP; - 1 responsabil tehnic cu executia; - 1 responsabil control calitate; - 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestatsau echivalent.
- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original; - Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane care nu este angajata permanent al ofertantului, pentru participarea in contract; - copii dupa diplome de studii pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire din care sa reiasa specializarea solicitata pentru personalul de specialitate;, Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: autogreder, buldozer, buldoexcavator, cilindru compactor, auto macara, autobasculnate, statii de preparare mixturi asfaltice, laborator de analiza grad corespunzator.Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie, in copie., Informatii PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE Se va completa formularul nr 10 Declaratia PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma legalizata. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte., Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim unul maxim 2 contracte care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a carui/caror valoare cumulata sa fie de minim 4.500.000 lei fara TVA.Dovada experientei similare se va faceprin prezentarea unor certificari de buna executiein conf cu alin 3 litera a) din OUG 34/2006 pentru contractele/contractul prin care se face dovada experienta similara.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 190 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (drept pentru care se va completa Formularul 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181, Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individualde catre fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Informatii privind managementul mediului ISO 14001:2005 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individualde catre fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare la procedura
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 13:22