Achizitie publica - REFACEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN COMUNA ISVERNA
Detaliu pentru invitatia numarul 333095
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333095/03.08.2012
Denumire contract: REFACEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN COMUNA ISVERNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ISVERNA (PRIMARIA COMUNEI ISVERNA)Cod fiscal: 4818640, Adresa: ISVERNA, Isverna, Telefon: 0252388151, Fax: 0252388151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ISVERNA, Isverna, Romania, cod postal: 227285, telefon: +40 252388151, fax: +40 252388151, persoana de contact: ION STOICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Isverna, comuna Isverna, judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN COMUNA ISVERNA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea se afla amplasata in comuna Isverna si are ca scop refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inunda?i in comuna Isverna.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 561, 818 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP in valoare de 110.000 lei (IMM-urile beneficiaza prev lg nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare ).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire?In conformitate cu art 86 din HG 925/2006 sau?ordin de plata in contul RO72TREZ46221360250XXXXX deschis la Trezoreria Statului sucursala Trezoreria Baia De Arama, judetul Mehedinti.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 7.766 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se const., in conf. cu prev. art. 90 din HG 925/2006, prin deschiderea unui cont la Trez. Baia De Aramain favoarea Aut. Contractante unde se va depune garantia integral sau prin depunerea initiala a unei sume reprezentand 0, 5% din valoarea contractului si retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute de H.G. nr.1045/2011. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu cond. prezentarii doc. just. corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a const. garantia de buna executie a contr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de15 zile de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind elig. conf art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si comp. ulterioareF , Certif. de cazier judiciar al societatii, Declaratii calitatea de participant la proced. F 12, Declaratie pe proprie rasp. ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare F2B, Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : .Stoican Ion-primar, Capastraru Maria-viceprimar, Capastraru Aneta-secretar, Tirlui Lucica-consilier, Popescu Cristina-Iuliana-inspectorCons. locali: Vuescu Cornel, Grigore Ghe., Mihaescu Ghe., PredescuPavel, Trita Ghe., Vuescu Costel, Dunarintu Vasilica, Mosneanu Ghe., Bivolaru Doru., BalaceanuDinu, Cert de participare la licitatie cu oferta indep. conf. prev. Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 2A, Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modif si comp ulterioare F 2; Cert. de atestare fiscala elib.de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia oblig. exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Certif. priv. impozitele si taxele locale elib. de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele; Doc.se vor prez. in original, copie leg. sau copie lizibila cu ment.? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Doc edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa doved ca si-a indep obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Doc vor fi prez in original, copie legalizata sau copie cu ment ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Neprezsau prez intr-o forma necorespunz a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prez Certif const em is de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei original, copie leg sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contr trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif. const emis de ORC.A.C. poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie leg inainte de incheierea contr de lucrari. Op ec nerezidenti (straini): vor prezenta doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contr, in conf cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Doc se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contab pentru ultimii 3 ani 2009, 2010 si 2011, in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Prez fisei de inf generale si declararea CA medii in domeniul de activitate aferent contr pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 11.123.000 lei (fara TVA).Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala? sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul ex financiar incheiat.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului Declaratie pe proprie raspundere privind calculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara. Doc se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.In caz de neprezentare nu este permisa completarea ulterioara, neprez avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu excep?ia cazului in care ofertantul depune, conf art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declara?ia ini?iala pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor de calificare prev la art.176 din OUG 34/2006., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.200.000 lei, pe o per de 4luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Perioada de executie este de 18 luni., Tert sustinator (daca este cazul )In conf cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 1: Experienta similara pentru executie dintr-un contr avand ca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare minima de cel putin5.500.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta 1Pt lucrarea prez drept experienta similara se vor prezenta : certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, - copie dupa pv de receptiela terminarea lucrarilor/partial, pv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Rec. care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr. respectiv; daca u fost inreg. neconf. care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contr., receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, Cont.cer.1Doc. se vor prez. in copie lizibila , ,conform cu originalul? In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calif. nu este permisa completarea ulterioara, neprez. avand ca efect resp. ofertei ca inacceptabila, cu excep?ia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, decl. ini?iala pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006., Cerinta 2: Decl refer la utilaj, instal, echipam tehn de care dispune op ec pt indeplinirea coresp a contr de lucrari .Nivel min pt exec: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (propr, leasing sau prin contr /conv de inchiriere) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echipam: Autobasculante, Autogreder, Buldoexcavator, Cilindru compactor, repartiz. mixturi asfaltice, bulldozer, autobetoniera, autogudronator, Cont.cer.2-Laborator incercari grad II pt materialele princip de constr, -acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz, sau un angaj de punere la disp, acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz sau un angaj de punere la disp, statie de betoane autorizata-statie de preparare a mixturilor asfaltice autorizataOfertantul are drept de folosinta sau detine lab. autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrast. de transport rutier** Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare; B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D ? Materiale pentru drumuri; D ? Drumuri., Continuare cerinta 2In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchiriere sau un angaj de punere la disp, decl va fi contrasemnata de catre locator.Ofert vor prez copie lizibila, "conform cu originalul? dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchiriere, contr de leasing);
-in cazul laboratorului copie conf a contr de prestari .sevicii/angajament daca este cazul, si copie autoriz de functionare; -in cazul balastierei si carierei copie conf a contr de prestari sevicii, sau un angaj de punere la dispozitie daca este cazul. in cazul statiilor de betoane si mixturi asfaltice copie conf a contr de prest sevicii, sau un angaj de punere la dispozitie, daca este cazul si rapoartele de inspectie. Neprez sau prez intro forma necoresp a acestor docum va conduce la resp ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3 Inform referitoare la pers angajat si la pers tehnic de specialitate resp.l pentru indeplinirea contr Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin :1 Mng de proiect ? inginer CFDP, 1 sef santier cu studii de inginerie CFDP; 1 RTE pentru domeniul drumuri 1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP, 1 coordonator SSM inginer absolvent al unei Faculta?i de Construc?ii; 1 resp cu mng mediului; 1 resp. cu controlul tehnic de calitate pt drumuri si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire);
-1 inginer topo, Continuare cerinta 3Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate. Ofertantul va prez in copie certificata pentru conf cu originalul urmatoarele documente: ?extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, astfel incat din documentele prez sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;?diplome privind specializarea personalului; ?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. ?Angajament de participareNota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinit, AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract .Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care un grup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asoc unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind situatia ec? financiara precum si capacitatea tehnico?ec se demonstr prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune doc relevante mentionate.Op ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Cont.cer.4Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ?faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;?nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;?comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care of asociatiei este decl castigatoare, platile efectuate in baza contr de achiz publ se vor face in contul indicat de catre liderul asoc; partea/partile din contr care urmeaza sa fie indepl/indeplinite de fiecare asociat in parte.Inf privind asocierea: Nota: In cazul asocierii unui grup de op ec, indepl cerintelor privind situatiaec-financiara precum si capacitatea tehnico-ec se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune doc relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective., Cont.cer.4A C isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este decl castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm alpers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006., Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractului de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 50 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 50Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza
Durata de executie
20
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 20.Ofertele cu o durata de executie peste 18 luni nu vor fi punctate suplimentar fiind declarate neconforme. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 12 luni nu vor fi punctate suplimentar Durata de executie se va exprima in luni calendaristice.
Perioada de garantie a lucrarii
25
Descriere: Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte);b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [(perioada (n) ? 12) /84-12)] x20; Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 12 luni va primi ?zero? puncte. Perioada minima de garantie admisibila este de 12 luni, perioada maxima fiind de 84 luni.Mentionam faptul ca ofertele care sunt sub durata de garantie minima acceptata oferta va fi declarata neconforma, iar peste durata maxima oferta nu va fi punctata suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni calendaristice.
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: Oferta admisibila cu durata de interventie cea mai mica obtine 10 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = timpul de mobilizare cel mai mic/timpul de mobilizare al ofertei luate in calcul X 10. Timpul de mobilzare se considera timpul scurs de la momentul notificarii defectiunii si momentul in care in care ajunge la fata locului si constata defectiunea. Nu se include perioada de remediere, care nu poate fi estimata la data derularii procedurii.Se va exprima in ore
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 16:22