Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in comuna Bacles


Detaliu pentru invitatia numarul 330847
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BACLES
Numar invitatie: 330847/29.06.2012
Denumire contract: Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in comuna Bacles
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BACLESCod fiscal: 5819414, Adresa: strada Principala, Bacles, Telefon: 0252/375263, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Bacles, Romania, cod postal: 227045, telefon: +40 252375263, persoana de contact: Valentin Guran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Bacles, Localitatea Bacles, Judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in comuna Bacles
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea unei portiuni de 4 km de drum comunal afectat de inundatii in anul 2010
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 403, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part este de 88.000 lei. Gar de part se const prin viram bancar sau printr-un instrument de gar emis in cond lg de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pentru per prev in docum de atrib.Gar trebuie sa fie irevocabila.Instrum de gar tb sa prev daca plata gar se va exec: a) cond, respectiv dupa constatarea culpei pers gar, in conf cu contr gar; sau b) necond, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers gar.In orice situatie, dovada constituirii gar de part trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valab a gar pentru part va fi egala cu perioada de valab a ofertei, respectiv 120 de zile. Aut contr are dr de a retine gar pt part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia; (b) of sa fiind stab cast, nu constituie gar de buna exec in per de valab a of, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semn contr de catre ambele parti; (c) of sa fiind stab castig refuza sa semn contr de achiz publ in per de valab a of d) ofertantul se afla in situatia descrisa la art 278.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si autoritatea contractanta solicita retinerea sumei stabilite conform art 2781, lit c din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.gAR pentru part const de ofertantul a carui oferta a fost declarata castig se returneaza acestuia de catre aut contr in cel mult 3 zile lucr de la data const gar de b exec Gar pt part const de of necastig se return ac de catre aut contr imediat dupa semn contr de ach pub cu of ale caror of au fost desemnate castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data exp per de valab a of.
Garantie de buna executie
Gar de b ex a contri se const de catre contr in scopul asig aut contr de indeplin cantit calit si in per convenita a contr. Cuant gar de b ex: 5 % din pretul fara TVA al contr. Modul de constit a garantiei de b ex: instrument de gar emis in cond lg de o soc bancara ori de o soc de asig? prez in ORIGINAL sau retineri succ din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care opteaza pentru mod de constit a gar de b ex prin ret succ din fact contr are oblig de a desch un cont de gar la dispoz aut contr la Unitatea Trezoreriei de care apart cf H.G. nr.1045 din 19.10.2011.Suma initiala care se depune de catre contr in termen de max 10 zile de la semn contr, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contr fara TVA. In cazul of din categ IMM cf lg. 346/2004, Gar de b ex se cons in procent de 50% din cuant precizat in doc de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formular 1 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.- Cazier judiciar ? in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor- Cazier fiscal - in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor- Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. Tertul/tertii sustinator/ sustinatori sustinatori trebuie sa dovedeasca neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c1 si d asa cum este prevazut in art. 186 si art. 190- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.Documentele se vor prezenta in original sau copii certificate , ,conform cu originalul?.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 4 ? Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006?Persoane cu functie de decizie sau implicate in prezenta rpocedura: Preda Ctin -primar, Bouru Alexandru-viceprimar, Andrei Constantin -secretar, Boboc Aurora. Consilieri locali: Marghitoiu Constantin, Steta Gicu, Veber Maria, Ghiorghiosu Ctin, Iordache Costel, Vasiluta MInel, Ianosi Zenovia, Tudosie Ghe, Brandusoiu Marioara, Doroiman Marian Opec part la proc tb sa fie legal inreg si aut sa exlucr de constr ce fac ob contr de ach publ.Of are oblig sa prez in orig sau copie cert certif const emis de ONRC in ter de val la data desch of elib cu cel mult 30 zile inainte de data desch of.Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash-flow de executie de minim 1.000.000 lei pt o perioada de minim 3 luni, Prezentarea bilanturilor contabile, Mediacifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii3 anisolicitata a fi indeplinita de catre ofertanti tb sa fie de minim 8800000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de cel putin un contract finalizat prin care sa confirme executarea lucrarilor de constructie/reabilitare drumuri/strazi in valoare cel putin egala cu valoarea estimata a lucrarilor pentru prezentul contract, respectiv 4.229.927 lei, Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, va fi insotita de cel putin un contract finalizat prin care sa confirme prestarea serviciilor de realizare proiect tehnic pentru modernizare/reabilitare drumuri/strazi in valoare cel putin egala cu cea supusa licitatiei, respectiv 61.598 lei, Responsabil cu controlul calitatii (CQ) (minim 1) autorizati, in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ)- Certificat de autorizare/Decizie interna ? responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil calitate (CQ) in original, Informatiilereferitoare la studiile pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor?, Pentrupersoanele nominalizate a fi angajate in cadrul acestor contracte se vor prezenta documentele solicitate.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul de specialitate si de asigurare a calitatii pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.Ofertantii pot prezenta si alte documente care sa le certifice competentele profesionale si de management, ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?Utilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: Statie/statii asfalt autorizata/autorizate conform legii statie de producere betoane autorizata conform legii masina taiat rosturi (asfalt) ? 1 buc Compactor pe pneuri ? 1 buc;Cilindru compactor ? 1 buc; Autobasculante transport asfalt ? 5 buc; Repartizator mixturi asfaltice ? 1 buc Autobetoniera ? 1 buc statie totala ? 1 buc, PENTRU EXECUTIE se solicita: 1. Respons/ Manager de contract, pentru care se va prez: - CV din care sa rezulte ca respectiva pers are experienta in minim un proiect similar cu cel supus procedurii de atribuire;
- Declaratie de disponib ? responsabil/manager de contract 2. Responsabil tehnic cu executia (RTE) (minim 1), atestat MDRT in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucr, ce fac obiectul contr de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - CV- Atestat ? (RTE), in copie certificata pentru conformitate- Legitimatie ? (RTE), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate 3. Inginer/subinginer ? sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii), - CV - Declaratie de disponibilitate 4. Inginer/subinginer ? topograf/geodezie (minim 1) CV ? inginer/subinginer topograf- Diploma, inginer/subinginer topograf, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de dispon, PENTRU PROIECTARE se solicita: Inginer/subinginer ? absolvent CFDP, - Curriculum vitae ? proiectant de specialitate- Diploma, inginer CFDP, in copie - Declaratie de disponibilitate ? proiectant inginer CFDP Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, Prezentarea certificatului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere: Componenta financiara - Pentru ofertele cu pretul mai mic sau egal cu 85% din valoarea estimata se acorda punctaj maxim (70 puncte). Pentru ofertele cu preturi mai mari de 85% se aplica formula Pn = Pminim/P ofertei n X 70 puncte.
identificare, descriere si argumentare riscuri
30
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini (studiul de fezabilitate si restul documentatiei de atribuire), pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer